טלוויזיה

מעיין אדם מחפשת דירה בתל אביב, וזה הסכום הגדול שהיא תשקיע

לאחר רצף של ג'ובים חדשים מהצטרפות לרנואר ועד תוכנית רדיו חדשה, מגישת הטלוויזיה מעיין אדם בדרך לרכישת דירה במרכז הארץ, ועל כמה עומד התקציב?
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום טוויטר/ מעיין אדם)
אחרי שכבר החלה לכבוש בשנה האחרונה מגוון מכובד של ג'ובים, שהאחרון שבהם הוא הגשת תוכנית רדיו חדשה ברדיו 103FM, עכשיו מגישת הטלוויזיה בת ה-34 מחפשת דירה, ובסכום לא קטן.
המגישה ואשת התקשורת מנהלת קריירה מהסוג החדש של אנשי התקשורת, לצד היותה פובלציסטית, היא גם אושיית רשת שמחזיקה בכמות נכבדת של 241 אלף עוקבים באינסטגרם ומרבה לשתף שם מחיי היום יום שלה. בנוסף, הצטרפה למותג האופנה רנואר כאחראית על התכנים הדיגיטליים של המותגף תעצב קולקצייה תחת השם שלה, ואף פרסמה ליין מוצרים בשיתוף חברת האיפור מאק קוסמטיקה.
הג'וב האחרון שלה, כאמור, הוא תוכנית רדיו חדשה ברדיו 103FM, "התוכנית החברתית" שתעסוק בנושאים חברתיים בישראל, או כמו שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: ""מתרגשת להגיש תוכנית חברתית חדשה שתגע בעצבים החשופים של החברה הישראלית ותתן במה לאנשים שמגיע להם לעמוד באור".
בצירוף מקרים או לא, תקופה לא קצרה לאחר שפרסמה כי חזרה לבן זוגה, איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר מקדימה, יובל צלנר, על פי דיווח באתר "מעריב", אדם מחפשת דירה לרכישה באיזור תל אביב או קרוב לשם במרכז הארץ. על פי הדיווח: התקציב של אדם עומד על לא פחות מ-3 מיליון שקל. סכום מכובד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    3 מיליון סכום מכובד לת"א????
    יעל 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    3 מיל הא הא הא 3 חדרים חדשה בגאולה 8 מיליון שח
    סגור