שיווק ופרסום

כוכב "חברים" בקמפיין משעשע במיוחד למיטב: פרסומת השבוע

הפרסומת של בית ההשקעות מיטב עוקפת את המתחרות וזאת בשל ליהוק השחקן האהוב דיוויד שווימר. בהפקה מושקעת ובתסריט יצירתי בניצוחו של כוכב הסדרה "חברים", בית ההשקעות הצליח לשכנע את הצרכנים כי השירות הפיננסי הטוב ביותר מחכה להם במיטב
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)

בליהוק מנצח של כוכב הסדרה האייקונית "חברים", בהפקה מושקעת ותסריט יצירתי ומלא הומור, הצליחה המחלקה השיווקית של בית ההשקעות מיטב למשוך את תשומת ליבנו ובהחלט את תשומת ליבם של לא מעט צופים. 

הקמפיין של בית ההשקעות, עקף לא מעט פרסומות אחרות בדרך לתואר היוקרתי "פרסומת השבוע", וזאת בין היתר בשל האהדה הרבה שרוכשים אזרחי ישראל לשחקן היהודי אמריקאי, אשר התבטא לא פעם בעד מדינת ישראל. 
בפרסומת של בית ההשקעות מיטב, דיוויד שווימר מציג לראווה את מגוון ההזדמנויות הפיננסיות שמחכות ללקוחות, החל ממסחר עצמאי בבורסה, ניהול תיקים בגמל, בפנסיה ובהשקעות אלטרנטיביות ועד לקבלת ייעוץ בקרנות ופתרונות מימון שונות. 
דבר המחלקה השיווקית
ההפקה היא הפקה עצמית. כל המהלך, מהאסטרטגיה דרך הקרייאיטיב ועד ההפקה נעשו על ידי אנשי ונשות השיווק של מיטב עם אנשי מקצוע חיצוניים.
סיפור מבניית הקמפיין 
במהלך הצילומים, דיוויד שווימר המוכשר היה כל כך מצחיק עד שבשלב מסוים הבמאי וצוות ההפקה לא עמדו בהומור שלו ונאלצו להתחיל לצלם את הכול מהתחלה. בנוסף לכך,  דיוויד השתמש ביכולות הקומיות שלו ובהומור הכל כך אופייני לו, כך שחלק מהאלתורים שלו על הסט נכנסו בסופו של דבר לפרסומת הסופית. 
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר שלנו הוא ניהול מותג חכם. לרוב הרבה מאוד מותגים ואנשי קרייאיטיב נוטים אחרי שנתיים להשתעמם מעצמם ומתחילים לחשוב איך לשנות הכול ולהתרגש מחדש. וזה בדיוק האתגר השיווקי שעמד לנגד עינינו, לשמור על המותג מיטב והכוח שלו ולתת רק זווית נוספת לאותו מסר. 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
ASK MEITAV. THEY KNOW
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם דיוויד, שתרם רבות לתהליך ההפקה, עוד בשלב התסריט הוא הביא מהידע שלו והמקצועיות ובעיקר מהיכולת שלו להצחיק ולעשות קומדיה איכותית.
 
קרדיטים 
מפרסם:
סמנכ"ל שיווק: אמנון גולן
מנהלת מח' שיווק: קרן שרון בירו
מנהל תחום דיגיטל: מקס אוקונוב
מנהלת פרסום: אביב נודלמן טל
הפקה:
במאי: רני כרמלי
צלם: מנו קדוש
תסריט: יזהר הר לב
מפיק אחראי: גלעד שניידר
מפיק ראשי: טמיר וקסלר
ייעוץ וליווי: רון קפלן
הפקת פוסט: ג'ני מנביץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה