סטודנטים

קופיקס, קסטרו, בנק לאומי ומי עדן: ההשקות המנצחות של איגוד השיווק הישראלי

ועדת החדשנות של האיגוד בחרה בזוכים לחודשים יוני-אוקטובר מתוך 15 מועמדים. תלמה בירו מנכ"ל האיגוד: "אנשי השיווק אימצו בחום את התחרות"
בית קפה cofix (צילום Bizportal;)
קופיקס, קסטרו, בנק לאומי ומי עדן, הם הזוכים בפרס ההשקה המנצחת של איגוד השיווק הישראלי. ועדת החדשנות של האיגוד בחרה את הזוכים בפרס לחודשים יוני-אוקטובר של שנת 2013 על מהלכי ההשקה: הילדים של קסטרו ברשת קסטרו, הפקדת צ\'ק בסלולר בבנק לאומי, סדרת EDEN PURE של מי עדן והשקת רשת בתי הקפה קופיקס.
באיגוד מציינים כי לחודשים יוני-אוקטובר 2013 הוגשו כ-15 מועמדויות של מגוון מהלכי השקה חדשניים בתחומים רבים, ביניהם: קוסמטיקה, מדיה, ביטוח, פיננסים, רכב, קמעונאות, אופנה, תקשורת, פארמה, מזון ומשקאות, בידור ופנאי.
רשת קופיקס: ממהלכי החדירה לשוק החשובים בשנים האחרונות
בימים של מחאות חברתיות צרכניות לרוב, אין ספק כי מהלך החדירה של רשת קופיקס לשוק בתי הקפה ומסעדות ה-take away בישראל הוא בין החשובים שנראו בשנים האחרונות. הרשת, אשר מציעה מגוון מוצרי מזון ושתיה במחיר אחיד וקבוע של חמישה שקלים, משכה תשומת לב רבה הן מצד הצרכן הממוצע והן מצד כלל התקשורת בישראל. רשת קופיקס קראה תיגר על מחירה של כוס הקפה הממוצעת בישראל ועוררה את \"אפקט קופיקס\" - דיון נוקב על לגיטימיות המחירים והתחרות שבענף, דיון שכולו לטובת הצרכן הישראלי.
קמפיין הילדים של רשת קסטרו: שפת מיתוג צעירה ובועטת
מהלך ההשקה של בית האופנה קסטרו לקו הילדים החדש הציג חדשנות וייחודיות, עם שפת מיתוג צעירה ובועטת. הקמפיין, אשר כלל סרט פרסומת שהוא למעשה קליפ מוזיקלי ייחודי בכיכובם של ילדי בית הספר \"ארטיק\" - בית הספר לרוק ולמוזיקה, לבושים בבגדי קסטרו, גרף מאות אלפי צפיות ברשת ועורר הד תקשורתי רב. לצד כל זאת, רשת קסטרו הציגה מחירים תחרותיים לשאר השחקנים בענף, כולל למותגים הבינלאומיים.
הפקדת צ\'ק בסלולר: שירות מהפכני של בנק לאומי
בנק לאומי השיק באחרונה את שירות הפקדת צ\'קים בסלולר, דרך אפליקציית הבנק. מדובר בשירות מהפכני, המותאם למאפיינים הייחודיים של הסמארטפון, כמו המצלמה המובנית ויכולת הסריקה, אשר מצטרף לסל השירותים הטכנולוגיים הרחב שמציע הבנק, מתוך התמקדות בלקוחות בעלי אוריינטציה דיגיטלית וקידמה טכנולוגית. בנק לאומי הינו הבנק הראשון בישראל המציע שירות כזה, כאשר קמפיין ההשקה הוביל לשימוש נרחב באפליקציה עם עשרות אלפי שיקים שהופקדו דרך האפליקציה בשלושת החודשים הראשונים, ולחיזוק תדמית הבנק כמוביל טכנולוגית.
מי עדן: בשורה חדשה
סדרת המוצרים החדשה של חברת מי עדן, הביאה בשורה חדשה לבית הישראלי עם פתרון אחד לכל סוגי המים. בר המים החדש של החברה מוזג גם מים מסוננים וגם מי סודה. הקמפיין, אשר בא בראש ובראשונה להחדיר לתודעת הציבור הישראלי שהחברה מספקת מענה לכל סוגי המים: מינרליים, מסוננים ומי סודה, וכמו כן לפרסם את סדרת המוצרים החדשה של החברה, זכה להצלחה גדולה עם גידול של 39% בממוצע שיחות המכירה למוקד, והצלחה גדולה בתודעת הציבור לבשורה החדשנית של החברה, כמספקת את כל סוגי המים. המהלך כלל קמפיין פרסומי נרחב, אשר זכה לתגובות אוהדות בקרב הציבור.
תלמה בירו מנכ\"ל איגוד השיווק הישראלי: \"אנו שמחים לדעת כי גם הפעם, אנשי השיווק במשק הישראלי אימצו בחום את תחרות \"ההשקה המנצחת\" של האיגוד, זאת לנוכח ההצעות הרבות שהתקבלו לתחרות ברבעון זה, למרות חודשי הקיץ והחגים שנכללו בו. בימים אלו, כשהצרכן הישראלי ער יותר לצרכנות נבונה, מחירים הוגנים ותחרות, אנו מקווים כי חותמת האיגוד לה זוכות החברות, תוביל לעלייה במכירות ולחיזוק הקשר עם המותגים\".
בראש ועדת החדשנות של האיגוד עומד רן גוראון, המשנה למנכ\"ל בזק וסמנכ\"ל השיווק של החברה, וחבר הנהלת איגוד השיווק הישראלי. הוועדה מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים והקטגוריות במשק. הוועדה מתכנסת פעם ברבעון להכרזה על ההשקה המנצחת ומעניקה לחברות הזוכות זכות שימוש בלוגו \"ההשקה המנצחת\" לקידום המוצרים הזוכים, למשך שנה מיום הזכייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי עדן? מי עדן??? מי עדן???
    ערן 12/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי מי עדן זה הפלופ של השנה. חברה שהשיקה מוצר בדיחה ועל הדרך גרמה לעצמה נזק תדמיתי בלתי הפיך. איזה מן נתון זה עלייה של 39% בשיחות למוקד??? אני מבטיח לכם שזו העלייה במהלך כל קמפיין. מגוחך.
    סגור
  • ל-1. למה כל כך קשה לך לפרגן?
    אופיר 12/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה מי עדן הצליחה להביא חידוש בתחום של מתקני מים ועובדה שזה תופס ונהיה מבוקש בבתים כאן בארץ. אני אומנם לא לקוח, אבל כבר יצא לי לראות מתקן ולשמוע עליהם וכל עוד יש התפתחויות וחידושים זה רק טוב לנו כלקוחות.
    סגור