תרבות ופנאי

לאורה ריבלין נגד הממשלה: "פסיכופתים מנהלים את המדינה"

בראיון שנערך עם השחקנית הישראלית המגלמת את דמותה של גולדה מאיר בהצגה חדשה בתיאטרון הבימה, האשימה את קברניטי הממשלה: "הדם נשפך כמו שמפניה ורודה, לא מראים בארץ מה קורה ברצועת עזה". לדבריה, "חטאנו בהיבריס והייתה זחיחות דעת והתנשאות מעל הערבים"
מערכת ice |  2
לאורה ריבלין (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
שחקנית הקולנוע והטלוויזיה לאורה ריבלין תגיע בקרוב לגבורות, ובימים אלו היא מככבת על במת התיאטרון הלאומי הבימה בהצגה "הגברת הראשונה" המבוססת על סיפורה של ראש הממשלה לשעבר גולדה מאיר. ההצגה עוסקת במצבה של מאיר בצל דיוני ועדת אגרנט בעקבות מלחמת יום הכיפורים, מה שמעורר תגובות רבות ומעורבות בקרב הקהל.
בראיון עם עמית אטיאס ב-N12 שפורסם אמש (חמישי) תקפה ריבלין את קברניטי הממשלה, בצל גילום תפקידה בתיאטרון שהפגיש אותה מחדש, לדבריה, עם מחדל הבכירים ביום הכיפורים. כשנשאלה על ההשוואה בין המלחמה ב-1973 לאירועי ה-7 באוקטובר, ציינה ריבלין כי "חטאנו בהיבריס והייתה זחיחות דעת והתנשאות מעל הערבים שאי אפשר לדבר איתם".
 
לדברי ריבלין, "מהרגע הראשון שהחלה הכניסה הקרקעית לרצועת עזה ידעתי שלא ייצא מזה שום דבר טוב". השחקנית התייחסה למראות מרצועת עזה שמהדהדים בתקשורת הבינלאומית. "הדם נשפך כמו שמפניה ורודה. לא מראים בארץ מה קורה שם". בהתייחסה למחדל השבת השחורה, אמרה ריבלין כי "הצבא לא היה שם אלא שמר על ההתנחלויות כדי שהמתנחלים יוכלו לבזוז ולהתעלל" והוסיפה "מה זה 'הניצחון המוחלט' שמדברים עליו? פסיכופתים מנהלים את המדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיכורה
    עידן 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב התפקידים שגילמה היו שיכורה ממורמרת ומשועממת וכנראה שכך גם במציאות
    סגור
  • 1.
    עוד לא התעוררה ליאורה... (ל"ת)
    שני 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור