ויראלי

בריטני ספירס בתיעוד מטריד במיוחד: כך פונתה הלילה לבית החולים

מצבה הנפשי של בריטני ספירס ממשיך להדאיג: תיעודים מטרידים מאוד רצים ברשתות החברתיות, זאת לאחר שהזמרת פונתה מבית המלון בו שהתה, כשהיא מלווה בפרמדיקים, כשהיא ככל הנראה עם תחתונים בלבד, כאשר היא מחזיקה כרית מעל החזה שלה ומתעטפת בשמיכה. צפו בתיעוד המטריד
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
מצבה הנפשי של בריטני ספירס ממשיך להדאיג את כל עולם הבידור, והלילה (בין חמישי לשישי) הזמרת האהובה פונתה לבית החולים מהמלון בו היא שהתה, שאטו מארמונט שבלוס אנג'לס, ארצות הברית, כאשר היא מלווה בפרמדיקים, כשהיא ככל הנראה עם תחתונים בלבד, כאשר היא מחזיקה כרית מעל החזה שלה ומתעטפת בשמיכה.
בתמונות שרצות ברשתות החברתיות ופורסמו קודם לכן ב"דיילי מייל" ניתן לראות את ספירס במצב מדאיג במיוחד, כשהיא יוצאת מהמלון מלווה במנהל משק הבית והאקס שלה, פול ריצ'רד סוליז, כשהוא למעשה לוקח את כל הדברים שלה איתו.
 
בריטני ספירס הייתה בעבר אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, עד אשר מצבה הנפשי החל להידרדר באופן ניכר. הדבר התעצם עם העובדה כי אביה הוגדר כאופטרופוס שלה, מה שאומר שהוא היה האחראי הבלעדי עליה בכל הנוגע לפן המקצועי, הכלכלי וכמובן גם האישי. לאחר 13 שנים קשות, היא הצליחה "להשתחרר לחופשי", אלא שע"פ דיווחים זרים נראה כי החירות עלתה לה ביוקר.
 
אלא שאתמול, אתר TMZ שוחח עם כמה מקורבים לזמרת, אשר טענו כי במהלך השנתיים האחרונות היא בזבזה עשרות מיליוני דולרים לאחר שנסעה לאתרי נופש מפוארים במיוחד וחופשות מפנקות ברחבי העולם. "היו לה 60 מיליון דולר כאשר היא שוחררה, כעת המצב הכלכלי שלה עומד בפני סכנה רצינית".
נזכיר כי לאחרונה נפסק על ספירס לשלם הוצאות משפט בקרב שניהלה נגד אביה בסך 6 מיליון דולר, לאחר שהאשימה אותו בהתעללות והתנהלות לא ראויה, תוך שלילת חירותה אישית והמקצועית. על פי דיווחים, ספירס חשה מרומה ורותחת מכעס כלפי עורך דינה לשעבר, מת'יו רוזנגרט, שהבטיח לה קייס חזק לניצחון אך הובילה למצב הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה