השוק

האחים אמיר בהישג ענק: שופרסל חוזרת למדד היוקרתי אחרי שהתרסקה

הבורסה לניירות ערך בתל אביב הודיעה על עדכון חצי שנתי למדדי המניות: אחרי שנה וחצי של היעדרות בעקבות ההתרסקות הגדולה של המניה, שופרסל חוזרת ובגדול למדד ת"א 35 אחרי הרכישה של האחים האמיר
מערכת ice |  3
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב הודיעה על עדכון חצי שנתי למדדי המניות. כאשר העדכון ייקבע איזה חברות נכנסו למדדים המובילים, וגם למדד היוקרתי - מדד 35, ואיזה חברות ייצאו הפעם. המשמעות עבור המשקיעים ובעלי המניות יכולה להיות דרמטית במיוחד.
כחלק מהעדכון החצי שנתי של מדדי המניות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, נודע כי ישנן שתי מצטרפות חדשות למדד תל אביב 35. מדובר בחברות פתאל החזקות ושופרסל. ענקית המזון חוזרת למדד היוקרתי 35 לאחר שנה וחצי מאז התרסקות המניה בעקבות הדו"ח החלש של הרבעון הראשון לשנת 2023.
 
לעומת זאת, שתי חברות נגרעות ממדד תל אביב 35. מדובר בחברות אשטרום קבוצה ושיכון ובינוי, זאת כחלק מהקריסה של הנדל"ן בישראל בחודשים האחרונים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל".
מדובר בהישג נפלא עבור האחים אמיר, שרק לאחרונה רכשו את השליטה בחברה. החשיבות של כניסה למדדים היוקרתיים כמו מדד ת"א 35 יכולה להשפיע באופן מיידי על החברה שבבעלותם, ויש לשער כי הביקושים למניה יעלו באופן משמעותי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הם במסע קיצוצים משפיל.... מפסיקה לקנות אצלם
    דנה 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותנים לעובדים הרגשה שהם גנבים... עצוב
    סגור
  • 2.
    ברור ששופרסל חוזרת כנסו
    לוי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שהאחים פיטרו כבר 200 עובדים וממשיכים במסע הקיצוצים המטורף ובפגיעה בלא מעט בתי אב בישראל עם ילדים שיצטרכו עכשיו בזמנים הקשים האלה לחפש פרנסה, הם מורידים את ההוצאות ככה ומגדילים את הרווח הנקי, כל אידיוט יכול לבצע מהלכים חכמים כל כך, עוד מעט ימכרו את חלקם ברווח גדול יותר ממה שקנו אבל בעקבות הפיטורים הרשת תנזק לטווח ארוך. חכמי חלם.
    סגור
  • 1.
    לא בטוח תראו את דלק קבוצה
    מבין עניין 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבוצת דלק מאז שנכנסה לא זזה. מחזורים לא מי יודע מה
    סגור