ויראלי

הממשלה תבקש מהרב קנייבסקי שיסכים לסגר, והרשת סוערת "למה לא מכריחים אותו?"

מנהיג החרדים עוד לא הכריע אם יישמע להחלטות הסגר השלישי ואם יורה לסגור את מערכת החינוך במגזר, וביקורות רבות על החלטת הממשלה לעלות אליו לרגל בניסיון לשכנע אותו: "לא יכול להחזיק מדינה שלמה כבת ערובה"
מערכת ice |  2
הרב קנייבסקי (צילום שלומי כהן פלאש 90)
סערה סביב סירובו של מנהיג החרדים, הרב קנייבסקי, לאשר את מגבלות הסגר וסגירת מערכת החינוך בציבור החרדי תלמודי התורה, כפי שדווח הערב (רביעי) שרי הקבינט יעלו אל הרב לרגל כדי לשכנע אותו בצדקת הסגר.
ברשת העלו ביקורות רבות סביב ניסיון הממשלה לשכנע את הרב. חבר הכנסת מיש עתיד, יואב רזבוזוב, כתב: "מדינה בפשיטת רגל. רב גדול ככל שיהיה, לא יכול להחזיק מדינה שלמה כבת ערובה. שר שיעלה ״לשכנע״ את הרב קנייבסקי לא ראוי לכהן בממשלה. כשהם שלחו מיליון אנשים לאבטלה הם לא באו לשכנע או לשאול אותם. כדי להאחז בכסא שלו, נתניהו מכר את המדינה ל״שותפים הטבעיים״ והפך אותנו לרפובליקת בננות. בושה".
הגולש "קנייבסקי של עולם המוזיקה", כתב בחריפות: "בלי דיסריספקט למאמיניו, למה בעצם לא מכריחים את קיינבסקי כמו שמכריחים את כולנו בעצם? ולמה הוא וכל האנשים סביבו לא נכנסים לכלא מחר?", והוסיף: "לא זוכר מישהו שאמר בפומבי לציבור רב כל כך לא לקיים את החוק ואכן לא קיים (בהמחה שרצית להזכיר מפגינים נגד ביבי)".
אלדד יניב הגיב על כך בעקיצה: "אני ומשפחתי נקיים את ההוראות של הסגר לפני ההנחיות של ראש הממשלה הרב קנייבסקי".
 
מאידך, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, יצא נגד ההטייה בחדשות 12 נגד החרדים, והעלה חשבון שכתב: "הם כבר מרוכזים וצפופים בישיבות. למה לא לנעול את הדלתות ולהזרים פנימה גז?", ונתניהו ג'וניור הגיב על כך: "צופים בהסתה נגד אחינו החרדים בערוצי אלג׳זירה? זו התוצאה".
והגולשים גיבו את דבריו: "ראית עכשיו את המהדורה? רבע שעה מדברים ומסיתים נגד החרדים בלי סוף אבל העיקר ההפגנות הזוי!!!!!", כתב אחד מהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם דחליל סנילי יכול להחזיק בצוואר מדינה שלמה?
    אוסקר 01/2021/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כשביבי ראש ממשלה - התשובה היא כן!
    סגור
  • יאיר נתניהו
    אהרון 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שאתה פוץ!!!!!!!!!!
    סגור