ויראלי

קרב בטוויטר חושף: האם שמעון ריקלין מעורב בניהול גלובס?

אלדד יניב כתב אתמול פוסט עוקצני בטוויטר בעקבות הופעתה של אלונה בר-און אצל רינה מצליח ובו איזכור למערכת היחסים בין ריקלין לבר-און. ריקלין, מגל ונעמה סיקולר תקפו אותו על הציוץ ונמשכה שרשרת ציוצים ארוכה בה רומז יניב על השפעותיו של ריקלין על גלובס
שירה יום טוב |  8
ינון מגל, שמעון ריקלין, אלדד יניב (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm, פייסבוק/שמעון ריקלין, אלדד יניב)
חילופי ציוצים סוערים מאתמול בערב (שבת) בין אלדד ניב לאלונה בר-און, בהם טוען יניב בין היתר כי שמעון ריקלין מעורב בניהול גלובס. יניב, כתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו: "הופעתי הערב אצל איילה חסון אבל סיפרו לי שאצל רינה מצליח שאלה אלונה בראון בגלגול עיניים: אני שואלת שאלה פשוטה: מיהו שופר? כפרה, שופר ישן לידך במיטה כל לילה. כך אני בכל מקרה מקווה".
יניב צייץ מחדש תגובה שנכתבה על ציוצו: "למקרה שאלונה בראון לא יודעת מיהו שופר, מצורפת תמונה עם כמה דוגמאות לדגמים המובילים היום בשוק. התמונה אינה לצורך המחשה בלבד אלא מדובר בשופרות אמיתיים". בתמונה נראו בין היתר שמעון ריקלין וינון מגל לצד בינימין נתניהו. ריקלין, ינון מגל ונעמה סיקולר כתבו לו על ציוציו תגובות נזעמות. סיקולר כתבה: "יש לך את זה ביותר מיזוגני ודוחה"? בתגובה כתב יניב: "בואי נתחיל בגילוי מלא כפי שמקובל אצלכן: המו״לית בראון ובן זוגה ריקלין קבעו איתי פגישה לילית בבית קפה בשדרות בן ציון כדי לשוחח על גיליון נגד מערכת המשפט וביקשו ממני לכתוב טור. אמרתי להם שאשמח לכתוב טור קבוע בגלובס על קשרי ההון שלטון עיתון. כמובן שמאז לא שמעתי מהזוג דבר וחצי דבר". ריקלין כתב: "אתה יורד על אישה בגלל בן הזוג שלה. קצתי בזוהמה שלך".
"אתה משקר ומעוות את המציאות ללא הפסקה. אני מקווה שיבוא יום ושוב יקרה לך מה שלדבריך כבר קרה לך - שתסתכל במראה ולא תאמין לאיזה תהומות הגעת". יניב בתגובה כתב: "את אוהבת גילוי מלא ומטיפה לו. כדאי שתעמדי בנורמה הזו בעצמך".
הבוקר צייץ יניב מחדש פוסט שכתב בלילה: "מציע להתעדכן בשרשורי השיחות הערב ביני ובין אלונה בראון שעונה לי באמצעות מגל. ריקלין. ונעמה סיקולר. והכל בעקבות דבריה של אלונה בראון אצל רינה מצליח: ״אני באמת שואלת מיהו עיתונאי ומיהו שופר וצריך באמת להגדיר את הדברים״. 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בעייתי מאוד שעיתון גלובס ייהפך ל"ישראל היום" של הכלכלה (ל"ת)
    רועי 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אלדד יניב המיץ של הזבל (ל"ת)
    א 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 6.
    בהתחלה פורסם שהם הפרו צו איסור פרסום עכשיו הם שופרות מה
    צופי 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומאיימים עם העורכי דין שלהם על עיתונאית..מה קורה בגלובס? אני מתחיל להאמין שתקופת פישמן באמת הייתה התקופה המוסרית ביותר של העיתון. אלונה הורסת כל חלקה טובה והיא מתפלאת שהיא לא מרוויחה. ענת אגמון? נעלמת? תעשי סדר בעיתון שלך.
    סגור
  • 5.
    אלדד יניב איש בזוי (ל"ת)
    טל 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 4.
    ריקלין אדם דוחה מגעיל ומאוס כמו ינון מגל ואראל סגל
    קפה נואר 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    חלולים נבובים. ערוץ 20 גוסס בלי רייטינג. רק נובחים שם כל היום ותוקעים בשופר ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי. יצאו מכל החורים
    סגור
  • 3.
    עיתון זניח ושולי עם תפוצה מזערית
    נו באמת 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה זה משנה מה קורה בגלובס, עיתון זניח, שולי ובעיקר מאוד מאוד מאוד מאוד לא מעניין
    סגור
  • 2.
    גדול
    אזרח מודאג 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אלדד יניב אתה גדול חשפת את הפרצוף האמיתי של ריקלין ואת גלובס בכלל המו"ל לתפארת של גלובס
    סגור
  • 1.
    אני מתגעגע לרמות האתיקה והיושר של חיים בר-און ז"ל
    פינטו 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    19 0
    היה איש יקר, מקצועי והגון. דמיינו אותו בא לפגישה עם כותב פוטניציאלי בבית קפה, שלוב זרועות עם דניאלה וייס. היה יכול להתקיים תסריט כזה?
    סגור