כסף וצרכנות

טסים ב-Wizz Air? אלו הפיצויים שמחלקת חברת הלואו קוסט ללקוחות

לאחר שחברת הלואו קוסט ההונגרית חוותה ירידה בביקוש היעדים, וויזאייר הסירה את רודוס, סנטוריני וכרתים מלוח הטיסות המתוכננות שנקבעו במהלך הקיץ. כפיצוי לאותו מהלך דרמטי, החליטה וויזאייר להעניק ללקוחות שתי אפשרויות: החזר כספי מלא או טיסה חלופית

מערכת ice |  3
wizz air (צילום יח''צ)
חברת הלואו קוסט ההונגרית "וויזאייר" החליטה אתמול (חמישי) לבצע מספר שינויים ביעדי הטיסות שלה. באתר הרשמי של החברה, ביטלה וויזאייר את הטיסות שתוכננו לצאת מנתב"ג במהלך הקיץ. על פי הודעת חברת הלואו קוסט, היעדים שהוסרו מלוח הטיסות המתוכננות הם רודוס, כרתים וסנטוריני. 
אותה החלטה נובעת משתי סיבות עיקריות, האחת נוגעת להגבלות תפעול הקווים והשנייה נוגעת לירידה בביקוש היעדים. בהודעה הרשמית שפרסמה חברת הלואו קוסט ההונגרית וויזאייר, נכתב: "החברה הבינלאומית הפעילה בישראל שומרת על רוב קוויה מתל אביב ומציעה טיסות ל-15 מדינות. בנוסף, החברה מציעה קווים חלופיים קרובים באותה מדינה שבה הושעו הקווים, כדי לוודא שהחיבור בין היעדים לא ייפגע".
אותו מהלך שכלל את ביטולם של היעדים אשר בדרך כלל נחשבים לפופולריים ואהובים בקרב הישראלים, הכניס רבים מרוכשי כרטיסי הטיסה לאותם יעדים לתסבוכת. בעקבות כך, החליטה ווייזאייר כי הלקוחות יוכלו לבחור בין החזר כספי מלא לבין טיסה חלופית ליעדים אחרים. 
כידוע, לא רק חברת הלואו קוסט ההונגרית וויזאייר הכריזה על שינויים ביעדי הטיסות שלה. אתמול (חמישי) הודיעה חברת יונייטד איירליינס זו ביטלה את טיסותיה לשדה התעופה בנתב"ג עד ה-9 במאי, כתוצאה ממתקפת הטילים והכטב"מים ששוגרה אל ישראל על ידי איראן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חוק טיבי
    אבירם 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמדו, תגישו תביעה ותזכו במשפט - מניסיון אישי.
    סגור
  • 2.
    וויז לא מחזירים הכל ומפחיתים עלות מנהלית
    אורוול 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שימו לב שוויז גובים עלות מנהליתadministration fee בכל טיסה שיכולה להצטבר. זאת עלות שטעמי היא חלק אינטגרלי מהכרטיס. למרות זאת היא לא מחזירה את העלות הזאת כשהיא מבטלת טיסות. לא מבין איך זה חוקי
    סגור
  • 1.
    ויזאייר
    אזרחית 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה ביטלה את טיסותינו מאוקטובר ועד היום לא קיבלנו כל מענה ,זיכוי או כרטיס חילופי שירות מתחת לכל ביקורת
    סגור