רכב

INVNT GROUP חוגגת הישג ומתרחבת: זה הבכיר שהצטרף לחברה

INVNT GROUP הוכתרה בתואר סוכנות המדיה הגלובלית הטובה ביותר בטקס Automotive Marcomm Awards לשנת 2023 של Autocar.  לצד שיתוף הפעולה עם MSM,  החברה מדווחת על מינויו של לוקה זנלו כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן של החברה

מערכת ice | 
לוקה זנלו (צילום INVNT GROUP)
תוך שהן מתבססות על השותפות המוצלחת שלהם, INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע השירותים והפתרונות המסחריים המותאמים לכישרונות ומותגים בתעשיית הספורט המוטורי המשגשגת.
INVNT GROUP, פורטפוליו הסוכנויות הגלובלי לסיפור סיפורי מותגים, הכריזה על הישג ענק שקטפה לאחרונה, זו הוכתרה בתואר סוכנות המדיה הגלובלית הטובה ביותר בטקס Automotive Marcomm Awards לשנת 2023 של Autocar.
ההישג המרשים שקטפה הינו תוצאה של קמפיינים פורצי דרך עם המותגים למבורגיני, פורמולה E רולס רויס ונוספים.  במשך ארבעה עשורים, MSM בנתה קשרים בולטים בין מותגים, נהגים, קבוצות ואליפויות בצמרת הספורט המוטורי, כולל חיבור עם חסויות, אירוח ואירועים.
השותפות מביאה את מינויו של ותיק המוזיקה והבידור של Roc Nation, לוקה זנלו, לסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן ב-INVNT GROUP כדי לבצר את המערך העולמי של היכולות עטורות פרסים והשירותים המשולבים בתחום הספורט המוטורי כולל אסטרטגיה, שותפויות, יצירת חוויות, דיגיטל, Web3 , תוכן ותרבות. 
לוקה זנלו, הודה על הצטרפותו להחברה והוסיף: "ההצטרפות לצוות הדינמי הזה בעידן טרנספורמטיבי בספורט המוטורי היא באמת מרגשת. אנו מגדירים מחדש את גבולות המעורבות בספורט מוטורי על ידי הצגת תוכניות מקיפות המשלבות גישות מסורתיות עם אסטרטגיות דיגיטליות וחווייתיות חדשניות. המטרה שלנו היא לאחד ולהלהיב את האוהדים ברחבי העולם, להציע להם חוויות חדשניות ושובות לב שלא רק מבדרות אלא גם מעמיקות את הקשר שלהם לספורט".
סקוט קולת'ר, מנכ"ל INVNT GROUP, התייחס לשיתוף הפעולה עם MSM וציין: "שיתוף הפעולה המתפתח שלנו עם MSM, ומינויו של לוקה, מציבים אותנו בחזית, ומאפשרים לנו לספק פתרונות חלוציים ומותאמים לספורט המוטורי. בתעשייה אנו מחויבים לשפר את הקשר בין מותגים, כישרונות ושותפים עם קהלים ברחבי העולם באמצעות סיפור דינמי וחוויות פורצות דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה