מינויים

מהפכה בכדורסל הישראלי: מי נבחר ליו"ר האיגוד החדש אחרי עשור?

הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל בישראל: עמוס פרישמן נבחר ליו"ר החדש ויחליף את היו"ר הפורש עמוס פרישמן, שעוזב אחרי עשור. שמעון מזרחי נבחר לממלא מקום. כל חברי ההנהלה שנבחרו לפניכם
מערכת ice | 
כדורסל (צילום freepik)
הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל בישראל התקיימו אתמול (חמישי) ובהם נקבע ברוב קולות כי מי שימש כיו"ר של איגוד הכדורסל הישראלי הוא עמוס פרישמן, שחקן העבר, שיחליף בתפקיד את היו"ר הפורש עמירם הלוי, שעמד שיו"ר איגוד הכדורסל בעשור האחרון.
אגב, מי שנבחר כממלא מקום בכיר של פרישמן הוא הבעלים של קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב - שמעון מזרחי. פרישמן הוא כאמור שחקן עבר גדול מאוד בכדורסל הישראלי, ששיחק במשך 15 עונות כשחקן מקצועי. פרישמן כיכב במדי הפועל תל אביב, עמה זכה בשני גביעי מדינה. נוסף על כך, לבש פרישמן את המדים של הפועל חולון, הפועל גבעתיים ומכבי רמת גן. פרישמן שיחק גם בכל הנבחרות  של ישראל.
 
יחד עם פרישמן נבחרת הנהלה חדשה לאיגוד: שמעון מזרחי, איריס וקנין, אורה גלזר, נטע אבוגוב, אילן בק, מנחם וידהורן, גלית מוסאי, רועי שרוני, אלדד אקוניס, סיגל אולפינר, יניב מזרחי, ערן טסל, קרין אגסי סלוניקי, כנרת צדף, נאור גלילי, זאהי ברנסי, רון סקיטל, טאלי קריאף, אלי רבי, גל מקל, אורי אשכנזי, יובל רוסמן, ירון אביב, נסים רון, תומר ברזילי, אסנת אלרואי, ניסים אטרקצ'י, יוסי מלכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה