רייטינג

רייטינג שבועי: לרשת יש רק קלף מנצח אחד ביד

קשת מצליחה לשבור את ההגמוניה של רשת מהשבוע שעבר, אז השתלטה על כל הטבלה השבועית. הפעם, המתחרה מרמת החייל, מצליחה להכניס שתי תוכניות לטבלה. מי אלה היו? והאם נשבר שיא הצופים מהשבוע שעבר? כל הפרטים
אילן שניג |  2
הישרדות VIP, המטבח המנצח (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
עוד שבוע רווי חדשות וריאליטי חלף לו, כשערוצים המסחריים מתחרים ביניהם על ליטרת הרייטינג. בדומה לשבוע שעבר, הישרדות VIP ממשיכה להוביל את השבוע עם נתוני הצפייה גבוהים במיוחד. הריאליטי שודר השבוע רק 3 פעמים, מה שהביא לו כמספר המקומות בטבלה. לרשת יש קלף מנצח אחד והיא מנצלת אותו היטב
יחד עם זאת, לקראת הגמר, מספר הפרקים מצטמצם ויחד איתו מספר הפעמים שרשת מצליחה לגבור על קשת. השכנה מרמת החייל מצליחה השבוע להכניס שתי תוכניות לטבלה ושתיהן באותו יום, נטול הריאליטי של רשת.
להלן התוכניות הנצפות ביותר השבוע, לפי מספר צופים כולל:
במקום החמישי: 'המהדורה המרכזית', חדשות 12
יום שלישי היה הערב שהציל את כבודה של קשת. היא מצליחה להכניס שתי תוכניות לטבלה השבועית, הישג מכובד בהחלט, במיוחד ביחס לשבוע שעבר, אז לא הצליחה בכך. מלבד 'המטבח המנצח' , מהדורת החדשות בשלישי מנפקת 16.6% ו-440 אלף צופים ומנצחת את חדשות ,13 שמנפיקה 7.3% ו-192 אלף צופים בלבד.
במקום הרביעי: 'המטבח המנצח MKR', קשת 12
ביום ללא ריאליטי, קשת מצליחה להכניס את הכוכבת שלה – 'המטבח המנצח' – לטבלה השבועית כשהיא מנפיקה 17.7% ו-465 אלף צופים ומנצחת את תוכנית האוכל שמשודרת מולה 'גידי ואהרוני', שמפגרת אחריה ב-9.5 נק'. אין ספק שכרגע לרשת אין קלף מנצח אחר חוץ מ-'הישרדות VIP' והיום הזה מדגים את זה.
בשלושת המקומות הראשונים: 'הישרדות VIP', רשת 13
רשת הוכיחה גם השבוע ש'הישרדות VIP' היא התוכנית המצליחה בישראל. אין ערב בו היא משודרת ולא מנצחת. השבוע שודרה 3 פעמים וניצחה בשלושתן וגם הכניסה את שלושת התוכניות לצמרת הטבלה השבועית בשבת הישרדות רשמה 20.7% ן-595 אלף צופים, ביום שני רשמה 21.7% ו-603 אלף צופים וביום ראשון הגיעה לשיא של 23.6% ן-655 אלף צופים – יותר מבשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל ערב הפטריוטים הערןץ 20!!! (ל"ת)
    גיא 08/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רייטינג
    אלי 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שאתם לא כותבים על ערוץ 20 זה לא אומר זאין רייטינג אני ועוד הרבה צופים רואים ערוץ 20
    סגור