ויראלי

בן ארי צייצה המלצה על סדרה, האם התכוונה לשרה נתניהו?

הפוליטיקאית והח"כ לשעבר מירב בן ארי צייצה לאחרונה המלצה על סדרה חדשה בנטפליקס, צירוף המקרים המעניין בין השיוך הפוליטי של בן ארי לשם הסדרה שהומלצה יצר סערה רבה וגרר אחריו תגובות נזעמות
שירה יום טוב | 
מירב בן ארי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
מירב בן ארי פירסמה אתמול (ראשון) תגובות חריפות שקיבלה על ציוץ קודם שלה, בו המליצה על סדרה בנטפליקס: "כותבת על סדרה בנטפליקס שהיא מעולה(פצצה זה מה שכתבתי). סדרה בספרדית. במקרה יצא שקוראים לסדרה "מי הרג את שרה?" וואלה בכלל לא חשבתי שיקשרו את זה לביבי אבל כשמדובר בכת באמת מה נגיד. חלק חסמתי. פשוט אין לתאר. אין".
בין התגובות החריפות שקיבלה, משתמש שבתמונת הפרופיל שלו מככב דונאלד טרמפ כתב, "כל העודפים של כחלון פחי אשפה", משתמשת אחרת כתבה לה: "אישה מזעזעת ואלימה". עוד תגובות כתבו לה , "כל הזבל של כחלון", "לא שפויה, אישה חלשה עם כוונות רעות"
גם על הפוסט החדש חטפה בן-ארי תגובות נזעמות כשאחת העוקבות כתבה לה "חצופה, לא קונה את ההיתממות שלך", "תתביישי לך" עוד כתבו לה, "אז את טוענת שאת לא חלאה, אלא סתם טיפשה. בסדר". מדובר בסדרת דוקו-פשע חדשה ומצליחה בנטפליקס שעלתה לאחרונה. שמה הנכון של הסדרה בעברית הוא למעשה "להרוג את שרה" ולא "לרצוח" כמו שכתבה בן-ארי בפוסט המקור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה