עסקי ספורט

דני אבדיה חזר לאקסית? צפו בתיעוד שמשגע את הרשת

דני אבדיה, הכוכב הישראלי שרשם את העונה הטובה ביותר בקריירת ה-NBA שלו, שיגע את הרשתות החברתיות כשהעלה תיעוד עם צעירה בשם נעמה כרמל. כעת נודע כי מדובר בבחורה עמה הוא יצא, והשניים עשו קאמבק וחזרו כעת
מערכת ice |  4
דני אבדיה ונעמה כרמל (צילום סטורי @deniavdia8)
דני אבדיה רשם את העונה המוצלחת ביותר בקריירת ה-NBA שלו מאז הגיע לוושינגטון לפני כ-4 שנים. בימים אלו, אבדיה, שקבוצתו כשלה במשימה להגיע לפלייאוף ולמעשה סיימה את העונה כאחת הקבוצות החלשות בליגה, זאת על אף היכולת המרהיבה של הישראלי שסיים במקום השישי והמכובד בקטגוריית השחקן המשתפר ביותר בליגת הכדורסל הטובה בעולם, הגיע לפני כשבועיים לחופשה בישראל כדי לתת לגוף קצת מנוחה מהשנה האינטנסיבית שעברה עליו.
אבדיה מעלה תיעודים שלו מהביקור בישראל על בסיס יומי, כשהתיעוד האחרון שהעלה אתמול (חמישי) שרף את הרשת. אבדיה העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו מבילוי בחוף הים, עם בחורה בשם נעמה כרמל. בסטורי שהעלה כתב אבדיה: "עדיין לבן", על צבע הגוף שלו שעדיין לא הספיק להשתזף אחרי שבועיים של ביקור בישראל שטופת השמש.
 
על פי דיווח ב"ישראל היום", כרמל כבר יצאה בעבר עם דני אבדיה, וכעת עושה רושם כי הם עושים קאמבק. אבדיה לא נוהג לשתף יותר מדי ברשתות החברתיות שלו תיעודים שעלולים להתפרש כרומנטיים או זוגיים, וכעת הוא מסמן שהוא תפוס חזק מאוד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השתגעתי מזה (ל"ת)
    הרשת 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    למען הציבור
    רמי 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל הבל הבלים רק תורה ומצוות ומעשים טובים.
    סגור
  • 2.
    נסחפתם עם עונה מרהיבה
    מייקל 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה להם בהצלחה
    סגור
  • 1.
    מדהים (ל"ת)
    זה 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור