קריפטו

שחקנית חדשה בשוק מטבעות הקריפטו: זה המטבע שאתם חייבים להכיר

WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום באמצעות נכסים וירטואליים, גאה להכריז על תוכניתה להיכנס לעסקי המטבעות הדיגיטליים היציבים, ולציין הרחבה משמעותית של הפתרונות שלה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום באמצעות נכסים וירטואליים, גאה להכריז על תוכניתה להיכנס לעסקי המטבעות הדיגיטליים היציבים, ולציין הרחבה משמעותית של הפתרונות שלה.
זה גם מסמן שינוי באסטרטגיה של Wadzpay להעלות את עצמה מלהיות חברת תשלומים בנכסים וירטואליים מבוססת בלוקצ'יין לספקית פתרונות שירותים פיננסיים בבלוקצ'יין. ההחלטה להיכנס לשוק המטבעות היציבים מגיעה כתגובה לביקוש הגובר לפתרונות תשלום דיגיטליים מאובטחים, שקופים ויעילים ברחבי העולם.
 
על פי מחקר שוק שנערך לאחרונה על ידי Bernstein, השוק העולמי של מטבעות יציבים צפוי לגדול מ -125 מיליארד דולר לכמעט 3 טריליון דולר ב -5 השנים הקרובות. צמיחה זו מונעת על ידי גורמים כגון עלייתם של יישומי מימון מבוזר (DeFi), העברות כספים חוצות גבולות והצורך בנכסים דיגיטליים יציבים כדי להפחית סיכוני תנודתיות בשוקי מטבעות קריפטוגרפיים.
על ידי מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין, WadzPay שואפת לספק למשתמשים אלטרנטיבה אמינה למטבעות פיאט מסורתיים, המציעה יציבות, נוחות ומהירות בעלות נמוכה יותר בעסקאות עבור סוחרים, עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם.
עם דגש על תאימות ותקנות, WadzPay ערוכה לתת מענה לביקוש הגובר למטבעות יציבים תוך הבטחת אבטחה ותאימות רגולטורית בפעילותה. מלבד מקרי השימוש המסורתיים, WadzPay תוסיף כמה שימושים חדשים וחדשניים במטבעות יציבים לתערובת.
WadzPay תציג שני מוצרים עיקריים: Stable Coin as a Service ו-USD$ Stablecoin מוסדר משלה, המיועד לתשלומים מקומיים ובינלאומיים, העברות כספים חוצות גבולות והסדרים של עסקאות בשרשרת הקשורות ל-RWA.
הפתרונות החדשים יאורגנו כעסק חדש ומותג חדש. כדי להבטיח תאימות לתקנות, WadzPay תקים ישות חדשה ותפעל לקבלת אישורים באיחוד האמירויות, הונג קונג וסינגפור.
באמצעות מהלך אסטרטגי זה, WadzPay שואפת לחדש בפתרון בעיות מט"ח ותציג מודל עסקי חדשני ראשון בשוק, המבדיל את עצמו מהמתחרים. WadzPay תבנה צוות ברמה עולמית תחת ההנהגה החדשה כדי להניע את העסק הזה.
מייסד ומנכ"ל קבוצת WadzPay, אניש ג'יין, הדגיש את המשמעות האסטרטגית של התרחבות זו, ואמר: "כניסתנו לעסקי המטבעות היציבים משקפת את מסירותנו לענות על הצרכים המתפתחים של לקוחותינו ולהישאר בחזית החדשנות הטכנולוגית. עם האימוץ הגובר של נכסים וירטואליים, במיוחד מטבעות יציבים, אנו רואים פוטנציאל עצום לצמיחה ונרגשים להציע את המומחיות שלנו בתחום זה, תוך שמירה על מחויבות לציות ולתקנות".
כדי להוביל יוזמה אסטרטגית זו, WadzPay הודיעה על מינויו של ג'ייסון סאריב-סוליס כנשיא לעסקים חדשים ופורצים שיהיה אחראי לעסקי המטבעות היציבים. עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה והפינטק, מר ג'ייסון מביא שפע של ידע ורקורד מוכח של הנעת צמיחה וחדשנות עסקית. הוא הוביל מספר פרויקטים החל מהקמת והרחבת סטארט-אפ מצליח בתחום הטלקום בבריטניה ועד להובלת בנקאות דיגיטלית, מימון משובץ ופרויקטים של בלוקצ'יין באסיה.
ג'ייסון סריה-סוליס הביע את התלהבותו ואמר: "אני נרגש להצטרף ל-WadzPay ברגע כה מכריע במסע של החברה. שוק המטבעות היציבים מציג הזדמנויות עצומות לשינויים והתקדמות בתחום התשלומים, העברות הכספים והסליקה ברשת, ואני מצפה להוביל את הצוות שלנו באספקת פתרונות חדשניים העונים על צרכי המשתמשים שלנו ומניעים את צמיחת החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה