ויראלי

ציוץ של אילון מאסק הפך לוויראלי מסיבה שונה מהרגיל

מאסק שיתף תמונה שלו משגיח על הכנות הטיל של SpaceX לשיגור לוויינים לחלל בשבוע הבא – אבל פרט קטן בתמונה, שאין לו שום קשר עם העבודה של מאסק, משך את כל תשומת הלב
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק)
ציוצים ויראליים מבית היוצר של אילון מאסק אינם דבר נדיר – כמעט כל ציוץ וציוץ שלו בטוויטר הופך לוויראלי במידה כלשהיא, במיוחד אם הוא עוסק בקריפטו או בפרויקטים עתידיים של החברות שהיזם הדרום-אפריקאי עומד בראשן. אבל ביממה האחרונה ציוץ שלו הפך לוויראלי מסיבה אחרת לחלוטין.
הציוץ הוויראלי הזה שותף לפנות בוקר, כחלק מסדרה של ציוצים בהם מציג מאסק בימים האחרונים את ההכנות לאחד השיגורים הקרובים של טיל Falcon 9 מבית SpaceX, ככל הנראה זה שמתוכנן כרגע ל-10 באוגוסט, מנמל התעופה בבסיס חיל החלל ונדנברג בקליפורניה, ועליו יועמס מקבץ לוויינים לשירות האינטרנט Starlink.
"מתקינים את הבוסטר של Starship לטיסה הראשונה שלה במסלול סביב כדור הארץ", כתב מאסק. אבל הגולשים התעניינו פחות בטקסט ויותר בתמונה – שבה נראה מאסק מתרחק מהטיל של החברה שלו, כשבידיו בנו בן הפחות משנה, שקיבל מהוריו – מאסק והזמרת הקנדית קלייר אליז בוצ'ר, הידועה בשם הבמה גריימס – את השם המשונה "אקס-אש-איי-12".
 
התמונה הגיעה תוך פחות מיום ל-172,000 לייקים, 11,000 שיתופים ו-10,000 תגובות, רבות מהן עם בדיחות אודות עתידו של היורש – החל מהמילה הראשונה (Starship), דרך הצעצוע הראשון (טיל) ועד לקריירה אפשרית עתידית (רודן בין-גלקטי אכזר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה