השוק

מיקרוסופט ממשיכה להשקיע באסיה: איפה תקים מרכז מידע חדש?

אחרי דוח רבעוני מצוין והשקעות שונות בתחום ה-AI, חושפת החברה את הפרויקט החדש. על הפרק: אימון עובדים בטכנולוגית בינה מלאכותית ותמיכה במפתחים מקומיים. היעד החדש של ענקית הטכנולוגיה נחשף 
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
אחרי דוח רבעוני מוצלח הודיעה חברת מיקרוסופט על כוונתה לבנות מרכז חדש בתאילנד, כך דווח ברשת CNBC. המרכז שצפוי לקום הוא חלק מההשקעה המתמשכת של החברה בפיתוח בינה מלאכותית. המרכז שצפוי לקום הוא "מרכז מידע", ובנוסף עליו צפויה החברה לאמן גם מעל ל-100,000 בנושא בינה מלאכותית כדי לתמוך במפתחים מקומיים. החלטה זו מצטרפת להחלטה קודמת לאמן 2.5 מיליון אנשים באזור דרום מזרח אסיה. 
ענקית הטכנולוגיה אומנם לא חשפה עדיין את הסכום המדויק אותו היא תשקיע, אך מדובר בהמשך השקעות החברה וחברות טכנולוגיות נוספות באסיה. יום לפני ההודעה על בניית המרכז בתאילנד, הודיע מנכ"ל החברה על השקעה של 1.7 מיליארד דולר באינדונזיה. הסכום יושקע בארבע השנים הקרובות לטובת פיתוח תשתיות ענן ובינה מלאכותית. 
 
ראש ממשלת תאילנד בירך על ההחלטות של מיקרוסופט. "ההצהרה של מיקרוסופט היא אבן דרך משמעותית במסע שלנו 'להאיר את תאילנד'", אמר בהודעה לתקשורת. החברה מסרה כי מרכז המידע החדש, וכן התוכנית לאימון עובדים חדשים, צפויים לקדם את השוק הפרטי והציבורי בתאילנד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה