TOP 5

השחקנים העשירים בהוליווד: מי מוביל בעולם הקולנוע?

הם הפרצופים הכי מוכרים שכיכבו במשך שנים ארוכות בסרטים הכי מצליחים, וכיום מחזיקים בנכסים רבים ואחד מהם גם מוכר לנו מהפרסומת לקפה. אלו חמשת השחקנים העשירים בהוליווד
מערכת ice | 
ג'ורג קלוני, רוברט דה נירו וטום קרוז (צילום פייסבוק/ ג'ורג קלוני, רוברט דה נירו, ויקיפדיה/ Gage Skidmore)
5. אדם סנדלר
שווי מוערך: 420 מיליון דולר
במקום החמישי הקומיקאי והשחקן היהודי אמריקאי אדם סנדלר, שמשמש גם כמפיק סרטים. הוא אחד המשתכרים הכי גבוהים בהוליווד. הוא זכה להצלחה כאשר סרטו "מגודלים", שגם כתב והפיק אותו, הכניס 271 מיליון דולר בקופות והיה לסרט הרווחי ביותר שלו.
סנדלר החל את הקריירה שלו בשנות ה90 ככותב בתכנית הידועה "סאטרדיי נייט לייב" ולאחר מכן נכנס לשם גם כשחקן. לאחר מכן ניסה את מזלו בסרטים הוליוודיים והפך לאחד הפרצופים המוכרים מסרטי הקומדיה האמריקאים. בינואר 2020, האריך את ההסכם שלו עם נטפליקס כך שיכלול ארבעה סרטים נוספים. שוויו הנקי של אדם סנדלר מוערך בכ-420 מיליון דולר.
4. מל גיבסון
שווי מוערך: 425 מיליון דולר
מל גיבסון, שחקן שהוא גם במאי ומפיק, תופס את המקום הרביעי ברשימת השחקנים העשירים בהוליווד. הוא מוכר בזכות הופעתו המצוינת בסרטים כמו "היינו חיילים" ו"לב אמיץ". הוא זכה בפרסים רבים וביניהם פרס האוסקר ופרסי גלובוס הזהב. בשנות ה-80, הוא התחיל לקבל הכרה ממבקרי קולנוע כשהחל לראשונה את הקריירה שלו בתעשייה הנוצצת. נכון לשנת 2021, השווי הנקי של מל גיבסון מוערך בכ-425 מיליון דולר.
 
3. ג'ורג' קלוני
שווי מוערך: 500 מיליון דולר
ג'ורג' קלוני, שהוא שחקן, במאי, מפיק ותסריטאי אמריקאי, קיבל במהלך חייו פרסים רבים הכוללים את פרס מפעל חיים על הופעותיו בסרטים מצליחים מסחרית כמו Ocean's Eleven, Three Kings ו-Syriana. קלוני נכנס לרשימת האנשים המשפיעים ביותר בעולם על ידי מגזין Time במשך שלוש שנים מ-2006 עד 2009. השחקן שהחל את הקריירה שלו במיני סדרות טלוויזיה בשנת 1978 מוערך כיום בשווי נקי של 500 מיליון דולר נכון ל-2021.
2. רוברט דה-נירו
שווי מוערך: 500 מיליון דולר
רוברט דה נירו הוא אחד השחקנים המוערכים בתולדות הוליווד. הופעותיו הבלתי נשכחות בסרטים "החבר'ה הטובים", "הסנדק - חלק שני", "נהג מונית", "השור הזועם" ועוד הפכו אותו לפרצוף אהוב ומוכר בכל בית קולנוע. לאחרונה הוא משחק בכל מיני סרטי קומדיה זולים (להוציא את ההופעה ב"האירי") אך זה לא יפריע לנו לזכור את ימיו הגדולים. נכון לשנת 2021, רוברט דה נירו מוערך להחזיק בשווי נקי של 500 מיליון דולר.
 
1. טום קרוז
שווי מוערך: 570 מיליון דולר
טום קרוז, כוכב סדרת הסרטים המצליחה "משימה בלתי אפשרית", שזכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב והיה מועמד שלוש פעמים לפרס אוסקר, פרץ לתודעה בשנות ה-80 שהחל לשחק והתפרסם במיוחד בסרטים "איש הגשם" ו"נולד ב-4 ביולי", ב1996 שיחק בפעם הראשונה בתור איתן האנט בסרט הראשון של "משימה בלתי אפשרית", שהיה גם לסרט הראשון שהפיק בעצמו, וכיום הוא השחקן העשיר ביותר בהוליווד.
כמעט נכנסו לרשימה:
מקומות 6 עד 9: ג'ק ניקולסון, סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר וטום הנקס עם שווי מוערך של 400 מיליון דולר כל אחד. סוגר את העשירייה ג'קי צ'אן עם שווי מוערך של 370 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה