מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מרים אדלסון מככבת, אייל עופר מזנק

אשת העסקים מתאוששת ממסכת ההפסדים, ועוברת את רף ה-30 מיליארד דולר כשהיא ממוקמת 56 בדירוג העולמי. דימיטרי ואיגור בוכמן מציינים הפסד מזערי. וגם: מה שלום רומן אברמוביץ'?
מערכת ice | 
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. בראשו ניצבת אשת העסקים מרים אדלסון, שמתאוששת מההפסדים של התקופה האחרונה שהורידו אותה לפרק זמן קצר מתחת לרף 30 מיליארד הדולר. אדלסון סיימה את השבוע ברווחים של 732 מיליון דולר והון עצמי של 30.3 מיליארד דולר.
הונה האישי של אדלסון, שידעה בעבר מספרים משמעותיים בהרבה, חוזר לעלות כשהיא מזנקת למקום ה-55 בדירוג העולמי. אייל עופר ממוקם במקום השני, כשהוא מצמצם משמעותית את הפער ממנה. הונו האישי מוערך ב-24.2 מיליארד דולר והוא רשם עלייה של כ-23 מיליון דולר בשבוע האחרון.
עופר הבכור עומד במקום ה-83 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, רושם רווח של 15 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-18 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-103 העולמי. רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו עומד על 9.7 מיליארד דולר, ללא רווחים או הפסדים השבוע, כשהוא ניצב במקום ה-235 בדירוג העולמי.
 
את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-9 מיליארד דולר, כשהם יורדים מעט למקום ה-274 ברשימה העולמית ומציינים הפסד שבועי של כ-0.68 מיליון דולר. טדי שגיא במקום השישי עם נתון של 6.4 מיליארד דולר ומדורג 452 בעולם. סטף ורטהיימר השביעי כשהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר והוא מדורג 476 בעולם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה