רכילות עסקית

בנק דיסקונט ביוזמה מרגשת: דודו אהרון הפתיע את הפצועים

אירוע מימונה לטובת פצועי צה"ל התקיים במחלקת השיקום בבית החולים שיבא תל השומר. האירוע התקיים בנוכחות מנכ"ל הבנק, אבי לוי, חברי ההנהלה ומתנדבי הבנק שהכינו מופלטות וממטעמי החג, והתארח בו הזמר הישראלי האהוב שסחף את הקהל
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images, shutterstock)
פעילות מרגשת התקיימה השבוע במסגרת חמ"ל דיסקונט: אירוע מימונה לטובת פצועי צה"ל, במחלקת השיקום בבית החולים שיבא תל השומר. חמ"ל דיסקונט הוקם עם פרוץ המלחמה, בשיתוף עמותת "נותנים תקווה", על מנת לתת מענה מיידי לצרכים של חיילי צה"ל שנפצעו במהלך המלחמה ונמצאים במחלקת השיקום בשיבא תל השומר.
האירוע התקיים בנוכחות מנכ"ל הבנק, אבי לוי, חברי ההנהלה ומתנדבי הבנק שהכינו מופלטות וממטעמי החג. באירוע הופיע בהתנדבות הזמר דודו אהרון, שסחף את הנוכחים ויחד הרימו את המורל לחיילים ובני משפחותיהם.
 

דודו אהרון בהופעה לדיסקונט (צילום: יח"צ)
שלשום הודיע הפדרל ריזרב שהוא מותיר את הריבית בארה"ב ללא שינוי, מה שתאם את התחזיות המוקדמות וכעת נשאלות מספר שאלות שהמרכזית שבהן היא: מתי תרד הריבית ואם בכלל השנה, והשאלה השנייה, הלא פחות חשובה, היא עד כמה ינסה הפדרל ריזרב להשאיר שולי ביטחון מוניטריים לקראת הבחירות בחודש נובמבר. על כך ענתה אתמול הכלכלנית הראשית נירה שמיר בסקירתה שפורסמה ב-ice.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה