תרבות ופנאי

מדליק המשואה בהווה ומנחה הטקס בעבר: יוסף חדאד ודני קושמרו באירוע

יוסף חדאד, שנבחר להשיא משואה ביום העצמאות כנציג חזית ההסברה הישראלית, פגש בהשקת תערוכת הצילומים של זיו קורן את מגיש החדשות דני קושמרו, שהנחה את טקס הדלקת המשואות בשנת 2018 
רוני שיינר |  1
דני קושמרו ויוסף חדאד (צילום רפי דלויה)
צלם העיתונות זיו קורן השיק בסוף השבוע את תערוכת הצילום 'שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר', במרכז פרס לשלום ולחדשנות.
בתערוכה נחשפו לראשונה צילומים שכללו בין היתר תיעוד מהטבח במסיבת הנובה, תיעוד המפונים מיישובי העוטף ברגעים הראשונים וקרבות של לוחמי צה"ל במילואים ובסדיר.

זיו קורן, דני קושמרו ויוסף חדאד (צילום: רפי דלויה)
בין הנוכחים שהגיעו להתרשם מהצילומים היו נציגים ממשפחות החטופים, ופדויי שבי. בנוסף, נכחו בתערוכה חברים ומכרים של קורן, ביניהם יוסף חדאד, שהתבשר בימים האחרונים כי נבחר להשיא את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ"ד. חדאד, בן למשפחה ערבית נוצרית מחיפה,  נבחר כנציג חזית ההסברה הישראלית.
 
חדד פגש באירוע את דני קושמרו (שהנחה את טקס הדלקת המשואות בשנת 2018 לצדה של יעל אבקסיס, לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל). בין השניים קיימת היכרות מוקדמת מאירוחים של חדאד באולפן החדשות בנווה אילן.  

זיו קורן ודני קושמרו (צילום: רפי דלויה)
עוד נכחו: קרן פלס, עודד בן עמי, חיים ילין, רונן ברגמן, אטילה שומפלב, אורית הבר, שאול ואורית בן אדרת, מושיק ועירית תאומים, אפרת רייטן ובעלה, אורה ואיתן סטיבה  ובת שבע בובליל.  

התחלת לארוז לקראת האירוויזיון? קרן פלס (צילום: רפי דלויה)
התערוכה שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר הוצגה בכ- 40 ערים במדינות שונות ברחבי העולם. כעת, היא מוצגת לראשונה בארץ במרכז פרס לשלום ולחדשנות ומספקת תיעוד מטלטל, מקיף וראשוני ממאורעות אותה שבת ועד היום, וכוללת תמונות ומיצגים דיגיטליים.

שאול ואורית בן אדרת (צילום: רפי דלויה)
זיו קורן מסר: "ב7.10 התחיל האירוע הקשה ביותר שהמדינה הכירה מאז השואה. ההבנה אצלי הייתה שאני צריך לעשות את הדבר הנכון ולתרום בדרך שלי. לעשות את הכי טוב שלי. אני בתחושת שליחות אמיתית שזה תפקיד חיי. זה הדבר הכי חשוב שצילמתי עד היום ובטח עבור ההסברה שכל כך חשובה. את זה- אי אפשר להכחיש. כל כלי ברשותי אשתמש בו כדי שהסיפור יסופר וכל העולם ישמע״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עושה שם קרן פלס? (ל"ת)
    מ. 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור