ויראלי

צפו: בנט מתפוצץ על נתניהו ורגב - "אלף הרוגים בגלל המחדל שלכם, לכו הביתה"

יו"ר ימינה ממשיך בקו התוקפני נגד ראש הממשלה נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב והאשמתם במחדל בנתב"ג והשארת השמיים פותחים ללא בדיקות בכניסה לישראל: "אתם מעיזים לעמוד פה ולהגיד: בואו תלמדו מאתנו,  מה נלמד מכם? בושה וחרפה"
יהודה לוינגר |  4
בנט בכנסת (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שר הביטחון לשעבר, תקף היום (שני) בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ושרת התחבורה רגב במחדל נתב"ג וסגירת השמיים מאוחר מדי: "אלף הרוגים בגלל המחדל שלכם. לכו הביתה. למדינת ישראל מגיעה הנהגה רצינית שאכפת לה מהאזרחים".
את הדברים אמר בנט במהלך דיון במליאת הכנסת להגדלת הקנסות למפרי תקנות הקורונה. בדבריו האשים כי התריע על בדיקות הקורונה בנתב"ג: "אני פונה פה למירי רגב ולנתניהו. איך למען השם אפשרתם להכניס אוטוסטרדה של כל המוטציות בעולם לתוך מדינת ישראל? התרענו בזמן אמת, זעקנו בזמן אמת, אמרנו- תשלטו על נתב"ג. בזמן אמת, לא בדיעבד. אמרנו – תשתלטו, תבדקו אנשים לפני שהם עולים למטוס, עם הנחיתה בארץ.  בדובאי עשו את זה בסיישל עשו את זה בכל העולם עשו את זה".
עוד הוסיף: "ומאז עוד אלף מתים ואתם מעיזים לעמוד פה ולהגיד – 'כמה הכל נפלא, בואו תלמדו מאיתנו'. מה נלמד מכם? בושה וחרפה, הכנסתם את כל המוטציות: המוטציה הבריטית, והדרום אפריקאית על ידכם".
בדבריו האשים את נתניהו ורגב במחדל ואפילו במספר ההרוגים: "אלף הרוגים! אלף הרוגים בגלל המחדל שלכם. לכו הביתה. למדינת ישראל מגיעה הנהגה רצינית שאכפת לה מהאזרחים".

צילום: ערוץ הכנסת
גם שבוע שעבר תקפו בימינה את שרת התחבורה מירי רגב במחדל נתב"ג, כאשר היא בתורה הפנתה אצבע מאשימה לעבר היועץ המשפטי לממשלה: "כשרת התחבורה וחברת קבינט הקורונה, אין ספק שמשרדי הבריאות והתחבורה ביקשו חובת בדיקות בנמל התעופה אשר נמנעה על ידי גורמי הייעוץ המשפטי. כידוע, כחלק מאותה חשיבות שראיתי לביצוע הבדיקות, פעלתי להקמה בזמן שיא מכניסתי לתפקיד, מעבדת קורונה בנתב"ג שתאפשר את הבדיקות הנדרשות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נו בנט, תרגע,
    אני 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה סתם בלון נפוח כי תמיד היית בלון נפוח ובסוף הרי תזחל לליכוד כי אתה תמיד עושה את זה. תגיד לביבי תודה על זה שהוא כל הזמן מחזיק את המדינה במצב בלירות כי בפעם הלפני אחרונה לא עברת בכלל את אחוז החסימה ונישארת עם הפשיסטית שלך מחוץ לכנסת. ועכשיו אתה מנסה להשתלט על המדינה בגלל שאולי פעם אחת היה לך רעיון טוב? אבל ביבי עושה ממך צחוק ואתה אפילו לא אמרת שלא תלך עם ביבי בשום אופן אחרי הבחירות אז מה אתה נובח עליו?
    סגור
  • 3.
    מתפוצץ? הוא הרי מודה שישב תחת ביבי. מר "בלי פסילות".
    אלי אגסי 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    12 0
    בנט ושקד לא מוכנים להתחייב שלא ישבו תחת ביבי וזה בדיוק מה שיקרה. התיאטרון הזה הוא פודרה שמטרתה להסוות עובדה פשוטה זו.
    סגור
  • 2.
    אל יתהלל חוגר כמפתח (ל"ת)
    דודי 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עכשיו נהנתניהו ישלח לכאן טוקבקיסטים לנסות לערבב
    רונית 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל גם כלכלת הבחירות של נהנתניהו בשנה האחרונה (שעוד ילדינו יצטרכו להמשיך לשלם עליה את המחיר במשך שנים), לא תעזור לנהנתניהו. עיקר ההצלחה בסגר הראשון היתה בזכות נפתלי בנט. ואז נהנתניהו זרק את ימינה לאופוזיציה. כל הכישלונות שבאו אחר כך נבעו מחוסר משילות של נהנתניהו אגו שלו שלא קיבל את המלצותיו של בנט וסתם רשלנות והתעסקות בפוליטיקה והישרדות משפטית. הדבר היחיד שעשה טוב (במקום "ממשלת הריבונות") זה הפסקת המלחמה עם דובאי ובחריין.
    סגור