תרבות ופנאי

מאור שוויצר חושף טלטלה אישית: "היה נורא קשה לשמור על עצמי"

בריאיון לפודקאסט של איתי סגל, מאור שוויצר סיפר על ההתמודדות שלו עם בעיית ההשמנה והאכילה הרגשית אשר החלה בילדותו ועל תהליך העלייה במשקל שהחל בעקבות הסדרה "שעת נעילה". מאור שוויצר: "היה לי נורא קשה גם לחזור ללופ של לשמור על עצמי ואימונים"
מערכת ice | 
מאור שוויצר (צילום פייסבוק/ מאור שוויצר)

השחקן מאור שוויצר, אשר התמודד עם בעיית ההשמנה בתקופת ילדותו, סיפר בפודקאסט של איתי סגל על אורח החיים הבריא שעליו הוא נוהג להקפיד וליישם כיום. בריאיון חושפני, הודה השחקן המצליח כי אם הוא "משחרר כל רסן" בנוגע להתמודדות שלו עם תזונה נכונה, הוא יכול בקלות לעלות 45 ק"ג במשקל תוך חצי שנה.

לאחר ששוויצר הסכים עם דבריו של סגל כי אסור לו מבחינה בריאותית לשחרר כל רסן בנוגע לאורח החיים שלו, שיתף מאור שוויצר על תקופה מוקדמת יותר בחייו שבה התמודד עם משקל גבוה יחסית.  
"אני אראה לך תמונה שלי מלפני 4 שנים, כשהצעתי לניב נישואים במקסיקו. זה היה אחרי שצילמנו את שעת נעילה. בשעת נעילה ביקשו ממני לשחרר רסן, כדי שאני אשמין עבור התפקיד. זה היה חצי שנה של צילומים, זה התארך והתארך ואז היה לי נורא קשה גם לחזור ללופ של לשמור על עצמי ואימונים".
 


לאחר שציין כי כיום ההחלטה לקיים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא אינה מתקשרת למקצוע הנוצץ אלא לבריאותו בלבד, אמר שוויצר כי ההקפדה על אותה מטרה מאתגרת מבטיחה פרט חשוב: "כל עוד אני נמצא במקום שאני נמצא ככה, אני יודע שאני לא במקומות חשוכים. כאשר אני מגיע למצב של אכילה רגשית, משהו קרה ואני צריך לדעת לפתור את זה".


@allinhouseofpodcasts

כל עוד אני ככה, אני יודע שאני לא במקומות חשוכים. מאור שוויצר על המשקל. הפודקסט של איתי סגל.

♬ original sound - All•in הבית של הפודקאסטים



בהמשך הריאיון, חשף מאור כי לאחרונה בעיית האכילה הרגשית תפסה אותו לא מוכן לאחרונה, בין היתר בשל אירועי ה-7 באוקטובר: "זה קורה, כן. אני יודע לעצור את זה מאוד מהר ב-3 או ה-4 קילו למעלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה