ויראלי

בנו של יעקב וינרוט חשף את הסוד: "זה מה שאבי באמת חשב על נתניהו"

עו"ד דובי וינרוט, בנו של עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בפוסט בו הוא חשף את כל מה שאביו חשב על נתניהו: "אבי  אמר על נתניהו שהוא 'עילוי שבעילויים'", אבל רק על דבר אחד הייתה לו ביקורת
מערכת ice |  201
יעקב וינרוט (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
עו"ד דובי וינרוט בנו של עורך דינו של ראש הממשלה ד"ר יעקב וינרוט חשף אתמול (שלישי) בפוסט בפייסבוק מה אביו חשב על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "עילוי שבעילויים, וירטואוז".

וינורט הבן התראיין על כך הבקר (רביעי) לתוכנית של בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM וסיפר: "אבי אמר שנתניהו 'עילוי שבעילויים'. אבא שלי לא הוציא דבר כזה כל כך מהר מהפה שלו. מבחינתי זו העדות הכי טובה. עם הישגים אי אפשר להתווכח. בכל תחום שאני מסתכל - הסכמי שלום, חיסונים וגם ברמה הכלכלית כי כל העולם נפגע - הייתי אומר שנתניהו אשף. וירטואוז. יש לך טענה שהוא צריך ללכת לפעמים לפסיכולוג? יופי, גם אני צריך".
בנו של עורך דינו של נתניהו התראיין בעקבות הפוסט בפייסבוק שתיאר בארוכות מה חשב יעקב וינרוט על ראש הממשלה נתניהו, במה שנראה כשורה ארוכה של תשבוחות.
כזכור, לפני כיומיים עו"ד וינרוט העלה פוסט בו רשם: "לפני כמה חודשים פרסמתי פוסט ביקורתי אודות ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא תפס תאוצה מטורפת ומחקתי אותו אחרי חצי שעה. כן, השתפנתי. ניסיתי להבין למה השתפנתי. ניסיתי גם לנתח למה הבן של עורך הדין ד"ר יעקב וינרוט ז"ל (אבי מורי) שהגן על ראש הממשלה בחירוף נפש כותב נגדו פוסט ביקורתי. יתירה מכך, אני משתדל לא לפגוע באנשים. זה חשוב לי. אז דווקא בו. למה לעזאזל? היום אני יודע. אבל לפני שאגלה לכם את הסוד אספר לכם מה חשב אבי ז"ל על ראש הממשלה בנימין נתניהו".
בפוסט, וינרוט חילק את המחשבות של אביו לפי תחומים, רוב המחשבות היו חיוביות כלפי נתניהו. מבחינת פטריוטיות רשם: "ראה בו פטריוט אמיתי. הוא ייעץ לו פעמים רבות לעשות לביתו אבל הוא סרב לא משום שלא יכול היה לוותר על כבודו. יכול גם יכול. אלא משום שבאמת ובתמים סבר בצדק שניחן ביכולות שאם לא ישתמש בהן למען מדינתו הוא יחטא לייעודו".
על משפטי נתניהו רשם כי: "אין ספק, אמר לי לא פעם, כי ראש הממשלה לא מושחת. תשכח מזה. כל בר דעת מבין שלו רק היה רודף בצע, היה עושה לביתו וגורף מיליונים ולו רק מהרצאות או מכל חברה עשירה בעולם שהייתה שוכרת מיד את שירותיו. אז דובי, על סיגרים? האם אכן המליץ לו לעשות עסקת טיעון של זיכוי תמורת פרישה? אולי. אולי רק בגלל דבר אחד. לא משום שחש שלא יוכל לזכותו - דווקא האמין מאוד בזכותו. אלא משום שחס עליו. חס עליו שכבן אנוש חזק ככל שיהיה עליו לעמוד מול מערכת גדולה שמורכבת מאנשים חזקים שחלקם נחזים להיות ערכיים (ולמען הסר ספק מובן שישנם רבים מהם שהינם ערכיים מאוד) שיש להם מטרה מאוד ברורה. לזרוק עוד רשת ועוד רשת ועוד רשת על האריה עד שהוא יכרע על ברכיו ולא יוכל יותר. כי המערכת כמערכת נוטה להיות אכזרית. היא רואה במשפט כיפופי ידיים. מעין משחק. קשה לה לעשות שיקולים של ייסורי נפשו של פלוני. היא הרי מערכת. היא משומנת וישנה טוב בלילה בעוד מי שמתייצב מולה הוא פלוני - נפש, נשמה עם משפחה, אישה וילדים. הכותרת שפלוני מתמודד מולה היא מדינת ישראל נגד פלוני. זו כותרת קשה ומפחידה וכפויות טובה למי שמקריב את כל כולו למענה. לא פעם, אבי הצטער על כך שזיכוי נחשב בעיני המערכת כהפסד. מדוע הפסדת? כי לא הצלחת להרשיע? להיפך, תשמחי בשמחתו".
מבחינת הביקורת כלפי נתניהו, עו"ד וינורט טוען שאם אביו היה חי הוא היה שובר לנתניהו את הרגליים והידיים מפני שנתניהו לטענתו מתגרה במערכת המשפט.
תגובות לכתבה(201):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 136.
    מצטער
    אורי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער אבל אביך אולי הייה עורך דין מעולה אבל גם הוא נפל למתק שפתו של ביבי הוא לא השכיל להבין איזה אגם זה ביבי אתה כותב שאביך זל הציע לו לעשות לביתו והרי הוא אוהב כסף יותר מהאוויר שהוא נושם והוא סרב ממש לא מתאים לביבי לכן מה שאביך חשב לא האיר על מי הוא האיש
    סגור
  • 135.
    עילוי בנוכלות אמן השיכנועים בלוף גדולללל
    גדי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שכחת : לא היו מספיק מיטות בבתי חולים בקורונה שכחת את הפשיעה של הבדוואים בדרום הפשעעה של הערבים בצפון שכחת את שוחד הצוללות שכחת את הסיגרים השמפניות והתכשיטים שכחת את מזוודות הדולרים לחמאס בקיצור שכחת שבגד בכל שלושת נשותיו כולל שרה שכחת הרבה דברים בקיצור האיש הבלוף הגדול ביותר !!!
    סגור
  • הבן של וינרוט על ביבי.
    מיקי 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם הזוי , תכתוב שמצבך הכלכלי טוב לא בגלל ביבי. יש פקידים שמקבלים הון כדי לשמור עלינו . אתה מדבר על סיגרים ושמפניות שלפיד מצולם אין ספור פעמים מעשן סיגרים עם מילצ'ן. אז אמרו על ביבי שקרים . לך יש הוכחות למשהו מזה? איש הזוי . איש שמוחו שטוף בגלל דעות פוליטיות.
    סגור
  • 134.
    ממש לא
    ד"ר ירון .ר 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מושחת עם עילוי
    סגור
  • 133.
    אבא מחבל 1 יש
    דיק 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בן מחבל 2 יש שקרן מסוכן לקוים המולדת ווינריט נתפס בשבועה בשקר בעדות בבית המשפט .לא פסחו את רישיונו . עוכרי דין לא משתנים .
    סגור
  • טען עוד
  • 132.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    משפחת וינרוט היקרים המשיכו בדרך אביכם ודודכם המבריקים והעיקר לא לשכוח את חשיבות למוד התורה ומכמניה-היא היא המעלה מעלה את האדם-בהצלחה וד"ש שלום חמה לדודכם תלמיד חכמים אמתי שזכיתי לשמוע ממנו חצי חופן של תורה והתרשמתי עמוקות מהרב
    סגור
  • 131.
    וינרוט
    יוסע 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משום מה יש איזו הילה סביב וינרוט. הילה לא ברורה. מדובר בעורך דין מקצוען , שזה כבר מעיד על השתתפות במאבקי כוח, אדם לא ישר, שדאג להצמד לפושעים. אז אמר וינרוט...
    סגור
  • 130.
    החרדים שכחו מה זה מוסר. נתניהו שקרן? לא מעניין
    משה היהודי (הדתי) 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    החרדים הפכו את היהדות למכונה של מצוות טכניות. לכן בכלל לא חשוב שנתניהו משקר כמעט בכל משפט שהוא מוציא מפיו. לא חשוב ש'חותמו של הקב"ה אמת'. העיקר שיביא חהם כסף.
    סגור
  • אדריכלי ומייסדי האנטישמיות מקרבנו !!!
    Zuki 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגרמנים מזמן לא בגרמניה הם כאן לצערנו המר !!! אני תקווה שהממשלה תנקוט באפס סובלנות וביד ברזל בכל אנטישמי מסית ושפל !!!
    סגור
  • 129.
    וינרוט
    דניאל זיגפריד קאהן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מעריץ את עורך הדין וינרוט אבל כתבה כזו ערב הבחירות אסור היה לה להראות בציבור
    סגור
  • 128.
    אם היה עילוי היה צריך להבין
    רמי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שבסוף כל מעשיו הבלתי חוקיים יתגלו.הוא חשב שאפשר לשקר לכולם כל הזמן.שכולם מטומטמים.
    סגור
  • 127.
    רק ש...
    סנשו פנשה 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אף פעם לא תיארתי ,שיכולים להיות תגובות כל כך שפלות נוטפות ארס כפי ,שמועות פה כלפי ראש ממשלה לשעבר ובני משפחתו .
    סגור
  • 126.
    נתניהו עילוי ?
    חוני המעגל 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אכן יש אנשים עם אישיות פלילית עבריינית שיש להם מנת משכל גבוהה ביותר . אך הכל עובד עבור הצרכים והסיפוקים שלהם . ראשי אירגוני פשעאידיאולוגיים ופליליים ( זהו נתניהו )כולם כאלה . נתניהו איש שפל , מניפולטיבי וכפי שנאמר ע"י רבים מדי : מסוכן לישראל וצריך לשבת בכלא .
    סגור
  • 125.
    שטויות במיץ, אם היה בו מהמעולה - היה הולך לאקדמיה
    בובו 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 5
    למד אדריכלות וצנהל עסקים, כאילו מתביש בזה. מבין בעיצוב - אהה, תחום להטבי מובהק - אולי בהחבא,. מי ידע. כנראה זה הסוד הנורא שנושאת עמה אשת הראש. מי ידע
    סגור
  • 124.
    ביביהו
    רונה בשארי ליטר 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נוכל שקרן תאב בצע
    סגור
  • 123.
    וינרוט, עוד לקקן ביבי (ל"ת)
    גילגמש 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 122.
    עוד וינגורד
    נתן 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ביבי הגדול מכולם בכל! למען המדינה חייב להיות ראש הממשלה!
    סגור
  • 121.
    אולי ביבי שייך בכלל לאשף . לא אשף בכלום ולא נעליים
    שולי 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ביבי רק פחדן ואובסיסיבי לגבי עצמו ,אחד שלוקח את כל הקרדיט לעצמו ממש כמו פוטין. הסוף של שני הדיקטטורים יהיה זהה.
    סגור
  • 120.
    מה יהיה?
    פיני 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא מבין אין לכם מדהוא אחר לכתוב? כבר מעל שנה אתם לועסים אתה כתבה הזאת..בא כבר להקיא. אם אתם באים להנדסה תודעה אז תבינו שזה קשקוש..יאללה תתקדמו
    סגור
  • 119.
    קשקשן מושלם
    פיני 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל מילה מיותרת.
    סגור
  • הזוי
    סנשו פנשה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על תשליך את מה ,שאתה על אחרים .
    סגור
  • שמאל דפוק
    איתם 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי לא רואה אף מנהיג.הוא עשה בית ספר להרבה מנהיגים .בעולם ואת זה השמאל לא יכל להכיל לכן תפרו תיקים .שהם מתפוררים בעת המשפט
    סגור
  • שיעוף לעשות לביתו לטובת כולנו.
    לילי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 7
    איש נורא. כל היכולות למען עצמו. שילך לעשות לביתו ויציל את המדינה מציפורניו המרופשות.
    סגור
  • 118.
    ווינרוט
    יוני 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שימנה לי ווינרוט האלוהי 3 דברים טובים שעשה ביבי בעשור האחרון. בביטחון,בבריאות,בתחבורה בתרבות ברפואה והיכן עוד?? השרץ לא עשה דבר אחד מועיל. רק לקח מאיתנו.שיחד אותנו.בגד בבטחון ישראל כאשר נתן צוללות ומטוסים למוסלמים. נסע ברחבי העולם על חשבוני עם הפושעת שאיתו- לשם מה?? ווינרוט- אתה אולי נחשב עו"ד אבל בעיני אינך חכם גדול,
    סגור
  • 117.
    גם וגם
    לביאה 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אפזר להיות גם עילוי שבעילויים וגם מושחת שבמושחתים. כדילהיות מושחתמאוד מאוד צריךלהיות גם פיקח וערמומי מאוד; להבין את הנפשות הפועלות ולרסק אותן זו נגד זו, וכך הגענו, בין יתר הדברים, לשסעים חברתיים, שלא ברור, אם נצליח אי פעם להתגבר עליהם.
    סגור
  • צאי מהבועה, הסתה יש כבר מתקופת בן גוריון (ל"ת)
    לביא 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 116.
    נכון ומרגש. (ל"ת)
    רלי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 115.
    אדיוט
    מיי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 7
    התפוח הפגום לא נפל רחוק מהעץ. עכשיו זה מסביר לי את התגובה המטומטמת שמישהי נתנה לי על נתניהו בטוויטר. על הכסף מהרצאות. הרצאה זה פינטס. כאן המושחת מבלפור לא היה חייב לעשות לנאום או לארגן הרצאה. הוא פשוט שיחד ודחף לכיסים כמו חזיר בר. פרשת הצוללות מדברת על עשרות מליונים שהוא גרף לכיס. או עשרת אלפים דולר. תגיד אתה עו"ד רציני? אבא שלך העילוי שבעילויים רציני? זה המשפט הכי מטומטם וההסבר הכי דבילי ששמעתי מעודי.
    סגור
  • 114.
    מי אתה שמנה דעות .בן של וינרוט מי אתה ומי אביך בחירות (ל"ת)
    אלי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • הזוי
    סנשו פנשה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי אתה מי בכלל שמע עלך ?
    סגור
  • 113.
    ביבי קורע את העם לקרעים (ל"ת)
    בובי 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 112.
    אם הוא באמת חשבשנצניהומלא מושחת- אז העתה צו בעיה בתפיסת (ל"ת)
    האמנם? 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 111.
    יום יבוא ויפרסמו את מעלליו. הוא אולטרה מושחת.
    קשקשן 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 7
    מעניין מדוע לא פרסם הצהרת הון. מעניין את הציבור על כלל חשבונותיו בחו"ל. כיצד זה שהוא מקבל םתקי התנהלות מיחיא סינוואר? גאון לא משחרר מעל 1000 מחבלים עם דם על הידיים מתוך שברור כי ימשיכו לרצוח.
    סגור
  • אתה צודק
    דוד 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק ביבי ראש ממשלה
    סגור
  • 110.
    מה ?
    רמי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אחרי גיל 70 ואחרי שנים עם שרה הבן אדם עיבד כל קשר עם המציאות וכל הרע יצא
    סגור
  • טינופת
    טייגר 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמד עברית-אהבל
    סגור
  • 109.
    יאללה
    בקי 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 10
    מגמתי, ערוך. הבן אדם מושחת ושום ווינרוט מטעם לא ינקה אותו. הוא עילוי בדבר אחד, בפמפום שכל לאנשים רפי שכל.
    סגור
  • 108.
    אידיוט. סייג לחוכמה שתיקה.
    מירה 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ועכשיו תגלה איך הנתניהוז הכריחו אותך למחוק את הפוסט הביקורתי ואיך זה שפירסמת את הפוסט הנוכחי שאין בו כלום וכלום וכלום
    סגור
  • 107.
    סמולנים לתאי גז כעת
    משה כהן. 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 11
    לכבשנים...
    סגור
  • תאי גז
    שמלוק 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם חולה בבערות בטיפשות הוריך כנראה לא עברו את מנת היסורים שעברו בתאי הגזים אז יותר שתסתום
    סגור
  • בזכותך ובזכות עוד רבים כמוך, זה עוד עלול לקרות
    אזרחית 10/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואם חלילה נגיע שוב למקום הנורא הזה, כל אזרחי המדינה יגיעו חאבדון, והפעם זה לא יקרה בגלל הגרמנים... כי מהרסינו ומחריבינו מאנשים כמוך יבואו.
    סגור
  • האמת
    סנשו פנשה 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בזכותך זה עוד עלול לקרות"זה עלול לקרות רק בזכות אלה ,שרוצים ,שעבאס וטיבי ינהלו פה את העניינים .
    סגור
  • ביביסט,אין לכם רכבות,ופקקים
    אשכנזי 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איך תשלח אותנו לגסים על חמורים? אגב,אתם יודעים לספור?
    סגור
  • לגזים
    ארי 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תודה לך למה לא תהיה גבר ותבוא לקחת אותי לתא הגזים אבל בוא לא רעול פנים. מתגובתך אני לומד שאתה צחצחון שאף אחד מבני משפחתו לא היה במחנה ריכוז ואתה אישית לא תרמת למדינה כנראה ב.כ.ת.
    סגור
  • אני כל כך מזועזע מהתגובה הזו
    חבצלת השרון 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאין לי מילים. עם כל שנאתך לאנושות, תציב גבולות
    סגור
  • 106.
    מגיבים שמאלנים
    אבי כהן 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    8 7
    חסרי שכל הם הגנבים המושחתים והכי חשוב בוגדים בלאום היהודי, נתניהו הכי טוב פעל ופועל רבות למען המדינה ולמען כולם, גם למען המגיבים השפלים כאן.שפלים של ממש.
    סגור
  • 105.
    מושחת פלגן ושקרן, אחראי להזנחה 12 שנה (ל"ת)
    מכונת תעמולה ורעל 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 104.
    לא מעניין
    יוסי 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ההגיגים של וירוט השני ממש לא מעניינים אותי.
    סגור
  • 103.
    כל כך טבעי שאתה עורך דין שמתפרנס יפה מאד, תשבח אותו
    שמעון 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אין לשבחים האלה כיסוי. ביבי מטפטף אותם לאוהדיו והם מאמינים שהוא אחד האנשים החכמים בעולם, בוגר MIT, נדיב, אמין, אהוד על מנהיגי עולם.... חחחח... לא סתם מנהיגי עולם סולדים ממנו ונמנעים מפגישה איתו, וקוראים לו שקרן... ורק האוהדים שלו, חסומי החשיבה, מאמינים לו עדיין....
    סגור
  • 102.
    למזלנו נתניהו אמיץ וחזק ולא נשבר אל מול החומטה המושחתת
    זכריה זוכר 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    15 16
    הצטברו לצדק ולא ת נתניהו מציל לא רק את עצמו אלא את כולנו, את כל המדינה,את הדמוקרטיה ואת מערכת המשפט. אנחנו חייבים כוח פוליטי חזק יאמין שיתקן את המערכת המושתתת ויבנה אותה על מסד של אמת וצדק.
    סגור
  • 101.
    עשרת הדברות
    לבן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    15 9
    אביך היה אדם דתי. ובתור שכזה היו חשובים לו עשרת הדיברות. "העילוי שבעילוים" עבר על חמישה מהם. ( לא תענה עד שקר, לא תגנב, לא תנאף, לא תחמוד אשת רעייך, לא תעשה לך פסל ולא תשקר ) את כול אלה ביבי עשה. עכשיו הסבר ממך איך הוא יצא "עילוי"?
    סגור
  • 100.
    דתי היה ונוכל
    יויו 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    9 9
    את הציווי בתורה של אל תגנוב הוא שכח. עילוי שבעילויים בגניבה ווינרוט מגינו
    סגור
  • 99.
    ויגרוט עו ד
    מני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 8
    נתניהו עילוי! כל המדינה יודעת! עשה רק טוב למדינה.והעם מבקש עילוי שיעמוד בראשו
    סגור
  • 98.
    נתניהו זובי
    שרה.נ. 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 8
    עילוי .???..בתחת של כל עם ישראל שילך כבר 7ירח את כל מי שקשור בו...
    סגור
  • האמת
    סנשו פנשה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה ,שמתאימה לבמה שמולאנית
    סגור
  • 97.
    איך עילו לא הצליח להוריד את מחרי הדירות 12 שנה (ל"ת)
    שבי 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    19 7
    סגור
  • איילה חסון
    נתן 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הכתבת הגדולה במדינה! ישרה מעניינת מנהלת פנל האלגנתיות!
    סגור
  • ביבי לך הביתה לך כמו גדול לא כמו הנשיא כצב (ל"ת)
    שמעון 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    15 8
    סגור
  • האמת
    סנשו פנשה 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצב ! אם ילך את מי תשים במקומו את הגמדים ,שמסתמכים על אוייבינו ומפוררים את המדינה .
    סגור
  • זו המנטרה
    עדי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך .....ממשלת מחבלים עם 52 מליארד א חלה
    סגור
  • 96.
    מצטער לא מאמין לבן!
    לוי אבי 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    14 6
    עו"ד וינרוט ז"ל היה ידוע כאדם איכותי, חכם ומקצוען. לאור כל זה ..לדעתי אין אפשרות שהוא העריץ או אפילו העריך .את השרלטן מקיסריה האיש שלא מאין להבל הרוח של עצמו...אדם שנראה בעליל שמה שמעניין אותו זה רק הוא! 45 נהרגו באסוו מיירון....כולם התריעו ..מבקר המדינה ובבכלל...רק השרלטן ...לא ידע, לא ראה ולא שמע....פשוט הזוי...רואה ולא מאמין שזה קורה...לכן אני ממש לא מאמין לבן! וזאת וזכותי!
    סגור
  • 95.
    נתניהו אלוף הפאשלות
    נחום 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 7
    התפוח נפל כנראה רחוק מאד מהעץ. מה אם אינספור הפשלות של מלאך החבלה ? על אחת מהן גם קיבל היום מכתב אזהרה חמור ביותר
    סגור
  • 94.
    על ולדר כבר הגנת, עכשיו מחפש לך פסיכופת אחר? (ל"ת)
    דני 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • אתה לא מדייק, אבל זה בקטנה אצלך. אם אפשר להטיל רפש
    יאנוש 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כנראה באמת הכל זה ענין של פוזיציה
    סגור
  • מי חתיכת נבלה?
    קרן 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה
    סגור
  • 93.
    עוד אחד שנידבק באפידימיית הלשון החומה (ל"ת)
    עוד אחד,,, 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 92.
    מערכת המשפט
    אריה 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 10
    זאת עדות הכי טובה כינה וטהורה, צר לי על מערכת המשפט שמתגלה בעירומה שמשדרת לעם כמה מסוכן עם מערכת שכזו. אחד הסיבות שהערצתי את נתניהו שלמרות כל שיטות עינוי נפש שעשו לו מערכות אלו, בכ''ז ניהל את המדינה ( אמנם בקושי רב, ואם אמונה שהוא אכן יצא מיזה) מעולם לא היה מנהיג כזה למדינת ישראל וקשה להאמין שיהיה. ה'ישמור עליו ועל מדינת ישראל. אמן.
    סגור
  • 91.
    זה אבאשך שאמר
    כן ברור 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    12 3
    לו שאפשר לקבל מתנות מחברים
    סגור
  • מחשבה: אולי זה משפט מומצא ווינרוט לא אמר כלום?? תחשבו (ל"ת)
    ממ 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 90.
    פטריוט אמיתי ביבי מלך ישראל (ל"ת)
    תמי 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 19
    סגור
  • 89.
    ביבי הביא שלום לפיד הורס
    מנ 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    10 25
    ביבי הביא את ישראל לשיאים מדיניים לפיד הורס
    סגור
  • 88.
    לא מאמין
    אזרח מודאג 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    12 3
    למילה .עוד וינרוט הבין שיש לו עסק עם משפחה מורכבת בלשון המעטה .
    סגור
  • 87.
    התקשורת לא אוהבת את ביבי. חבל (ל"ת)
    סימה 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • כי הוא רוצה מדינה יהודית
    מלי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא מדינת כול ...
    סגור
  • 86.
    הכל ביזנס וחארטה
    א 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    8 5
    איך יכול לקדקש כלכך הרבה וללקק לנתני ואת התחת..הכל השבי
    סגור
  • 85.
    קשה להתמודד נגד פשיסטים. (ל"ת)
    בן לולו 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 84.
    4 משפטים מרוחים לאורך
    אהרון 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כל הכתבה. כל המרבה במילים נבובות ואין לו צה לכתוב
    סגור
  • 4 משפטים לכיסוי העיקרי
    הממ... 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אלה 4 משפטים מסוכמים מראש לביטול המשפט העיקרי שהיה צריך להיות הצוללות!
    סגור
  • 83.
    ויגרוט
    מנ 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    9 11
    ביבי ענק! המדינה זקוקה לו! כולנו רק ביבי!
    סגור
  • כולנו רוצים אותך העלמין ירקון (ל"ת)
    צבי 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 82.
    זה רק קדימון למה שיהיה כאן אם הקשיש בן ה 73 יחזור לכסא
    בן 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    11 16
    האוניייה טובעת...לברוח כמו סגול השיער שירד מהארץ
    סגור
  • 81.
    הבן כתב את האמת, קיבל שיחות מהמאפיה ונבהל, מחק את הפוסט (ל"ת)
    וכתב חדש, מפרגן...? 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 80.
    ינון מגל ישן טוב בלילה... מסיט גדול (ל"ת)
    ציפי 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 12
    סגור
  • 79.
    ווינרוט נראה עייף תשוש וחולה כאשר התראיין
    זוכר משהו 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    10 9
    עו"ד ווינרוט נראה כמו מטיף בשער-כמו קאטו--אבל לא זכורה לי הצלחה משפטית ערכית בה היה מעורב-זכורה לי פרשת מיליונים שקשורה לאיזה כנסיה . לא בריא לדבר סרה באיש אשר נפטר--אבל להפוך אותו לאישיות ערכית-נבואית-מנהיגותית-ולהסתמך על מה חשב-נו שויין.
    סגור
  • 78.
    הזבל לא נפל רחוק מהפח.
    קובי ש"ך. 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    15 10
    דובי ויינרוט, אביך האפס, לא מעניין את אף אחד. אביך האפס גם היה יכול לומר שיאיר הזנאי הלך לעשות קידוש בפוסיקט. זה שהוא תמך במושחת ונלחם עבורו, כי הוא היה מאותו זן. ואתה, שקית אשפה שכמותך, לא נפלת רחוק מהפח. לך תקים עם ליצמן הזבל עמותה: מגיני הפדופילים והאנסים.
    סגור
  • וניגורט
    חימון 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כל המדינה יודעת שרק ביבי טוב למדינה!
    סגור
  • הכי טוב למדינה
    נתניהו 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כשהוא על כתום במעשיהו ל-30 שנה
    סגור
  • ויינרוט
    שלמה כהן 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 13
    נתניהו ישר ואכן עילוי . לשמאל נשבר שהימין היו הרבה שנים בשלטון. אותו יחס היה מקבל כל ראש ממשלה מהליכוד. השמאל מצויין בלשפוך דם של אחרים . ויינרוט המנוח היה צדיק ממש.
    סגור
  • 77.
    החיסונים לא הגיעו לישראל בזכות נתניהו
    נדב 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    22 17
    וכן הוא ניהל את התקופה בצורה מחפירה לעומת כל דברי השבח העצמי שסיפר על עצמו, התרברב שמייעץ לכל העולם ובפועל לא הכין כלום מראש, והרס את כל המאמץ המדינתי בהתקפלות עלובה למגזר מסוים שהיה מאוד יסודי בהפצת המגיפה, באופן שפגע בחייהם של מאות אלפים. כיוון נמוך במקום לרצות להצליח באמת. וגם לא ידע איך להתנהל מול ציבור והפך את תקופות הסגרים למלחמה נגד האזרחים במקום לרכוש את אמונם, מה שלא קרה כי לא היתה שום תוכנית כלכלית ושום תוכנית אחרת והכל התנהל באלתורים וגבורה של אנשי הקו הראשון.
    סגור
  • אז בזכות מי?
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    החיסונים צימחו כנפיים?שמאל בזוי.
    סגור
  • בירבורי שכל בע"מ
    אלי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    7 8
    כחרדי חרוטה לי בעצמות תקופת הסגרים לרעה ואם אני שונא את נתניהו זה דווקא בגללם... רוב הזמן הערים החרדיות היו בסגרים הדוקים ללא יכולת לזוז... הפגיעה במאות ואלפים היתה דווקא בגלל הסגרים ועובדה שכל המדינות למעט סין נטשו את מדיניות הסגרים... המדיניות של נתניהו היתה העתק הדבק למדיניות שנקטו באירופה ובארה"ב... לזכותו יאמר שלא המציא את הגלגל וסביר להניח שאם לפיד היה בשלטון באותו הזמן הוא היה עושה אותו הדבר... אכן מדיניות החיסונים נכשלה ובדיעבד התברר שלא הרווחנו כלום מזה שביבי השיג לנו אותם ראשונים... תכלס מחוסנים ולא מחוסנים נדבקים וחולים אותו הדבר... מסתבר שהמגפה הפכה לנשלטת רק בגלל סוג של חיסוניות עדר....
    סגור
  • 76.
    הכל טוב. לכן ספק אם ידברו על כך בחדשות
    אור 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כי להביא השמצות מותר
    סגור
  • 75.
    כל מילה שנייה עילוי שבעילויים,
    עו"ד 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מדוע אין התייחסות האם הבא אמר לשרה ולביבי שמתנות מותר לקבל, אני לא מאמין.
    סגור
  • 74.
    ישר כוח
    אור 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 9
    ויינרוט כל הכבוד מה שאביך הבין לא רק חשב וידע שמערכת המשפט פרקליטות משטרה השמאל תישקורת מאפיה גדולה שלא יניחו להתעניינות והעיר המערכת הציע לביבי להגיע להסדר טיעון אבל מתחילה מכבי טוב שנתניהו ממשיך כל יום הרפש עולה ונקווה שנגיע למצב של ניקיון השחיתות ימהאפיה
    סגור
  • 73.
    חחחחחחח מאוד אוביקטיבי (ל"ת)
    וט 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 72.
    ויינרוט ג'וניור
    מיצי פיצי 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    17 2
    גם כפי שהוא כותב עכשיו וגם איך שהוא כתב על ולדר,נראה שהתפוח נפל במרחק שנות אור מהעץ.זה שקוראים לו ויינרוט לא אומר כלום. עדיף לו להתנחם האמרה,שתיקה שווה זהב.כי כשהוא פוצה פיו,לא יוצאות משם אמרות שפר.
    סגור
  • 71.
    דרך אגב תשלום על ייצוג המשרד קיבל או שזה היה פרו בונו
    קקק 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לא ציפית מחרדי/דתי לתגובה אחרת
    סגור
  • זה היה במסגרת המתנות ששרה חשבה שמותר לקבל,
    בונו 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    15 2
    .
    סגור
  • 70.
    למה שיהיה חשוב לי לישמוע מה העו"ד של נתניהו חשב עליו? (ל"ת)
    יערה א 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • 69.
    דברי חכמים בנועם נישמעים
    רייבקה 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    8 17
    אין ספק שנתניהו הוא גאון וראש ממשלה הכי הטוב בעולם, רק בארץ לא מעריכים אותו וחבל. לא יקום בתבל אחד כמוהו. הכי ישר והכי הגון ולא כמו כל אלה הקנאים שאוכלים לו את הנשמה.
    סגור
  • יאללה
    בקי 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פפכככ
    סגור
  • בגלל שהוא כל כך ישר, בגד בשלושת נשותיו?
    אני 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חתם על הסכם עם גנץ בערבות דרעי, והפר אותו. רץ לספר על הקלטת הלוהטת שלא היית והאשים את דוד לוי. מכר צוללות מאחורי גבו של שר הבטחון למצריים? נלחץ ושחרר את יאסין? קיבל מתנות במאות אלפים ולא משלם על דבר? אכן ישר דרך וצנוע כמוך
    סגור
  • 68.
    עוד פעם נתניהו
    לב 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מייהו מייהו שלום חתול
    סגור
  • 67.
    וינרוט נשבה בקסמה של נתניהו ובעלה. כמו כל עו"ד טוב. חבל
    ראי 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 4
    ראו את דבריו של אביגדור פלדמןעל המקצוע שלנו. חבל, יעקב היה מוח פורה ואיש ואיש דת(כנראה שמוסרזאת קטיגוריה אלרת) והלכה מוערך. והנה מול צמד ליצני החצר כמו בכל מופע קסמים איבד את שרביט הכיוון המוסרי. לא להאמין הדיסוננס בין הרצאותיו המאלפות בגמרא, ובין חוזר ההבנה בסיסית מול מי היכה אותך בסנוורים. כנראה שזה היה גדול ממנו. ל א לקלים המרוץ....
    סגור
  • 66.
    אביך דיבר אחרת עם אילנה דיין, אם אני לא טועה, (ל"ת)
    מריומלה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 65.
    אתה מתפטה לכתוב כי אתה יודע שכל מה שכותבים על נתניהו.
    דן 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תופס כו. רות ואתה מחפש כותרות... חבל שאתה לא צנוע כמו אביך
    סגור
  • קודם תלמד לכתוב עברית בלי שגיאות
    עברית 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מתפתה- פיתוי מפתה
    סגור
  • 64.
    הבן מתחנף לליכוד האבא החמיץ פנים שנשאל על הלקוח. (ל"ת)
    דני 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 63.
    עורך דין וינרוט
    גברת 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    11 5
    בושה וחרפה איזו כתרפסות בפני ביבי.אבא שלך אמר על ביבי דברים אחרים.איך אתה מסלף אותם עכשו.בדיוק לפני הבחירות אתה מנסה להלהיב את האנשים.זה לא יעזור .ביבי הוא שקרן פתולוגי.איפה הגאוניות.עובדה שכל פעם מתגלה בוץ אחר.האיש נהג במדינה כמו בחברת מאפיה.לוקח מתנות ששייכות למדינה.לא לוקח אחריות על מה שהיה צריך לטפל ולא טופל.אנשים קשישים נכים גזל מהם את כבשת הרש.הכל כדי לתת לחרדים הבטלנים כספים כדי שיתמכו בו.זו גאוניות? חבל שאתה מבייש את זכרו של אביך.הזלזול של ביבי באנשים מבטיח דברים ואז חוזר בו.איזו תרבות ואיזו גאוניות יש בזה? מקווה שבהקדם יעלם מהפוליטיקה.המשפטים יוכיחו את העוול שגרם לאנשים.
    סגור
  • 62.
    לא היה ראש ממשלה לישראל שאפילו דומה לנתניהו
    שירה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 20
    הוא מוכשר להנהגה ואנחנו המלעיזים לא רואים זאת. אין על נתניהו שהוביל את מדינת ישראל לקדמת הבמה. מי שרואה בו מושחת פשוט לא רואה נכון. אין מנהיג שמתקרב אליו. זה ברור. רוב המיםלגות היום הן ייבוא מעלי אקספרס. לליכוד יש באמת אידיאולוגיה. לא יעזור.
    סגור
  • 61.
    אז עורך דין ויינרוט אמר, אז אמר
    מספיק עם פסטיבל המת 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    12 6
    ויינרוט היב עורך דין שהם זן נטול ערכים זולת בצע כסף לעצמם , ואם ויינרוט אמר אז מה הביג דייל. ההתעסקות בעורך דין מת חושפת בעיקר עד כמה ישראל מקום פרובנציאלי , ולא מפותח. ומה עוד יש להוסיף על הביביזם מעבר לכך שלהיות ביביסט חושף חוסר אישיות או מחשבה חופשית רק הערצה למנהיג שמזלזל בכל הציבור, קמצן קיצוני ובעיקר שקרן פתולוגי, אכן הביביזם מחלה חשוכת מרפא תמשיגו להגג מה העורך דין התחמן אמר , פטאטי לגור במדינת ישראל החשוכה והפרימטיבית.
    סגור
  • האם היית מדבר אחרת
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חתיכת גזען. ״פרובינציאלית״. יעני, לא ״האליטה״ הצפונבונית.
    סגור
  • תזכורת: מר ויינאוט היה עו"ד פרטי של נתניהו,
    אזרחית 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    15 0
    גם אם לא ברור עדיין האם שכרו שולם ע"י הלקוח עצמו, עדיין הוא היה מחוייב בכבודו... ואם דיבר בשבחיו, אין לדון אותו לכף חובה. הוא גם היה מספיק הוגן לספר לנו שהגב' זקוקה לעזרה ומזור לנפשה... בהגינותו הוא גם לא להתייחס לשקרים וליחס המזלזל של ביבי לבני עמו, זה היה גלוי לכל. גם לא על היותו בעל בוגדני ונואף... על זה ביבי הציג ראיות בטלויזיה, בערת הקלטת... והסיגרים נם רק כמשל.
    סגור
  • 60.
    האבא נפטר ואם היה רואה לאן נתניהו גרר את המדינה היה מת (ל"ת)
    ציפי אשדוד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 59.
    בקיצור,
    זרובבל 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    וינרוט חשב ש'האיש החזק', שמש הביבים, הוא איש חלש.
    סגור
  • 58.
    כן זה עילוי בתחמנות (ל"ת)
    2022 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • 57.
    נאמנות רגשית של וינרוט לשקרן הלאומי.
    משה ה 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    19 7
    לא היה עוד שקרן ורמאי בולט כנתניהו במערכת הפוליטית. חי מפיץ ונושם שקרים.
    סגור
  • מין מכיר במינו
    דוד 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נתניהו הוא הטייפ הקלאסי של נוכל נשים. מקסים את קרבנותיו עד מציצת לשד עצמותיהן. וכבר שהקרבן מתעורר ללא ממונו הוא מסרב להיר
    סגור
  • 56.
    בקיצור וינרוט חשב שעדיפה עיסקת טיעון.
    שי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 6
    נתניהו בדרך למעשיהו.
    סגור
  • 55.
    אנשים מגיבים מגעיל בלי הוכחות משפט שדה (ל"ת)
    אבי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 54.
    ע
    ע 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גנב שבגנבים שמותר לגנוב אסור להתפס
    סגור
  • 53.
    סקרים=שקרים
    נגר 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מערכת שלטון החוק משטרה פרקליטות ובתי משפט פשטו את הרגל ..אם סעדה היה מספר כך על אנשים מהימין כולם היו נעצרים אונחקרים באזהרה
    סגור
  • על תשכח זה לפני בחירות והוא רוצה ליבחר לליכוד
    2022 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אז הכול מותר
    סגור
  • אידיוט
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התאים האפורים שלך נעלמו. הבחירות לליכוד כבר נסתיימו מזמן. אפרופו, מה עם הבחירות של הלפידימוט.
    סגור
  • 52.
    ברור
    סי.ג.ר 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הכל ברור,אם ישירות ואם בעקיפין התפרנסתם בזכותו, אז כולו צפיחית בדבש.
    סגור
  • 51.
    ויינרוט ז"ל..... לא סגדתי לו..... (ל"ת)
    טל 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 50.
    אתה בושה לאבא שלך.חנפן דוחה
    לי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 10
    לא להאמין.אחרי שביבי הטיל דופי בכשירות בנפשית של וינרוט לקראת סופו ...בעקבות הראיון עם אילנה דיין הבן מחלל את זכר אביו בשקרים ובליקוק מהסוג הירוד ביותר ללא יושרה מרצועית.להקיא
    סגור
  • ואתה מוצץ קטן, בושה לכל עם ישראל. ובושה לאבא העלב שלך
    קולט 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 7
    שחינך אותך להיות בהמה עלובה וחסר רגש ותוכן.
    סגור
  • 49.
    מחר מודיע על התמודדות בפריימריז של הליכוד (ל"ת)
    דני ילד רע 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 48.
    מי הארור
    בן אלף 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שהמציא את הביטוי לעשות לביתו? הרי זו צביעות, כולם הולכים לשירות הציבורי מהסיבה היחידה של לעשות לביתם. הרי כשהם עוזבים את הציבוריות הם משתמשים בקשרים שבנו כדי להרוויח עוד יותר. אני לא מכיר פנסיונר של השירות הציבורי שלא התחיל קריירה שניה וגזל מקום עבודה של צעיר אחר.
    סגור
  • 47.
    האם אנחנו עם של כסילים?
    הד 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    14 2
    האם אנחנו עם של כסילים ואווילים ורק לאדם אחדשהוא עילוי שבעילויים ישנה היכולת להנהיג אותנו? שמה היכולת המופלאה הזו עברה גנטית לבנו המטרטר נהג של השב"כ מבית זונות אחד למשנהו?
    סגור
  • 46.
    כן. בטח. (ל"ת)
    רז 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 45.
    יש בעיה בניתוח יד שניה.
    זחש 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    7 3
    יש סתירה בכתבה ואם היה שובר לו את הידיים והרגליים. ל רות הטענה שהאדם גאון .יש סתירה . התענות של שימוש בעדתיות ושבטים וחלקים בחברה איש נגד רעהו לא מעיד על גאוניות. ולזה אין התיחסות. אדם יכול להיות אכנית גאון. אבל נכה חברתית סוציאלית.
    סגור
  • 44.
    עסקת טיעון
    שג 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אם אני זוכר נכון, וינרוט אמר בראיון קצר בטלוויזיה, שממליץ לביבי עסקת טיעון
    סגור
  • 43.
    עלוב
    עלוב 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 9
    הוא עלוב שבעילובים
    סגור
  • 42.
    אני
    שמ 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מבין למה עורךדינים לא מסוגל לומר כי מערכת המשפט הישראלית היא " מערכת משפח ".כאשר כל מי שחושב כך יאמר זאת יוםיום יש סיכוי שהמערכת שבלעדיה אין לנו חיים תתחיל להשתנות למשפט.
    סגור
  • 41.
    ויינרוט אתה יותר מצודק..אבל..לגבי הטענה שנתניהו
    רני גוטליב 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    ,מתגרה במערכת המשפט" היא לא נכונה ..כי נתניהו אמר שיש צורך ברפורמה יסודית במערכות המשפט ..לשפר אותם !! האמון שואף לאפס !!..
    סגור
  • 40.
    עוד חבר באירגון שבא לסייע
    אבי מהגליל 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    12 6
    עוד חבר באירגון המאפיה שבא לסייע,בדרך של הפוך על הפוך,אביו ממליץ לו ללכת לעיסקת טיעון,לא בגלל שהוא מושחת,אלא בגלל המערכת,את בדיוק נתניהו אומר ומזריק לכל אוהדיו,עד שיש בינהם שמציעים לצבוע קיר בלבן ולירות באלה שמתישים את נתניהו.
    סגור
  • 39.
    נוכלים
    שוקי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    15 7
    רק מי שהוא איש ישר כנה אמיתי ולא נוכל רואה ביברור שאת נתניהו מענינת רק המדינה וזה ברור אם היה הכבף מעניין הוא מיזמן היה עוזב
    סגור
  • תל-אביב
    מירית 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאפו, ממש כחה
    סגור
  • 38.
    אמת
    שבי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אביך צדק ז"ל
    סגור
  • 37.
    פחדן (ל"ת)
    י. ישראל 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 36.
    נו באמת יום הוא מבקר אבל תופס רגלים קרות.
    דונלד דאק 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולמחרת בכדי לאזן את התמונה הוא משבח.אבל לא מה הוא אומר אלא מה אביו אומר.דודינקה לך לשיר של אריק איינשטיין.
    סגור
  • 35.
    יש הרשעות
    אסף יוסף כהן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    9 11
    לא לשכוח שכבר אשתו והבן הבכור כבר עבריינים מורשעים והם רק בתחילת הדרך .ואני מאמין שיהיו להם עוד.פשוט בושה המסכנים האלה.
    סגור
  • 34.
    לא שחכנו
    אורח 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    9 7
    דובי זכור לי ראיון עם אבא שלך זל שבפרוש אמר שנתניהו נהנתן וזה מה שיפיל אותו אז מספיק לשקר לציבור
    סגור
  • נהנתן?
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אידיוט. יכול לשבת רגל על רגל בעל מקום בעולם ולעשות עשרות מיליונים.
    סגור
  • 33.
    דובי פיקח הדור
    אלטער פערד 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    דובי עושה את מיטב יכולתו להבטיח שאין הרבה אנשים שאינם מודעים לטפשותו המופלגת. מטרה בהחלט ראויה וחשובה והוא לא זקוק לאיחולי הצלחה שלי, הוא עושה את זה מצויין.
    סגור
  • 32.
    ביבי היה הלקוח הכי רווחי של ויינרוט עם פוטנציאל
    וזאת כי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    11 6
    צמיחה גבוה. מחשובי הקליינטים של המשרד.
    סגור
  • תל אביב
    מירית 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש כחה
    סגור
  • 31.
    כ"כ מהר
    מגן דוד 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 5
    חשבתי שעשית חשבון נפש, בדיבורים אתה חזק, בחשבון 0 גדול, מדוע אתה מכניס עצמך למיטה חולה, בכדי לכתוב עוד פוסט לקראת ר"ה על חשבון נפש?
    סגור
  • 30.
    חתיכת אפס
    שמעון 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לא פלא שאבא שלך לא סמך עליך איש הזוי עלוב נפש שמאלן בתחפושת לכן העביר חצי מהמשרד לחדד לך חפש את החברים שלך
    סגור
  • תל אביב
    מי6 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק עם שינאת חינם, בטוה נסיג יוצר מאשר ברע, שינאה שה רע יש אוהים ורעים בימים ושמאל יש לנו מספיק שונאים מיבחוץ ,בכול העולם,מספיק
    סגור
  • 29.
    וינגורט
    עמי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    רק שביבי יחזור להציל המדינה! בבקשה! מלך תחזור!
    סגור
  • 28.
    ההתקפות הבלתי פוסקות של ביבי על מערכת המשפט כבר מפלילות
    שמי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    12 5
    ההתקפות של ביבי נגד מערכת המשפט היא חסרת תקדים מסוכן לדמוקרטיה בלי קשר לכך שביבי אשם או לא.
    סגור
  • שמאלן שקרן ובזוי
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי שמעת שהוא תוקף את בית המשפט? ובכל מקרה, כל הסקרים מראים שהאמון במערכת המשפט נמצא בתחתיות השאול.
    סגור
  • 27.
    דבריו לא רלוונתיים הוא רק פוחד על
    בילי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    12 3
    פרנסתו שביהיסטים לא ירדפו אותו, לכן פירסם פוסט חיובי וכדי לתקן את הפוסט הקודם.
    סגור
  • 26.
    אבו יאיר הוא חמדן , נואף /בוגד , שקרן וחרדתי
    Un 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    18 14
    לפי עדותו על עצמו ועדות הסובבים אותו ... התוכס לקק דור שני לעו"ד בא לספר סיפורים מבית המת
    סגור
  • רדוד
    דון 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התכוונת לאמא שלך הנואפת הידועה בחוצות העיר..
    סגור
  • 25.
    גם איציק אברג'יל עילוי שבעילויים ..הישגיו מופלאים בתחומ
    מייש 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    13 8
    אז אולי נריץ אותו לראשות ממשלה .. פסק הדין עדייןן לא חלוט..הוגש ערעור..
    סגור
  • 24.
    ביבי שולח את כל הטוכעס לייקר
    יהורם 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    12 7
    לדבר עליו טובות באתרי החדשות ובתקשורת תזהרו מזה
    סגור
  • הלו חולירע
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק לשמאל מותר להתבטא בתיקשורת? דמוקרטים דמיקולו.
    סגור
  • 23.
    ביבי
    אורני 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 6
    עצוב שאיש שהייה אמון על משפט צדק לא מצה דופי בהתנהלות של ביבי והשקרים שלו
    סגור
  • 22.
    שאלה קטנה למר וינרוט
    עמרי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    15 12
    קווי אספקה קבועים על של ארגזי שמפניה ורודה של 'דון פריניון' אשר מחירם למעלה כ-2000 ש"ח לבקבוק, הוא כסף קטן? קווי אספקה קבועים של קרטונים של סיגרים קובניים 'בהיקה' של חב' 'קוהיבה' שמחירם בשוק החופשי כ-700 ש"ח לסיגר, גם הוא כסף קטן אצלך? ושאלה אחרונה מר וינרוט, האם אתה מכיר ראש ממשלה במדינה דמוקרטית כלשהי, אשר מקבל קו אספקה של עשרות בקבוקי 'דון פריניון', ועשרות סיגרים המשובחים והיקרים ביותר על בסיס חודשי קבוע, בעלויות של יותר ממשכורתו החודשית, ומגדיר את זה כ'מתנות קבועות מחברים'?
    סגור
  • שמאלן בזוי
    יוספוס 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה מצטט את התשקורת הבזויה. זה לא אומר שזה נכון. כל יום שעובר במשפט מתגלה הפרקליטות במערומיה.
    סגור
  • מעניין שאין שום הוכחות שטויות שאתה כותב
    ישראל 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אין ולו קמצוץ אמת מהשקרים האלו, אחרת כבר מזמן היו עוד הרבה תיקי אלפים, ולא אני לא ממצביעי נתניהו, אבל באמת הגזמתם, בו בזמן שבנט לקח לביתו חמישים מיליון ש"ח, ליברמן לא יודע להסביר מזוודה מלאה במיליון במזומן שהגיעה עמה לארץ, ברק קיבל משכורת של מאות מיליונים מקרן שבכלל לא עשה עבורה אלא מחקר מפוברק, אחרת גם אני יעשה להם מחקר ואקבל מיליונים... אז יאלה תפסיק להתמם ולספר סיפורים על סיגרים ויין
    סגור
  • כל הקבלות של "המתנות"' שנסחטו ממילצ'ן הוצגו בבית המשפט
    עמרי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    8 9
    ומסתכמות בכ-700.000 ש"ח. תברבר עד מחר ששחור זה לבן, ולבן זה שחור, ויום זה לילה, ולילה זה יום, את השוחד הזה לא אתה ולא שאר הבוטים יכולים להלבין ולטהר.
    סגור
  • אפס מיותר
    אליה 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הסכום המצטבר הינו פחות מ 70 אלף שח הסכום 700 אלף נרשם בתביעה אך ללא סימוכין... תבדוק שוב במספר שכתבת ושכתבה התביעה יש אפס מיותר... ודי לחכימא ...
    סגור
  • שקרים על שקרים
    חנה 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 3
    התברר כבר שבהקבלות ברובן הגדון כלל לא שייכות למה שניתן לנתניהו.
    סגור
  • 21.
    מעניין, הסיפור הזה עם הכסף, כי
    מרק 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אם ויינרוט הצעיר טוען שנתניהו לא מושחת, שינסה להסביר, גם אם איננו חייב, מניין המיליונים בחשבונות הבנק במקלטי מילים כפי שדיווח עליהם תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר. וחוץ מזה, פחות מעניין אותי מה חשב ויינרוט האב (שאיננו יכול כעת להגיב) על נתניהו אלא מה שאני רואה שומע, וחש על מי שעמד בראש הפירמידה השלטונית ומסתבר שאיננו אחראי למשהו בכלל כי לא ידע ולא שמע ולא תפסו אותו בדש בגדו. והנה היום, מעבר לבן דודו שהוא עורך דין והיה מעורב בעסקאות מיליונים בצוללות שנתניהו לא ידע ולא שמע עליהן, ויוסי כהן שהוא עו"ד הבית, יש כעת עוד עו"ד המדבר בשם אביו המת. תמוה מאוד העיתוי להופעתו.
    סגור
  • זה המצאה של הסמול. איך מסבירים דבר שאינו נכון ?
    רפי 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בזה הסמולנים מתמחים. יש להם היסטוריה ארוכה והמון ניסיון להסביר שקרים.
    סגור
  • כי זה שמסר את חברון ממש ימני
    אייל 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביבי ימני כמו שחזיר כשר לפסח.
    סגור
  • הצדק ינצח
    גדעו 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ראית,שמעת? אתה ניזון מתקשורת עויינת ומעדים לא מהימנים.הכמויות בהן אינן הגיוניות ולא מתקבלות על הדעת.נתניהו נשפט בגין השמצות והכפשות שאנו כבר עדים לחלקן.נתניהו מנהיג דגול עם המון הישגים למדינה שאף אחד לא מתכחש להן.נתניהו אם היה עושה לביתו יהל להרויח במאות אחוזים יותר ממשרתו כראש הממשלה.יש כאן בעיה של כפיות טובה וצרות עין.הצדק ינצח!!!!
    סגור
  • 20.
    אצל אילנה דיין וינרוט האב דיבר אחרת לגמרי על נתניהו
    שמעתי והקשבתי לראיון 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אצל אילנה דיין וינרוט האב דיבר אחרת לגמרי על נתניהו. כאן הבן על אביו קשה להאמין אחרי מה ששמענו מויינרוט עצמו. תשאלו או תקשיבו לראיון של ויינרוט האב עם אילנה דיין.
    סגור
  • שטויות. הוא לא דיבר אחרת. (ל"ת)
    ציון 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 19.
    עו'ד דובי וינרוט
    ריקי 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 4
    פרקליטות מושחתת,אירגון פשיעה לכל דבר
    סגור
  • 18.
    גם על חיים ולדר אמרו כך
    א 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מענין מאוד...
    סגור
  • מי זה חיים ולדר לעזאזל? (ל"ת)
    צצ 09/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם אני לא טועה אתה זה שהגנת על חיים ולדר לפני שהכל נחשף (ל"ת)
    אליה 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 17.
    דזלבע דרעק מיט אנדר דקורציה
    סקיפיו אפריקנוס! 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    12 3
    משפחת וינבלופ!
    סגור
  • 16.
    וינרוט
    דניאל זיגפריד קאהן 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני מאוד מעריץ את ד"ר וינרוט האב איש מאוד חכם עורך דין גדול ופילוסוף אבל בכל הקשור לנתניהו אני חולק על ד"ר וינרוט
    סגור
  • 15.
    לא חשבתי אבל נתניהו הוא אריה יהודה בנפולו תיפול יהודה
    יהודיסט 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אריה אריה אריה אריה יהודה
    סגור
  • אמן תיפול ויפה שעה אחת קודם (ל"ת)
    מ. גיב 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • תמשיך לפנטז אחמד. זה בריא. (ל"ת)
    שלמה 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    צדק צדק תרדוף
    סימה מרציאנו 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אנחנו הציבור בישראל לא טיפש יודעים ורואים בדיוק מה קורה בבית המשפט הפרקליטות חבל מאוד חצי מדינה לא מאמינה בגוף הזה
    סגור
  • 13.
    מגיע לנו יותר
    מלחמת עולם 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    12 5
    נתניהו היה בעבר הכי פטריוט שאפשר. בסוף כהונתו היה בעיקר פוליטיקאי שדואג לשמו כהונתו והנאותיו. הרבה אנשים לא יודעים לפרוש בזמן.
    סגור
  • רציתם יותר?
    ללוש 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנה קיבלתם הרבה יותר- "ראש ממשלה" בדיחה עצובה... מפלגות ערביות אנטי ציוניות מנהלות את המדינה... התייקרויות בכל התחומים...
    סגור
  • ברור
    Yar 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין כמו להיות ראש ממשלה עם כל הכסף בעולם ,לא תוכל לטוס ככה להינות משומרי ראש פוזה וכל השאר. את המיליונים עשה תוך כדי,הוינרוט הזה היה בטוח מיעץ לו איך לתחמן את המערכת,כי היה תימן גדול,מתאים לעו"ד. עילוי העילועים לא עושה מה שנתניהו עשה. הרס את שוק הפנסיה,פתח את הפערים במדינה,יצר שינאה שאין שיני לה. בקיצור עשה נזקים שעוד ידברו עליהם הרבה זמן. שקרן תימן נהנתן וכנראה עבריין לכאורה. עילוי מילויים עאלק??
    סגור
  • 12.
    תמצית העדות. בעבי לא מושחת ובכל זאת יש תיק אשמה בפלילים
    אחד העמך 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 5
    "אין ספק, אמר לי לא פעם, כי ראש הממשלה לא מושחת. תשכח מזה. כל בר דעת מבין שלו רק היה רודף בצע, היה עושה לביתו וגורף מיליונים ולו רק מהרצאות או מכל חברה עשירה בעולם שהייתה שוכרת מיד את שירותיו."
    סגור
  • 11.
    אנשים להעריך
    זאב רז 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    משכמם.ומעלה , יעקוב ווינרוט ובנימין מתניהו . השמצות לא יפחיתו מחשיבותם האמיתית , וטוב שיש עד אמת כבנו של ויינרוט ז"ל
    סגור
  • 10.
    הסכמי שלום עם חברים שלנו? ו6000 הרוגים בקורונה
    אדם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 14
    כמה סבל ומוות מיותר הביא על המדינה בשנה החולפת כי דאג לאינטרסים שלו להתחמק ממשפט. הוא עכשיו במסע הישרדות אישי. כמה עוד אנשים יצטרכו לסבול כאן בגלל שהוא דואג לעצמו? חלאס. אם זו לא שחיתות מוסרית אז מהי אם כך? ועוד לא נכנסו לפן החוקי של דברים שעשה בשביל להשתלט, בשביל לשלוט. כל בר דעת יכול לראות. עזוב אותנו מסיפורי סבתא
    סגור
  • קורונה
    דוד 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה ממש אדם לא חכם רדוד מחשבה איזה שטיות אתה כותב הזיה לך לטיםול איש
    סגור
  • 9.
    תמיד אביך הגעיל אותי,יהודי קטן. (ל"ת)
    געול 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 17
    סגור
  • הפוסל במומו פסול (ל"ת)
    אייל 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    רק ביבי!!! (ל"ת)
    דריה וחברים 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 7.
    להקיא (ל"ת)
    טובי 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 6.
    רק רציתי לומר..לא מעניין מה אביך ואתה חושבים (ל"ת)
    איש 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    8 10
    סגור
  • 5.
    החשוד מבלפור
    בוזגלו 03/2021/06
    הגב לתגובה זו
    16 9
    רק על הפילוג בעם והשיסוי .חיב לשבת בכלא.
    סגור
  • 4.
    איזה מערכת אדון וינרוט
    ארז הירושלמי 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    7 9
    זה מערכת צבוע מושחתת ומסועבת. הם לא מקצועיים אלה הם המערכתובתי המשפט זה חותמת גומי. מעטים מאוד מהשופטים הם עצמאיים ולכל גם קשה להם להתקדם. השופט לשעבר שלי טימן טען בעצמו שהמערכת דרשה ממנו הרשעה בכל מחיר ועד שהוא אמר עד כאן ופרש . מי שמישר קו עם המערכת מתקדם יפה גם תלוי איזה ויטמין יש לך ומה צבע העור שלך.
    סגור
  • 3.
    שוב קשקוש. כותב בעד וכותב נגד שפן
    לא פתי 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    15 7
    ביבי צריך לפעול הפעם ומהר מאד.
    סגור
  • 2.
    וחוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר (ל"ת)
    90% קישורים 03/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    מוזמן
    ח״ן 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    22 9
    עורך הדין של ביבי, חדד, עבד במשרד ויינרוט וקשור עמו - דברי הבן ויינרוט נראים כמו הזמנה מן הלקוח המשותף שלהם. מאחר שביבי אינו משלם לעורכי הדין שלו - בעבר ובהווה- כנראה הובטחה תמורה אחרת! גם ויינרוט האב הואשם בקבלת תמורה לא ראויה בזמנו!
    סגור