רייטינג

רייטינג: האם קשת הצליחה סוף סוף לעקוף את הישרדות?

קשת מובילה לאורך כל היום - פרט ללייט נייט; האם מהדורת חדשות 12 הצליחה לשבור את השיאים שצברה בתחילת השבוע, עם פרסום תחקיריו של עמית סגל? כל הפרטים
ניר קומם |  1
חדשות 12, המתמחים (צילום מסך קשת 12)
בחדשות: הטלת הסגר הצמידו את הישראלים למסך
מהדורת חדשות 12 צברה רייטינג גבוה במיוחד – 19.1 אחוזים, ו-501 אלף צופים צפו אמש במהדורה של דני קושמרו, ככל הנראה בשל ההודעה על הטלת הסגר הכלל ארצי בשבוע הבא. מהדורת חדשות 12 של ליל אמש הייתה מהדורת החדשות הנצפית ביותר בשבוע החולף, ועקפה אפילו את שתי המהדורות של ראשון ושני האחרון, בהן שודרו תחקיריו של עמית סגל. מהדורת חדשות 13 בהגשתה של תמר איש-שלום הנפיקה 9.7 אחוזים בלבד.
בפריים טיים: הלא יאומן קרה – קשת עקפה את הישרדות
הציבור הישראלי שנצמד למסכי הטלוויזיה במהדורת חדשות 12 השאיר את הטלוויזיה דולקת על הערוץ, והנפיק 14.5 אחוזי רייטינג לתכנית 'המתמחים'. התכנית עשתה את הבלתי יאומן, מה שגם המטבח המנצח וגם בית ספר למוסיקה לא הצליחו לעשות, ועקפה פרק של הישרדות. בעוד במתמחים צפו 381 אלף צופים, בפרק חמישיית הגמר של הישרדות צפו 354 אלף צופים. הישרדות גרפה 13.9 אחוזי רייטינג.
בפרה פריים: ערוץ 12 מחמם מנועים בהצלחה
תכנית חיסכון, בהגשתה של קרן מרציאנו, זכתה אתמול ל-11.8 אחוזי רייטינג, הופעת חימום מוצלחת לקראת הרייטינג הגבוה לו זכתה המהדורה המרכזית בערוץ. גם גיא פינס גרף נתונים נאים, והנפיק אתמול 9.5 אחוזי רייטינג. רצועת השעה 18:00 מובלת על ידי קשת גם היא, עם 9.5 אחוזים לעומת 7.1 אחוזים לתכניתו של אמנון לוי. גם בשעה 17:00 קשת מובילה – עם 8.4 אחוזים לרפי רשף אל מול 5.3 לתכניתו של שרון גל. לפני החדשות של רשת זכתה ל-7 אחוזי רייטינג, עלייה של 1.3 אחוזים מהתכנית של יום רביעי ושל 0.9 אחוזים בהשוואה לתכנית של חמישי שעבר.
בלייט נייט: רשת מובילה ברצועות השידור
לאחר שקשת הובילה לאורך כל היממה, ברצועת הלייט נייט רשת הצליחה לנצח את המתחרה. תכנית הריאיונות של צופית גרנט אירחה אמש את אסי בוזגלו, כוכב הישרדות, וגרפה 7.1 אחוזי רייטינג. מולם, תכנית הריאיונות 'אינטימי' של רפי רשף זכתה ל-6.9 אחוזים. גם בגזרת החדשות המאוחרות – רשת מובילה עם 'היום שהיה' עם 6.6 אחוזי רייטינג, אל מול 'חדשות הלילה' של קשת שזכתה ל-6.2 אחוזים.
בבוקר: חדשות הבוקר מובילים בגדול
חדשות הבוקר של קשת זכתה אתמול ללא פחות מ-4.7 אחוזי רייטינג, עלייה של 0.2 אחוזים מהתכנית של יום רביעי ושל 0.6 נקודות מהתכנית של חמישי שעבר. העולם הבוקר של רשת הגיעה ל-2.9 אחוזי רייטינג בלבד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ אין 12 יודע שמשדרים אמת זוכים להתייחסות ורייטינג ו (ל"ת)
    ישראלי 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור