ויראלי

אופירה אסייג חוטפת עקיצה מהשותף החדש: "חסר לך כסף?"

אסייג שאלה: "מה קורה לוינסון?", הוא ענה: "גרוע מאוד, אני רוצה לצלם בנחת ובנימוס ואת מאחרת", אסייג השיבה לו: "אני מאחרת? אתה הגעת ממדריד בלי שוקולד, בלי בושם, בלי איזה דג", לוינסון אמר: "אני לא מבין, חסר לך כסף?" ושלף את הארנק שלו. ואיך הסתיימה השיחה העוקצנית?
מערכת ice |  2
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום צילום מסך ערב טוב עם גיא פינס)
רק בשבוע האחרון היה חיים לוינסון עסוק במתקפה חריפה על בלוגרית האוכל דניאל עמית שכתבה נגד בית קפה בתל אביב בשל מחיר גבוה לדעתה למנה, הוא תקף אותה בשורה של ציוצים. אבל היום [שישי] בזמן צילומי 'אופירה ולוינסון' הוא גם שלח עקיצה לשותפתו בקשת 12.
אסייג שאלה: "מה קורה לוינסון?", הוא ענה: "גרוע מאוד, אני רוצה לצלם בנחת ובנימוס ואת מאחרת", אסייג השיבה לו: "אני מאחרת? אתה הגעת ממדריד בלי שוקולד, בלי בושם, בלי איזה דג", לוינסון אמר: "אני לא מבין, חסר לך כסף?" ושלף את הארנק שלו.
 
אסייג אמרה לו על כך: "כסף זה לא הסיפור, זה לא כסף אהבה זה הסיפור בוא נראה איזה שטר תוציא, זה השטר כפרה? לא לא", כשלוינסון הגיש לה שטר של 100 שקל מהארנק שלו. "אנחנו אנשים של אהבה, רוצים את האהבה והמחשבה אני לא רוצה בושם ב-100 שקל אני רוצה משהו מהנשמה", לוינסון אמר לה: "אני אמצא לך ב-100 שקלים משהו".
כזכור, נגד דניאל עמית הוא כתב: "פעם אחרונה שבדקתי, את לא פילנתרופית. נורא מעניין אותי, המצעי סאטן שאת מוכרת עכשיו באינסטגרם, כמה אחוזים את עושה? אחוז? שתיים? עשר? מה העלויות שלך? אפס. כלום מוחלט. ואת מעיזה לבוא על בנאדם שצריך לשלם שכירות, ארנונה, עובדים, לסגור במלחמות, קורונה, בעסקים שרובם מפסידים? למה?".
הוא גם כתב: "אין יותר בזוי ממשפיעניות שלא באמת עובדות, שנטפלות לאנשים שבאמת באמת עובדים קשה. תרוויחי כמה כסף שאת רוצה. אם חברות מוכנות לשלם לך - זה בעיה שלהם. בעיני, זה הזיה לשלם אלפי שקלים בשביל סטורי, זה בושההההה אבל מה אני מבין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוינסון מקסים. ישר ומוסרי בניגוד לשאר (ל"ת)
    האמת כואבת 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה הבדל בין לוינסון האינטליגנט, החד,
    יונה 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החכם, בעל ידע רב לעומת הכלומניקית הריקה שלצידו, שאינה ברמת הבנה של הציניות שבתשובותיו לשאלותיה ואמירותיה המעוררות גחוך
    סגור