בעולם

כוכב "הארי פוטר" יוצא נגד ג'יי קיי רולינג: "אני לא חב לה חוב נצחי"

לאחר שהסופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג תקפה את כוכבי הסרט "הארי פוטר" בטענה כי אלו התרחקו ממנה בשל דעותיה הטרנספוביות, דניאל רידקליף מתח ביקורת חריפה עליה בריאיון: "אני לא חב לה חוב נצחי. אמשיך לתמוך בזכויות של כל חברי קהילת הלהט"ב"

מערכת ice | 
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
השחקן ההוליוודי דניאל רידקליף, אשר התפרסם בזכות הסרט "הארי פוטר", התייחס לאחרונה לביקורת החריפה שמתחה סופרת הבריטית ג'יי קיי רולינג עליו ועל חבריו לקאסט בנוגע לדעותיהם בנושא קהילת הלהט"ב. 
הסופרת הבריטית מרבה להביע דעות טרנספוביות נגד קהילת הלהט"ב ובייחוד נגד טרנסג'נדריות. ג'יי קיי רולינג עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שזו כינתה את העיתונאית  הטרנסג'נדרית אינדיה ווילאבי כ"גבר בתחפושת" ואף ציינה כי זו מקיימת "פנטזיה גברית מיזוגינית של אישה".
בעקבות אמירות חריגות אלו אשר עוררו סערה רבה בקרב כוכבי הסרט "הארי פוטר", החליט רידקליף לגנות את דבריה של הסופרת הבריטית, בריאיון לאתר "אטלנטיק".  "זה מעציב אותי מאוד. אני מסתכל על האדם שפגשתי, הספרים שכתבה והעולם שיצרה ועבורי, כל זה מעורר אמפתיה עמוקה".
לאחר שציין כי אכן בלעדי ג'יי קיי רולינג הסרט המצליח לא היה קיים, הדגיש השחקן כי הוא אינו מתבייש להציג עמדות מנוגדות מזו של הסופרת הבריטית והוסיף: "אני לא חב לה חוב נצחי".
כזכור, בחודש אפריל האחרון הצהירה הסופרת הבריטית כי היא לא תסלח לכוכבי הסרט אשר בחרו להתרחק ממנה בשל דעותיה על קהילת הלהט"ב. בריאיון לאתר אטלנטיק, התייחס רידקליף לאותה אמירה והבהיר: "אמשיך לתמוך בזכויות של כל חברי קהילת הלהט"ב ואין לי כל תגובה מעבר לזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה