ויראלי

יאיר נתניהו ואנשי ימין נוספים: "מצנזרים אותנו" פייסבוק מכחישה

בסוף השבוע האחרון, הרשת געשה מצד פוליטיקאים ואנשי תקשורת בולטים בימין בטענה שפייסבוק מצנזרת אותם רק בגלל שהם ימנים. פייסבוק הודיעו הבוקר שמדובר בתקלה עולמית
בן רז |  1
יאיר נתניהו (צילום פייסבוק/יאיר נתניהו, freepik)
שורת אנשי ימין זועמים על הרשת החברתית פייסבוק וזאת בעקבות כך שבסוף השבוע האחרון אנשי הימין טענו שפייסבוק מצנזרת את העמודים האישיים שלהם ומצמצת להם את החשיפה באופן משמעותי ומכוון. פייסבוק הגיבה הבוקר: "מדובר בתקלה עולמית".
יאיר נתניהו צייץ בטוויטר: "לאור הצנזור המטורף של פייסבוק כנגד כל אושיות הימין ברשת, כולל אותי, עכשיו יותר מתמיד חשוב שתעקבו אחרי גם בטלגרם!" והוא לא היחידי, גם חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל-אטבריאן כתבה בשבוע שעבר (חמישי) שהחשיפה בדף שלה צנחה משמעותית. "לרגל השבעתי לכנסת, פייסבוק החליטה לצמצם לי את החשיפה כמעט לאפס. מ-2,000 לייקים לשעה אחת ו-4,000 לייקים לסטטוס ממוצע – אני כרגע מגרדת מלמטה את ה-200", כתבה בפוסט שזכה ל-8,500 לייקים, 1,100 שיתופים ו-887 תגובות.
כמו כן, הצטרף יואב אליאסי (הצל) שבבעלותו עמוד עם כמעט 500 אלף עוקבים, פרסם גם הוא פוסט בו הוא מביע את תחושותיו שפייסבוק מצנזרת גם אותו:"מאתמול, יום השואה, הפייסבוק חיסלו לגמרי את התפוצה שלי והורידו אותו לתפוצה של דף עם 1,000 עוקבים בלחץ", כתב. אתמול (שבת) פרסם פוסט הבהרה: "לא נעים לי בכלל אבל אני חייב להתנצל. אני מנסה תמיד להגיד דברים שאני עומד מאחוריהם במיליון אחוז, אבל הפעם פישלתי ואני לא מתבייש להגיד את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין צנזורה. פשוט השטיקים שלכם כבר לא עושים את העבודה.
    מנטבך 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנשים למדו לזהות את החארטה שמכרתם להם שנים.
    סגור