השוק

חברת LG ברבעון החזק בתולדותיה: הכניסה יותר מ-15 מיליארד דולר

חברת LG פרסמה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון של שנת 2024, מהם עולה כי החברה רשמה הכנסות מאוחדות של 21.9 טריליון יין קוראני (כ-15.368 מיליארד דולר), ורווח תפעולי של 1.33 טריליון יין קוראני - הרבעון החזק ביותר בתולדותיה, זאת למרות  תנאים מאקרו אקונומיים מאתגרים במיוחד
מערכת ice | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
חברת LG פרסמה היום (חמישי) את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הראשון של שנת 2024, מהם עולה כי החברה רשמה הכנסות מאוחדות של 21.9 טריליון יין קוראני (כ-15.368 מיליארד דולר), ורווח תפעולי של 1.33 טריליון יין קוראני.
תחום מוצרי החשמל הביתיים של החברה הציג מובילות גלובלית, והשיג הכנסות שוברות שיא ורווח תפעולי בשני ספרות. מגזר הרכיבים לרכבים חשמליים, שהינו חשוב לצמיחה העתידית, המשיך בהתרחבות המתמדת שלו. שני המגזרים, הטלוויזיה והפתרונות לעסקים, חוו צמיחה שנתית במכירות והחזירו רווחים לעומת הרבעון הקודם.
 
למרות תנאים מאקרו אקונומיים מאתגרים כמו מחירי סחורות גבוהים, שערי חליפין מתנדנדים, שיעורי ריבית עולים ושחזור ביקוש מעוכב, LG השיגה את ההכנסה הכוללת הגבוהה ביותר שלה אי פעם לרבעון ראשון. זה מדגיש את האפקטיביות בהטמעת מודלים עסקיים ברי קיימא כגון שירותי מנוי וניצול הזדמנויות צמיחה במגזר ה-B2B.
הדגש של LG על תכונות חשובות כמו AI, יעילות אנרגטית ועיצוב ממוקד לקוח מחזק את התחרותיות של החברה בשוק הפרימיום. בנוסף לכך, הגישה האסטרטגית של הצעת קווי מוצרים מגוונים ומבני תמחור ורסטיליים סייעו ל-LG לנווט בהצלחה במגמות הביקוש המקוטבות.
הרווח התפעולי של LG עובר את הטריליון יין קוראני  זאת השנה החמישית ברציפות, מה שמציג את הביצועים החזקים של החברה במצב של שוק תחרותי. המיקוד של החברה בעסקי התוכן/שירותים ומכירות ישירות לצרכן באמצעות חנות המותג האינטרנטית (OBS) תרם לצמיחה איכותית. מאמצים לייצב את עלויות חומרי הגלם והלוגיסטיקה, בשילוב גמישות במיקום הייצור, תרמו עוד יותר לרווחיות.
חברת LG Home Appliance & Air Solution ייצרה הכנסות של 8.6 טריליון יין קוראני ורווח תפעולי של 940.3 מיליארד יין קוראני ברבעון הראשון. זה מייצג עלייה משמעותית של 7.2% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ושיא ביצועים חדש ברבעון הראשון. הרווחים התפעוליים היו השניים הגבוהים בהיסטוריה של החברה, עם שולי רווח תפעולי של 10.9%, מה שמדגיש את התחרותיות הגלובלית של החברה.
בזכות טכנולוגיית הליבה, במיוחד במנועים ובמדחסים, תחום המוצרים הביתיים של LG ממשיך לחדש בתוך שוק בוגר. עם מחויבות למובילות בתעשייה, LG מובילה יוזמות מהפכניות כמו שירותי מנוי למוצרים ומקדמת את הרעיון של מכשירים ‘אינטיליגנטיים מרגשים’. החידושים האלה מותאמים אישית על מנת להתחשב בצרכי הלקוח ולענות עליהם באופן יעיל. בנוסף,LG  מרחיבה באופן אסטרטגי את תחום ה-B2B, כולל HVAC ופתרונות מובנים (בילט-אין), כדי לנצל הזדמנויות צמיחה מתפתחות.
LG Vehicle Component Solutionsדיווחה על הכנסות של 2.66 טריליון יין קוראני ורווח תפעולי של 52  מיליארד יין קוראני ברבעון הראשון, מה שמשקף עלייה שנתית של 11.5% בהכנסות. ההמרה השוטפת של הזמנות צבר להכנסות מתקדמת באופן יציב. למרות ההשקעות המתמשכות באתרי הייצור בחו"ל כדי למלא הזמנות חדשות ולעמוד בדרישות ה-OEM, החברה שמרה על רווחיות יציבה, ונהנתה מיתרונות לגודל הנובעים מהרחבת ההכנסות.
בעוד שיש ציפיות להאטה קלה בצמיחה האחרונה בביקוש לרכבים חשמליים, הביקוש לרכיבים בעלי ערך גבוה לרכבים חשמליים ממשיך לעלות באופן יציב. LG מתמודדת באופן פעיל עם דינמיקת השוק הזו על ידי פיתוח פורטפוליו מאוזן - ממערכות בידור לרכבים ועד למערכות הנעה ופנסים. החברה שואפת להבטיח צמיחה מתמשכת בהכנסות ובסיס רווח יציב על ידי הסתגלות לשינויים בשוק.
חברת LG Home Entertainment דיווחה על הכנסות של 3.49 טריליון יין קוראני ורווח תפעולי של  132.2 מיליארד יין קוראני ברבעון הראשון. מדובר בעלייה של 4.2% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, המונעת על ידי התעוררות מחודשת בביקוש לטלוויזיות באירופה והשקה מוצלחת של דגמי 2024.
הרווח התפעולי החיובי הונע על ידי הביצועים החזקים של עסקי התוכן/שירות של  webOS לצד מכירות המוצרים המסורתיות. למרות אתגרים כמו עליית המחירים של פאנלי LCD החברה ניהלה באופן יעיל את הרווחיות שלה.
בהסתכלות קדימה, צפויה התאוששות הדרגתית בביקושים בשוק הטלוויזיות במחצית השנייה של השנה. האסטרטגיה של LG מתמקדת במינוף היצע טלוויזיות ה-OLED של החברה וטלוויזיות הפרימיום LCD QNED, תוך שיפור מתמיד של רווחיות פלטפורמת WebOS שצפויה לצמיחה מהירה.
חברת LG Business Solutions דיווחה על הכנסות של 1.57 טריליון יין קוראני ברבעון הראשון, גידול של 6.5% מהשנה הקודמת, ורווח תפעולי של 12.8 מיליארד יין קוראני. השקת מחשבים ניידים חדשים בסדרתLG gram, הכוללים AI מובנה והתזמון לעונת הסיום וההרשמה האקדמאים, קיבלה משוב חיובי מהשוק.
בנוסף לכך, מכירות של מוצרי תצוגה מסחריים, כולל לוחות מחיקים אלקטרוניים ושלטי LED חוו צמיחה. בעוד שהרווח התפעולי חזר לטריטוריה חיובית מהרבעון הקודם, נרשמה ירידה קלה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, המיוחסת לגורמים כמו עליית מחירי הרכיבים והתגברות התחרות.
השנה, מצפים ששוק ה-IT הכולל צפוי לשמור על רמות ביקוש דומות לשנה הקודמת, עם צמיחה קלה במגזר התצוגה המסחרית. יש ציפייה לעלייה בביקוש למוצרי IT בעלי מפרט חזק כמו מסכי גיימינג ושילוט. LE  LG שואפת להוביל את השוק עם מוצרי IT אסטרטגיים המותאמים לצרכי הלקוח, המשלבים תכונות ייחודיות לגיימינג ומסכי OLED, לצד מוצרי LED פרימיום. מאמצים לפיתוח באופן פעיל של עסקים חדשים ומבטיחים כמו רובוטיקה וטעינת EV ממשיכים להניע את סיכויי הצמיחה העתידיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה