ויראלי

סתיו קצין חושפת בפעם הראשונה: "האם האח הגדול מבוים?"

סתיו קצין שוברת את השתיקה: "האח הגדול" אינו מבוים, היו יחסי מין והתחרטתי על התנהגותי"
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום אורן בן חקון/ פלאש 90)
כשנה לאחר עונת "האח הגדול" האחרונה, סתיו קצין, משתתפת מרכזית בעונה, החליטה להשיב לשאלות עוקביה ברשתות החברתיות. במהלך סשן שאלות ותשובות, קצין התייחסה לחשדות ולשמועות סביב התוכנית.
לגבי הטענות לביום התוכנית, קצין הייתה תקיפה: "לא, זה ממש לא מבוים. אף אחד לא אומר לנו מה לעשות... אף אחד לא יגיד לנו מה לעשות. יש גם פיקוח שדבר כזה לא יקרה. תוציאו את הסטיגמה הזאת מהראש שלכם - 'האח הגדול' לא מבוים. ממש ממש לא".
 
כשנשאלה על יחסי מין במהלך העונה, קצין טענה שהיא יודעת על שני זוגות שביצעו מעשים מיניים מתחת לשמיכות, אם כי לא ראתה במו עיניה: "אני יודעת על זוג אחד שיש מצב שהוא עשה משהו מתחת לשמיכה, שני זוגות. שעשו דברים מתחת לשמיכות. אני משערת, לא ראיתי.. כאילו, ראיתי בעיניים שלי דברים”.
קצין גם התייחסה לביקורת שספגה על התנהגותה בתחילת העונה. "הבנתי לאן הגעתי ושיניתי את ההתנהגות. מאז ועד סוף התוכנית אני לא מתביישת, ההפך - אני מאוד מאוד גאה בעצמי", אמרה וציינה שלא זכתה רק בגלל שינוי שיטת ההצבעה.
דבריה של קצין מסירים עננה של חשדות וספקולציות שריחפו סביב אופן הפקת "האח הגדול" והתנהלות המשתתפים: "מאז ועד סוף התוכנית אני לא מתביישת, ההפך. אני מאוד מאוד גאה בעצמי. יעידו 215 אלף עוקבים שלי. אני לא זכיתי בגלל ששינו את שיטת ההצבעה. בגלל שנאת המן ולא אהבת מרדכי. לא משנה מי היה יושב לידי, אני לא הייתי זוכה, אז תתעדכני”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה