תקשורת ומדיה

ינון מגל עוקץ: "הטלוויזיה פתוחה על כדורגל, הכל אחלה"

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 התייחס בציוץ שהעלה לחשבון ה-X לפגישותיו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד באיחוד האמירויות. "הכל אחלה בפגישות המדיניות של לפיד ברחבי העולם", כתב איש הטלוויזיה וחשף: "בהשתקפות רואים שהטלוויזיה מולם פתוחה"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, העיתונאי ואיש התקשורת ינון מגל, עקץ אמש (חמישי) את ראש האופוזיציה יאיר לפיד. בציוץ שהעלה לחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) התייחס לפגישתו של יו"ר יש עתיד עם שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד בן סולטאן אאל נהיאן, וייחס לו שאננות מפתיעה.
"הכל אחלה בפגישות המדיניות של לפיד ברחבי העולם", כתב מגל בפרסום שצבר תגובות רבות ברשת החברתית. "אגב, בהשתקפות רואים שהטלוויזיה מולם פתוחה על כדורגל". לפיד נועד עם שר החוץ האמירתי, במסגרת ביקור מדיני קצר במדינה המפרצית שאליו שמתמקד בסוגיית "היום שאחרי" ברצועת עזה ובמאמץ להשבת החטופים. 
 
לפיד אמר לבן זאיד בפגישתם כי "הדבר הדחוף ביותר הוא להחזיר את החטופים הביתה, וכל מדינה באזור יכולה להשפיע על העסקה". לדברי לפיד, "לישראל יש אינטרס ליצור ביחד עם איחוד האמירויות ומדינות ערב המתונות שיתופי פעולה  מדיניים וכלכליים שיוכלו להציע פתרונות לבעיות גלובליות ולהתמודד עם איומים אזוריים מכל הסוגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה