דיגיטל וטק

טיקטוק תשלם יותר: זו הסוגיה שפתרה מול ענקית התקליטים האמריקנית

קבוצת יוניברסל וטיקטוק התקשו להגיע להסכמות בנוגע לתמלוגים המגיעים לאמנים ולכותבי השירים המושמעים באפליקציה, מה שהוביל להסרתם מהרשת החברתית. לאחר דיונים ממושכים הושג "מתווה" חדש, והשירים האהובים צפויים לחזור בקרוב לאפליקציה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Unsplash, freepik, pixabay)
בין הרשת החברתית המוכרת טיקטוק ואולפני קבוצת יוניברסל התקשו להגיע להסכמות בנושא התמלוגים שמגיעים לזמרים אשר מושמעים בסאונדים של האפליקציה. הדבר הוביל לכך שהשירים של זמרים רבים נמחקו, ביניהן נמצאת גם אריאנה גרנדה, בילי אייליש ועוד רבים נוספים. לאחר דיונים ממושכים נראה כי סוף סוף הצליחו להגיע להסכמות בנושא והסוגייה הסתיימה.
כפי שפורסם ב-BBC, מנכ"ל יוניברסל, לוסיאן גריינג', כתב במייל לעובדים כי טיקטוק הסכימה ל"שינויים מרכזיים". עוד הוסיף: "ע"פ ההסכם החדש, התמלוגים לאמנים ולכתבי השירים יהיו גבוהים יותר מאשר במסגרת העסקה הקודמת". החברות מסרו כי הן עובדות במהירות בשביל להחזיר את המוזיקה של יוניברסל לטיקטוק, וכי הדבר עשוי לקחת עד שבועיים.
 
נזכיר כי בימים אלו ארה"ב מקדמת חוק לאסור את השימוש בטיקטוק ברחבי המדינה. אם תתקבל, הצעת החוק תיתן לטיקטוק בערך חמישה חודשים להיפרד מחברת האם המקושרת לסין, ByteDance, או שמא ייאסר על חנויות אפליקציות בארצות הברית לארח את האפליקציה בפלטפורמות שלהן. הצעת החוק קובעת הגבלות דומות עבור כל אפליקציה שנשלטת לכאורה על ידי יריבים זרים, כמו סין, איראן, רוסיה או צפון קוריאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה