ויראלי

טהוניה בדרך לפוליטיקה? "אעשה שם סדר בבלאגן"

בהשקה חגיגית שנעשתה בתל אביב זרקה טהוניה תגובה מהירה וחשפה כי היא שוקלת קריירה פוליטית בעתיד. פעילות פוליטית בקרב ידוענים ישראלים הפכה למשהו שגרתי בשנה האחרונה, האם זה עתיד להשפיע על הפוליטיקה בישראל?
שירה יום טוב |  1
טהוניה רובל (צילום דניאל אלסטר)
האם טהוניה רובל מבשלת קריירה פוליטית? הדוגמנית וזוכת האח הגדול לשעבר הגיעה אתמול (שני) להשקה של המעצבת אוריה עזרן. בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור" עלה קטע וידאו קצר בו רובל מצהירה על כוונות אפשריות להיכנס לפוליטיקה. 
"פוליטיקה זה משהו שאת שוקלת?" כך נשאלה טהוניה, ובתגובה ענתה "יכול להיות, כן.  תהיי בטוחה שאם אני אכנס לשם אני אעשה סדר בכל הבלאגן שם". יותר ברור ומוצהר מזה אין אז מי יודע, אולי מתבשלת פה פוליטיקאית לעתיד.
אתמול  נערכה בחוף "הביץ' קלאב" בתל אביב, תצוגת אופנה צבעונית של המעצבת אוריה עזרן בחסות מותג מוצרי השיער "BIOTOP PROFESSIONAL". מי שעוד נכחו במקום הן עדן פינס, נטע אלחמיסטר, בל אגם ועוד. 
כזכור, היום הוא יום ההשבעה לכנסת ה-24, שהיא הכנסת הרביעית שמושבעת בשנתיים האחרונות בישראל. הכנסת אמנם מושבעת אבל אין לדעת האם גם תקום ממשלה מתוכה. המשבר הפוליטי העמוק שישראל מצויה בו בשנתיים האחרונות לצד המשבר שיצרה מגפת הקורונה מעורר ככל הנראה רצון לשינוי גם בקרב ידוענים מוכרים בעלי השפעה ויוצר רצון להשפיע בתחום הפוליטי.
את העניין הזה חווינו בעוצמה גבוהה בשנה שחלפה סביב החלטות הממשלה שנגעו לתרבות בישראל כשעידן עמדי ייצג את אמני ישראל בדיוני וועדות בכנסת, ומאז ממשיך להביע את דעותיו ולפעול למען התחום. כמוהו גם השף חיים כהן שמתחילת המשבר מייצג בכנסת את תחום הבילוי והאוכל. האם הגל הזה הוא שמעורר בטהוניה רצון לרוץ לפוליטיקה? אולי נגלה בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם כן מישה (ל"ת)
    כרמל מנסור 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור