השוק

מנכ"ל עזריאלי בחגיגת שכר: זה הסכום המטורף שירוויח

המנכ"ל של חברת הנדל"ן עזריאלי, אייל חנקין זוכה לחדשות טובות. בעלי המניות של החברה בשליטת דנה עזריאלי אישרו עדכון נדיב בתנאי התגמול שלו לשנת 2024, הכולל מענק מיוחד, אופציות ושכר בסיס מוגדל. כתוצאה מכך, עלות שכרו השנה צפויה לזנק לכ-17.2 מיליון שקל - פי שניים מהשכר שקיבל ב-2023 בסך 8.6 מיליון שקל
מערכת ice | 
אייל חנקין (צילום אמיר רון, ויקיפדיה)
רק בחודש שעבר, קבוצת עזריאלי פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ושנת 2023 כולה, מהן עולה מספר נתונים מסקרנים במיוחד, במרכזם: לראשונה, ה-NOI והרווח הנקי השנתיים חצו את רף ה-2 מיליארד שקל . בנוסף, בעקבות השלמת העסקה למכירת Compass הגדילה הקבוצה את הדיבידנד המתוכנן ותחלק סך של כמיליארד שקל.
מי שמקבל בשורות משמחות הוא המנכ"ל של חברת הנדל"ן עזריאלי, אייל חנקין. בעלי המניות של החברה בשליטת דנה עזריאלי אישרו עדכון נדיב בתנאי התגמול שלו לשנת 2024, הכולל מענק מיוחד, אופציות ושכר בסיס מוגדל. כתוצאה מכך, עלות שכרו השנה צפויה לזנק לכ-17.2 מיליון שקל - פי שניים מהשכר שקיבל ב-2023 בסך 8.6 מיליון שקל.
 
על פי כלכליסט, התגמולים החדשים כוללים שכר חודשי מוגדל של 389 אלף שקל לעומת 313 אלף שקל בעבר, תקרת מענק שנתי של עד 12 משכורות חודשיות, אופציות בשווי כלכלי של 21 מיליון שקל שיבשילו ב-4 שנים, ומענק חריג של 5.3 מיליון שקל עבור "תרומתו להישגי החברה".  
העלייה בשכרו של חנקין, שבשש השנים האחרונות צבר 43 מיליון שקל, מגיעה לאחר שנת שיא לעזריאלי עם רווח נקי של 2.2 מיליארד שקל. החברה נהנית ממצב כלכלי איתן עם שווי נכסים של 44.6 מיליארד שקל והיא חברת הנדל"ן המניב הגדולה בבורסה בשווי שוק של 29.8 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה