רייטינג

רייטינג: מרנץ חוזר לנינג'ה, השאיר למסעדה הבאה אבק?

גיל מרנץ חזר אתמול לנינג'ה בעונה השלישית שלו והרביעית של התוכנית, ולמרות האכזבה מההאשיגו, הנתונים ברייטינג מעודדים. המסעדה הבאה לעומת זאת מתקשה להתרומם, אך רשת 13 מככבת דווקא ברצועת הפרה טיים
מערכת ice |  6
נינג'ה ישראל, המסעדה הבאה (צילום מסך קשת 12, יחצ רשת 13)
רצועת החדשות של אתמול עם הנתונים שהתרגלנו אליהם בשבועות האחרונים. קשת 12 מובילה בנוהל עם מהדורת החדשות המרכזית שהגישה קרן מרציאנו וגרפה 17.2% ברייטינג, לצד 430 אלך צופים במהדורה. ברשת 13 לעומת זאת רושמת המהדורה שהגיש אתמול אודי סגל מינוס הילה קורח, ל-9.2% ברייטינג וצפו במהדורה 239 אלף איש.
 
ברצועת הפריים טיים שתי הרצועות רושמות עליה קלה לעומת רצועת החדשות. נינג'ה ישראל מובילה מול המסעדה הבאה, ורושמת 18.6% לפרק האחרון של המוקדמות ו צפו 444 אלף איש. המסעדה הבאה ברשת 3 לא מצלילה להמריא ורושמת אתמול על הפרק 12.9% ברייטינג ו-350 אלף צופים.
בפרה טיים קשת 12 מובילה עם תוכנית חיסכון בנוהל. התוכנית רושמת אתמול 12.6% על המשדר אתמול ופותחת פער מול שאר הרצועה. שש עם סיון רהב מאיר בקשת 12 מגיעה למקום השני בטבלה עם 8.2%, ובמקום השלישי ברצועה רצועת חמש של רשת 13 שרושמת 7.5%. רצועת חמש בקשת 12 רק בשתי עשיריות מאחור ומתמקמת רביעית. רשת 13 ממשיכה לכבוש מקומות בטבלה עם לפני החדשות שמתמקמת חמישית אחרי שהשיגה 6.8%, ועם שרון גל שרושם 6.1% ומתמקם שישי. 
רצועת הבוקר רושמת כמעט שוויון עם הובלה של חדשות הבוקר עם ניב רסקין שלוקח את הרצועה על קוצה של עשירית האחוז ורושם 4.1% לתוכנית אתמול. חדשות הבוקר ברשת 13 עם שלישיית המגישים החדשה רושמת 4% על התוכנית של אתמול.
גיא פינס מפציץ אתמול בלייט נייט ורושם 13.8% על התוכנית ששודרה אתמול, וקשת 12 מצליחה להביס את רשת 13 גם עם חי בלילה שרשמה אתמול 8.6%. רשת מגיעה למקום השני עם 8% לתוכנית ששודרה אתמול, והיום שהיה רביעית בטבלה עם 5.3%.

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הרייטינג של הנינג'ה זו תעודת עניות שלנו
    עדי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתנו לנו תכנית חדשה, מקורית, מושקעת, אשכרה ריאליטי שאנחנו יכולים לחוות ולטעום. לא חפה מטעויות, אבל מעיזה ואמיצה. אפילו כמות הפרסומות סבירה (בינתיים..) מנגד קשת, שמאז שנפתחה לא מרעננת כלום - אותן תכניות בעונה מיליון, אותם אסי עזר ורותם סלע בכל תכנית, אפס מחשבה. הרי למה להתאמץ? התכנית צורכת אפס השקעה (קונספטואלית וכספית), הפרסומות לא נגמרות ועדיין הרייטינג בשמיים. זה מזכיר לי שהייתי בתאילנד ראינו מקום מפוצץ ישראלים "מאמא שניצל" בעברית קראו לו. שאלתי את החבר שהיה איתי מה ההיגיון לנסוע חצי עולם כדי לאכול מה שאנחנו אוכלים בארץ, רק פחות טעים. הוא ענה לי "ככה זה ישראלים, הם לא מחפשים דברים חדשים, הם צריכים את השניצל וצ'יפס שלהם." כנראה שככה זה גם עם הנינג'ה.. וחבל, כי ירתיע בעתיד את שתי החברות מליצור תוכן חדש ומקורי.
    סגור
  • 4.
    המסעדה הבאה היא אחלה של תוכנית, אין מה להשוות לקפיצות ב (ל"ת)
    חיים 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    המסעדה הבאה איזו מן תוכנית זו בכלל? תוכנית משעממת
    נטע 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שנועדה לתל אביבים משועממים, גם בעד שלום אני לא אסע למסעדה בתל אביב ואשלם מכיסי ללא אופון או הנחה, ומעבר לזה שהתוכן עצמו פשוט לא מעניין! נמאס כבר מתוכניות הבישול האלה שמישהו יגאללל אותנו !
    סגור
  • 2.
    כל הרייטינד קשקוש
    ברכה 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הרייטינג קשקוש בלבוש. המסעדה לוקחת בכיס את ההרקולסים הלא מעניינים בעליל.
    סגור
  • 1.
    אחרי השערורייה בפרק הראשון של המסעדה הבאה
    יניב 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני שמח מאוד שהרייטינג שלהם צונח. הם כשלו לחלוטין, כמו כל גוף תקשורת ישראלי, להבין מה הציבור רוצה.
    סגור
  • טיפש כמוך
    ברכה 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור רוצה שעשועים גבריים, שעשועי מין, שערוריות האח הגדול. למה? כי הוא טיפש כמוך. בחלקו.
    סגור