מדדים ומחקרים

אהוד ברק בהכנסות עתק, רמי לוי מזנק ושטראוס ותנובה מעלות מחירים

אינטרקיור של אהוד ברק עם הכנסות של 356 מיליון שקל, ישראייר ורמי לוי ממריאים לגבהים חדשים עם גידול של 26% בטיסות מנב"ג, יוקר המחייה בישראל משתולל, היוניקורן הישראלי השלים גיוס ענק והיו"ר החדש של שופרסל פורש אחרי חודש בלבד. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  1
אהוד ברק (צילום unsplash, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
ארדואן וטורקיה מנחיתים מכה קשה על ישראל: עוצרים את קשרי המסחר: נשיא טורקיה, רג'יפ ארדואן, מנחית במכה קשה על הכלכלה הישראלית ועוצר את ייצוא וייבוא הסחורות למדינה. בינתיים, בטורקיה אוסרים פירוקן של סחורות שמגיעות למדינה מישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יוקר המחייה בישראל: אחרי שטראוס ותנובה - מחלבות גד מעלה מחירים: מחלבות גד מצטרפות לחגיגת עליית המחירים בישראל והודיעה על התייקרות מוצריה בשיעור של 3.5% בממוצע החל מה-16 במאי, זאת לאחר שגם בשטראוס ובתנובה ייקרו את מוצרי החלב שלהן, על רקע עליית המחירים במוצרים המפוקחים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
אהוד ברק חוגג: אינטרקיור עם הכנסות של 356 מיליון שקל: אינטרקיור מכריזה על תוצאות לשנת 2023: הכנסות של 356 מיליון שקל ו-EBITDA מתואם של 61 מיליון שקל. מנכ״ל החברה: ״אנו מעודדים מההמלצות האחרונות של ה-FDA ומהתחזית האופטימית בנוגע לשינוי סיווג הרישום של קנאביס בארה"ב. לידיעה המלאה לחצו כאן.

היוניקורן הישראלי מתפוצץ: כך הכפיל את שוויו ל-3 מיליארד דולר: סטארטאפ הסייבר הישראלי איילנד, שפיתח דפדפן ארגוני מאובטח, השלים גיוס של 175 מיליון דולר בסבב D, זאת לפי שווי מטורף של 3 מיליארד דולר, כפול מהערכת השווי האחרונה של החברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי וישראייר מזנקים: קפצו ב-26% לשיא בחודש אפריל: ישראייר ממריאה לגבהים חדשים עם נתוני תעופה מרשימים ורשמה גידול נאה של 26% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כשנתח השוק שלה בנתב"ג הגיע לכ-9%. לידיעה המלאה לחצו כאן.

קוקה קולה ישראל מעלה מחירים: אלה המוצרים שמתייקרים: החברה שמחזיקה במותגי משקאות רבים בשוק וכן במחלבת טרה ומשק צוריאל, מודיעה על העלאת מחירים אחרי הקפיאה מהלך דומה לפני מספר חודשים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכה לשופרסל: היו"ר החדש נאלץ לפרוש אחרי חודש: המינוי של שפירא לתפקיד יו"ר שופרסל, נחשף לפני כחודש. על פי ההסכמות, הוא אמור היה לכהן כיו"ר במשך שעה שבועית בלבד. בית החולים איכילוב טען שהמינוי אושר, אך הודה שפרטי ההסדר הוצגו באיחור לדירקטוריון וכעת הוא נאלץ לעזוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא הרודן האמיתי שמנסה למוטט ממשל ומדינה במסע אגו מוטרף (ל"ת)
    מסביר פנים 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור