רייטינג

נטפליקס תחשוף את הרייטינג האמיתי בכל המדינה

צעד נוסף של נטפליקס אל עבר שקיפות: פיצ'ר חדש בשירות הסטרימינג של החברה יציג את עשרת הסרטים והתוכניות הפופולריים ביותר בכל מדינה. הרשימה תתעדכן מדי יום
אייס | 
נטפליקס (צילום אתר נטפליקס)
עוד חידוש בנטפליקס: שירות הסטרימינג הפופולרי, שלא מרבה לפרט על הרייטינג של תוכניות והסרטים, מתקרב צעד נוסף אל עבר שקיפות. לפי הודעת החברה שפורסמה אמש (ב'), נטפליקס בוחנת כבר כחצי שנה את הצגת התכנים הפופולריים ביותר במקסיקו ובבריטניה. כעת, פיצ'ר חדש בשירות הסטרימינג של החברה יציג את עשרת הסרטים והתוכניות הפופולריים ביותר, והרשימה תתעדכן בכל יום.
"מנויים בשתי המדינות חשבו שזה שימושי, ולכן אנחנו מקדמים את זה אפילו יותר", כתב קמרון ג'ונסון, האחראי על חדשנות המוצר בנטפליקס, בפוסט שפורסם בבלוג של החברה.
האלגוריתם של נטפליקס אמור אמנם להקל על לקוחות למצוא תכנים שמעניינים אותם, אבל מגוון האפשרויות המבלבל מעמיס מדי על חלק מהצופים. משתמשים מבזבזים בדרך כלל זמן רב רק על חיפוש תוכן מתאים לפני שהם מחליטים במה לצפות. עכשיו, בעזרת רשימת התכנים הפופולריים ביותר, יוכלו המשתמשים לבחור בקלות רבה יותר במה לצפות.
נטפליקס, החברה המפעילה את שירות הסטרימינג למנויים הגדול בעולם, גרמה לתסכול בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה מאחר שלא חשפה את נתוני הצפייה בתכנים. בניגוד לטלוויזיה מסורתית, נטפליקס לא פרסמה את נתוני הצפיות, ומעריצים רבים היו צריכים רק לנחש למה תכנים אהובים עליהם מבוטלים או מוסרים מהשירות.
החברה החלה בעבר לחשוף מידע נוסף - אבל עשתה זאת באופן סלקטיבי. בדצמבר פרסמה החברה את עשר התוכניות המובילות ב-33 מדינות - בדו"ח המפורט ביותר שאי פעם פרסמה על נתוני הצפייה בשירות. אלא שהנתונים שפורסמו התבססו על משתמשים שצפו בשתי דקות לפחות מתוכנית - ולא על צפייה מלאה בפרקים. כעת, כאמור, כל זה צפוי להשתנות.
תגיות נטפליקס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה