מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: בזוס מתקרב לפסגה בצעדי ענק, מה קרה למאסק?

מנכ"ל אמזון ממשיך להיאבק עם אילון מאסק על המקום השני, בעוד בזוס ממשיך לשמור עליו עם הון של 202.4 מיליארד דולר לאחר שהוסיף להונו סכום של לא פחות מ-5.4 מיליארד דולר בשבוע החולף. צוקרברג שומר על המקום הרביעי, ומי סוגר את החמישייה?
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
אפשר לקרוא לזה משחק הכיסאות, כי גם כאן המשתתפים אוהבים להחליף בין המקומות בכל פעם מחדש. בצל המגמות המעורבות שפוקדות את השוק בתקופה האחרונה, נראה כי חל המיליארדרים ג'ף בזוס ואילון מאסק ממשיכים לאבק על המקום השני ברשימת עשירי העולם,. עם זאת, על המקום הראשון ממשיך לשמור ברנאר ארנו.
המיליארדר הצרפתי ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, הוסיף השבוע להונו כ-3 מיליארד דולר. למרות זאת, הונו עדיין עומד על 211.7 מיליארד דולר. במקום השני, ג'ף בזוס, מייסד חברת אמזון, ממשיך לדהור לעבר המקום הראשון כאשר הצליח להוסיף להונו סכום של לא פחות מ-5.4 מיליארד דולר כאשר הונו עומד בסך הכל על 202.4 מיליארד דולר.

 
במקום השלישי נמצא אילון מאסק, שהונו מוערך ב-197.7 מיליארד דולר והוסיף להונו כ-11 מיליון דולר. מייסד פייסבוק, צוקרברג, נותר במקום הרביעי עם 155.1 מיליארד דולר לאחר שהוסיף השבוע לכיס כ-861 מיליון דולר. במקום החמישי והמכובד, לארי אליסון עם 143.9 מיליארד דולר לאחר שהוסיף להונו 356 מיליון דולר.
פרנסואה בנקורט מאיירס, האישה הכי עשירה בעולם, מככבת במקום ה-15 עם הון בסך 94.7 מיליארד דולר. מרים אדלסון היא (עדיין) הישראלית הכי עשירה בעולם, עם הון של 30.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ישנתי בלילה!!!!!
    אנצי! 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה זה בכלל מעניין כמה כסף יש לטיקונים כאלה ואחרים,זה מס הכנסה צריך לדעת.מבחינת הגולשים זה סתם רכילות מיותרת!!!! סתם מידע מיותר!!!!!
    סגור