משפט

דרמה בירושלים: בעל רכב תיעד את עצמו נוהג במהירות מופרזת ונתפס

בעת פעילות שוטרי התנועה בירושלים, נתפס נהג שביצע שינויים ברכבו בניגוד לחוק.  הרכב בו נהג החשוד נתפס על ידי השוטרים ובכוונת המשטרה לבקש את חילוטו. בכוונת המשטרה למצות את הדין עם הנהג המסוכן והחל הליך דין תעבורתי נגדו
מערכת ice | 
נהיגה אגרסיבית (צילום freepik)
בעת פעילות שוטרי התנועה בירושלים שהתקיימה אתמול (חמישי) נתפס נהג שביצע שינויים ברכבו בניגוד לחוק. הסימן מאחורי ראשו, הוביל לזיהויו כמי שהעלה סרטון שבו נוהג במהירות מופרזת ומסוכנת 224 קמ"ש. בעקבות כך, הנהג הועבר לחקירה, רכבו נתפס והחל נגדו הליך דין תעבורתי.
בדיקת הרכב ונהגו, העלתה כי מדובר ברכב "משופר" שבעליו ביצע בו שינויים שלא כחוק. בנוסף, משכה את תשומת לב השוטרים, צלקת בראשו של הנהג החשוד, זאת בעקבות סרטון ברשת החברתית בו תיעד עצמו הנהג כשהוא נוהג בפראות במהירות של 224 קמ"ש ומסכן בכך את משתמשי הדרך.
משטרת ישראל מסרה כי החשוד בן ה-23 הינו תושב בית צפאפא, אשר הועבר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים בגין נהיגה ברכב ובמהירות מופרזת העלולים לסכן את משתמשי הדרך. הרכב בו נהג החשוד נתפס על ידי השוטרים ובכוונת המשטרה לבקש את חילוטו. במקביל, בכוונת המשטרה למצות את הדין עם הנהג המסוכן והחל הליך דין תעבורתי נגדו.
רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, התייחס לאירוע: ״כחלק מהמאבק העיקש של משטרת ישראל בעבירות הגורמות לתאונות הדרכים, אנו עורכים פעילות יזומה מגוונת כנגד נהגים המהווים מטרד לתושבי העיר בשל נהיגתם הפרועה, שינויים ושיפורים שנעשו ברכבם ועוד".
עוד מסר רס"מ מטלוב: "אנחנו מתמקדים גם בנהגים פורעי חוק המבצעים עבירות ואף מתעדים ומפיצים את המעשה המסוכן ברשתות החברתיות. שוטרי התנועה במחוז ירושלים ימשיכו כל העת לפעול לאכיפת עבירות תנועה חמורות ולמיצוי הדין עם אותם עבריינים שיסכנו במעשיהם את משתמשי הדרך. נפעל בנחישות ובדרכים יצירתיות ומגוונות על מנת לאתר ולמצות את הדין עם אותם עבריינים מסוכנים על הכביש״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה