בעולם

הכסף הגדול נחשף: מי עומד מאחורי ההפגנות נגד ישראל בארה"ב?

גופים חזקים ומבוססים בעלי הון עתק, לחלקם קשר עם ארגוני טרור מוכרזים, לוקחים חלק ומעורבים בהפצת המסרים נגד ישראל ברחבי העולם. כמה מהם גם משתפים פעולה במימון המחאות הגואות בקמפוסים בארצות הברית, והצדיקו את אירועי ה-7 באוקטובר
מערכת ice |  1
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ NBC News)
מופעי הראווה האנטישמים בקמפוסים בארצות הברית הפכו כבר מזמן לעניין שבשגרה. כעת נחשף כי מי שעומד מאחורי הסטודנטים והפעילים הפרו-פלסטינים המוחים נגד פעולות ישראל בעזה, אלה גופים חזקים בעלי הון רב - שלחלקם קשרים מפוקפקים ביותר. המחאה כוללת מסרים מדויקים שמופצים כל העת נגד הקהילה היהודית, והפצתם מתואמת בכלי התקשורת.
דוח חדש של מכון NGO Monitor ופורסם בגלובס חושף את הארגונים שמתכננים את המהומות שמתקיימות ברחבי ארה"ב, וחלק מהמימון המגיע אליהן. את הדוח שיתפו דמויות בולטות כמו ביל אקמן ואילון מאסק, והוא זוכה לתהודה רבה בקרב מחוקקים אמריקנים שקוראים לרדת לעומק הדברים.
 
לפי הדוח, המחאות בקמפוסים הן פעילויות מתוכננות, מתואמות וממומנות היטב על ידי רשת ארגונים לא-ממשלתיים, חלקם נטועים עמוק בתנועות אנטישמיות בארה"ב, וכוללים את סטודנטים למען צדק בפלסטין (SJP), קול יהודי לשלום (JVP), Within Our Lifetime, הקמפיין האמריקני לזכויות הפלסטינים, וסמידון. הקבוצות הללו הצדיקו את טבח ה-7 באוקטובר, כמו גם פיגועי טרור נוספים, ולחלקם קשר לארגוני טרור מוכרזים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה טוב לנו. בקרוב סכסוכים פנימיים במדינות ה"נאורות"
    ... 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה יגרום להם להבין שהם מתעסקים עם ערבים ולא פעילי לשלום עולמי. בעזרת ה' גם ביבי יעוף מפה ונזכה לשקט פה
    סגור