ויראלי

"אלקין מתנשא וגזען, טוב שעזב את הליכוד": הראיון של השר לשעבר עיצבן את החבר מהעבר

לאחר שטען בראיון לרדיו 90 כי: "הקמנו רשימה שתחזור לימי בגין ושמיר ובלי פולחן אישיות. פחות אוסנת מארק ומיקי זוהר, בוא נגיד ככה", מיקי זוהר תקף בטוויטר שלו: "כנראה שהוא עזב את הליכוד כי היא כבר לא תנועת הלבנים שהוא העדיף"
כפיר אדר |  6
זאב אלקין (צילום פייסבוק: זאב אלקין)
זאב אלקין עבר למפלגת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער, תוך שהוא טורק בזעם את הדלת של מפלגתו מאז ראשית דרכו, 'הליכוד'. מאז המהלך הוא מרבה להתבטא כנגד חבריו לשעבר והיום (שני) הוא התראיין על סוגיית הרכבת הקואליציה בבחירות הקרובות, אבל תשובה אחת שלו הצליחה להוציא מהכלים חבר לשעבר שלו במפלגתו הקודמת.
אלקין אמר בראיון לרדיו 90: "בלי עבאס אין לנתניהו 61. סער הוא היחידי שיכול להרכיב ממשלה. אין לנתניהו 61, בשום סקר. אפילו עם בנט אין לו. מי שהקשיב לדרעי מבין את זה. גם הוא מבין שאין לו 61 בלי התנועה האיסלמית. אנחנו לא נבוא בשום פנים ואופן לממשלה תחת נתניהו. באנו להיות אלטרנטיבה. אין בקלפים ממשלת רוטציה עם ביבי כי הוא לא ירצה לצאת מבלפור".
 
עוד טען: "לנתניהו עם הציניות שלו אין לו בעיה להתחבק עם מנסור עבאס, שהוא התנועה האיסלמית, שחלק ממנה הוצא מחוץ לחוק. הבסיס האידאולוגי של התנועה הזו זה האחים המוסלמים שמיוצגים על ידי חמאס אצל הפלסטינים. נתניהו שם בצד את כל העקרונות, אין לו קווים אדומים. יש מעבר של ליכודניקים אלינו, רואים את זה במספרים. יש כל יום אנשי ליכוד שבאים לתקווה חדשה. הקמנו רשימה שתחזור לימי בגין ושמיר ובלי פולחן אישיות. פחות אוסנת מארק ומיקי זוהר, בוא נגיד ככה".
חבר הכנסת זוהר כתב בעמוד הטוויטר שלו: "זאב אלקין מתנשא וגזען, טוב שעזב את הליכוד. לאחרונה אלקין מרבה להתראיין ומקפיד לומר בכל הזדמנות שמבחינתו הליכוד של היום הפך לליכוד של מיקי זוהר.. תודה על המחמאה אך הייתי ממליץ לו לנקוט בגישה קצת פחות מתנשאת וגזענית. כנראה שהוא עזב את הליכוד כי היא כבר לא תנועת הלבנים שהוא העדיף".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מתי זו הייתה "תנועת לבנים"?
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז עכשיו הם גם משכתבים את ההיסטוריה למטרותיהם?
    סגור
  • 5.
    ברק מפחד להתמודד,אז יכול להיות שר בטחון אצל ביבי.חח (ל"ת)
    נחשוב עליך 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אלקין הרוסי הבולשביקי
    שמעון 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הבולשביקי עבר לצער כי גדעון לו את המקומות הריאלים בליכוד. אצלו כפי שזכור מקדימה הכל כסאולוגיה.
    סגור
  • 3.
    האיש פשוט ממורמר עבד של אדונו סער
    שולמן 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 8
    מר אלקין בזמן בגין אתה לא היית בארץ גם אז היו ממורמרים כמוך ,נראה ביום הבחירות כמה מנדטים תקבלו ..אני ומשפחתי הצבענו ליכוד ונמשיך להצביע ליכוד ולא למפלגת אוירה כמו המפלגה שבחרת להצטרף אליה תמורת שיריון
    סגור
  • 2.
    עוד סוכן רדום כמו ליברמן.מרגלים החוצה (ל"ת)
    יוסי 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 1.
    הליכוד של היום: כסף, כבור, כח, כפיים, כתבי אישום, כלא
    עמיר מנדל 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הכל מתחיל ב-כ' - נכון מיקי? כמו שאתה אוהב.
    סגור