כסף וצרכנות

אינטל תורמת לבי"ח רמב"ם מכונה לבדיקת קורונה

המכונה תוכל להגדיל משמעותית את כמות הבדיקות לאבחון מחלת הקורונה ולסייע במיגור התפשטותה. המימון בגובה כמיליון שקל לרכישת המכונה ייתרם במלואו על ידי אינטל ישראל
בועז גולדברג | 
אינטל תורמת למרכז הרפואי רמב"ם מכונה לבדיקת קורונה (צילום ויקיפדיה, לוגו)
אינטל תורמת מכונה לבדיקת ערכות קורונה. בהכוונת מערכת הבריאות, מערכת זו תיתרם לבית חולים רמב"ם שבחיפה. "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת שדורשת את האחריות והלכידות החברתית של כל אזרח ואזרחית - כולל זו של המגזר העסקי", נמסר מהנהלת אינטל ישראל. "הנהלת ועובדי אינטל ישראל רואים חשיבות רבה באחריות החברתית לסיוע בהתמודדות עם משבר הקורונה הפוקד אותנו בימים אלה".  
ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, אמר: "ההתגייסות והתרומה של חברת אינטל, שממוקדת ברכישת מכשור מתקדם להגדלת יכולת ביצוע בדיקות לזיהוי קורונה, תציל חיים בצפון מדינת ישראל. לרמב"ם ולאינטל יש היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה שהשפיעו באופן ישיר על התנהלות בית החולים למען המטופלים שלנו וגם הפעם במשבר הנוכחי הם שותפים אמיתיים". 

אחת משלושת המכונות לבדיקת קורונה שתרמה אינטל למרכז הרפואי רמב"ם
מרמב"ם נמסר כי מדובר במערכת אוטומטית להפקה ומיצוי של החומר הגנטי מתוך דגימות נשימתיות הנלקחות מאנשים החשודים כחולים בקורונה; ובנוסף, בשתי מערכות של Real time PCR שמסוגלות לזהות ברמת רגישות ודיוק גבוהים ביותר את הוירוס. בעזרת שלושת המכשירים הללו ניתן יהיה להגדיל בצורה ניכרת את כמות הדגימות המבוצעות במעבדה, תוך שמירה על איכות גבוהה ובלתי מתפשרת. 
אינטל ממשיכה לעזור לקהילה בדרכים נוספות: החברה תרמה בימים האחרונים כ-150 מחשבים ניידים עבור ילדים נזקקים, ובנוסף, כ-500 משפחות יקבלו שוברי מזון לקראת חג הפסח במימון אינטל, בשיתוף אגפי הרווחה בעיריות. אינטל גם תתרום ארוחות צהריים לקשישים ולארגונים הזקוקים לכך, וכן - כ- 1000 מבודדים בבתיהם שצפויים להיבדק על ידי מד"א, יקבלו מאינטל ערכת תשומת לב מבית "צומי, המרכז הישראלי לתשומת לב", המכילה משחקים משפחתיים. כמו כן אלפי עובדי ועובדות אינטל ממשיכים לסייע לקהילות השונות על ידי התנדבות אונליין בימים אלה.
רמב"ם - הקריה הרפואית לבריאות האדם, הידוע גם בשם "המרכז הרפואי רמב"ם" ובקצרה "רמב"ם", הוא המרכז הרפואי הגדול ביותר בצפונה של ישראל. רמב"ם הוא בית חולים אוניברסיטאי, המקיים קשרים הדוקים עם הפקולטה לרפואה של הטכניון (השוכנת בצמוד אליו), ומשמש מתקן ההוראה הקלינית העיקרי של הפקולטה.
המרכז הרפואי שוכן בשכונת בת גלים שבחיפה, לחוף מפרץ חיפה. בית החולים קרוי על שמו של הרמב"ם, מגדולי הוגי הדעות היהודים ורופא במקצועו, בן המאה ה-12. במתחם בית החולים נמצא גם בית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט - בית החולים לילדים היחיד בצפון הארץ בו כלולים כל תחומי רפואת הילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה