ויראלי

מבולבלים? ממשל ביידן שינה את הכיתוב בחשבון הטוויטר של שגרירות ארה''ב בישראל וחזר בו

יועציו של ממשל ביידן שינו את הגדרת השגריר בישראל בטוויטר כשגריר לישראל, עזה והגדה המערבית ולאחר מכן חזרו בהם והחזירו את הכיתוב הקודם. האם זה מעיד על היחסים שצפויים להיות בין ממשלת ישראל לממשל האמריקאי החדש?
ארנולד נטייב |  1
עמוד הטוויטר של שגרירות ארה''ב בישראל (צילום צילום מסך)
ג'ו ביידן מונה היום (רביעי), לנשיא ה-46 של ארצות הברית והוא לא מבזבז את הזמן: כבר הערב הוא ניצל את השליטה הבלעדית ברשתות החברתיות של הממשל האמריקאי כדי לשנות את הגדרת תפקידו של שגריר ארצות הברית בישראל. עוד לא עברה שעה, וכבר הכיתוב שונה בחזרה לשגרירות ישראל בלבד. 
הביקורות ברשת הרתיעו את הנשיא החדש? או שמא משרד החוץ הישראלי הופתע גם כן מהשינוי המהיר של הממשל האמריקאי? עוד לא עברה שעה מאז שהכיתוב בעמוד הטוויטר של השגרירות שונה, וכבר הכיתוב הוחזר לשגרירות ארצות הברית בישראל. מה גרם לממשל ביידן לשנות ולבטל תוך מספר דקות? 
 
כזכור, כפי שרואים בתמונה - הצעד הראשון של ממשל ביידן הוא משחק הפינג פונג, על הגדרת תפקידו של השגריר בישראל בטוויטר: משגריר ארה''ב בישראל, לשגריר "ישראל, עזה והגדה המערבית" ובחזרה לשגריר ארה''ב בישראל. דוברת מטעם השגרירות האמריקנית אמרה: "זה לא שינוי מדיניות ולא אינדיקציה לשינוי מדיניות עתידי". 

צילום מסך טוויטר
עם פתיחת החשבון החדש של ביידן, אפליקציית טוויטר הוציאה הודעה לעוקבים, שמזמינה אותם לעקוב אחרי העמוד החדש. מוקדם יותר, רשת CNN דיווחה שאנתוני בלינקן, מזכיר המדינה החדש, של נשיא ארה"ב, אישר בשיחות עם סנטורים ששגרירות ארה"ב תישאר בירושלים והיא תוכר כבירת ישראל גם בממשל הבא. בלינקן הוסיף ואמר שהוא מאמין שמדיניות ממשל טראמפ דחקה את ישראל והפלסטינים הרחק מהשלום, הרחק יותר מכפי שהיו עשרות שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל נפש
    אור 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחי טראמפ , אני עוד לא הספדתי אותו לעומת אחרים, איש כל כך גדול ודגול ואני לא שוכחת את כל הטוב שעשה למען ישראל ואגב גם לאמריקה היה מנהיג לא פחות טוב , מאמינה ומייחלת שיחזור אלינו בקדנציה הבאה , והוא יחזור בענק
    סגור