ויראלי

מוקדם מהצפוי: ציפי רפאלי תשוחרר מהכלא

וועדת השיחרורים החליטה היום שציפי רפאלי המרצה מאסר של ששה עשר חודשים בכלא נווה תרצה בעקבות העלמות המס שהורשעה בהם בתה בר רפאלי תקבל הקלה בעונשה ותשוחרר מוקדם יותר
מערכת ice |  1
ציפי רפאלי (צילום Miriam Alster/Flash90)
ציפי רפאלי עתידה להשתחרר מוקדם מהצפוי, כך החליטה הבוקר (שלישי) ועדת השיחרורים. רפאלי מרצה מאסר בעקבות העלמות מס בהן הורשעה בר רפאלי, בתה. החקירה נגד השתיים החלה כבר ב-2015 ברשות המיסים. העלמת המס בוצעה באמצעות הטבות סלבס שקבלה רפאלי הבת ולא שילמה מס עליהן.
רפאלי ניסתה לזכות את עצמה מהרשעה בכך שהציגה הוכחות שמגוריה בישראל אינן העיקריים ואת רוב הזמן היא מעבירה בחו"ל אך נקבע כי היה זה מצג שווא. רפאלי הבת חוייבה לשלם את המס שהעלימה על סך 16 מיליון שקלים וערערה על פסק הדין הזה ולבסוף משכה את הערעור בעקבות הסדר טיעון במסגרתו חויבה כל אחת מהן בקנס של 2,500 ש"ח, ורפאלי האם לקחה על עצמה כניסה לכלא ל-16 חודשים  במקום בתה.

רפאלי נכנסה לרצות את המאסר בכלא נווה תרצה בספטמבר 2020 והיא צפויה להשתחרר בחודש הבא, וייתכן שאף מוקדם מכך. מדובר בקיצוץ של כמחצית מהעונש שנקבע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציפי רפאלי משתחררת ....איזו מדינה מושחתת
    מירל 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו בדרך להיות מדינת עולם שלישי ....ציפי עשתה אחלה קומבינה ....שווה להיות פושע בישראל , אתה גונב כמה מיליונים ויושב כמה חודשים מעטים בכלא ומשתחררת לחופשי וחיה חיים טובים ועשירים עם פאר והדר
    סגור