תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 מתקשה להכיל: "קורע לב, מאחלת מוות בייסורים קשים"

סיון כהן התייחסה באינסטגרם שלה לידיעה על הירצחו של דרור אור מקיבוץ בארי (שעד כה נחשב לחטוף), וציינה כי כעת ילדיו הפכו ליתומים לאחר שגם אימם נרצחה ב-7 באוקטובר. "159 יום הם חיכו לאבא דרור שיחזור. אתמול הגיעה הבשורה המרה, גם דרור נרצח על ידי מפלצות"
מערכת ice | 
מגישת חדשות 13 סיון כהן נוהגת לשתף בחשבון האינסטגרם שלה את דעותיה בנוגע למלחמה, כאשר היום (שישי) היא התייחסה לידיעה שפורסמה בדבר הירצחו של דרור אור, אשר ילדיו שוחררו מהשבי והוא נחשב עד כה כחטוף ברצועת עזה, אך אמש קיבוץ בארי הודיע כי גופתו מוחזקת על ידי חמאס.
"51 ימים הם היו בשבי", פתחה כהן והתייחסה לילדיו של אור. "מוחזקים בחדרון קטן בדירה עזתית, לא נרחיב על מה שעברו שם, רק אגיד שלשוביהם אני מאחלת מוות בייסורים קשים. בכל הימים האלו הם נתלו בתקווה שישחררו אותם לידיהם העוטפות של אמא יונת ואבא דרור". בהמשך המגישה כתבה כי לאחר ששוחררו מהשבי הם גילו כי אימם אינה נמצאת בין החיים, וכי היא נרצחה ב-7 באוקטובר. "זה היה קורע לב".
 
 
עוד היא הוסיפה: "159 יום הם חיכו לאבא דרור שיחזור. אתמול הגיעה הבשורה המרה, גם דרור נרצח על ידי מפלצות ב-7.10. גופתו נחטפה לעזה". סיוון חתמה את הפוסט בציון העובדה הכואבת: "נועם ועלמה נותרו יתומים מאב ומאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה