תיירות

במקביל למלחמה: זו התוכנית המהפכנית שתחזיר את התיירים לישראל

התיירים עדיין לא ממהרים לחזור לישראל בשל המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס, אך משרד התיירות ממהר להכין תוכנית ל"יום שאחרי". במשרד החליטו להתמקד בעולם הנוצרי והיהודי (תיירות דת), ולהתרכז באנגליה, צרפת וארה"ב. כמו כן, הוחלט להעניק לתושבי הודו ויזה אלקטרונית ולתמרץ סיטונאים בתחום
מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אמנם המלחמה בין ישראל לחמאס עדיין בעיצומה וחלק מחברות התעופה עדיין לא חזרו באופן מלא (אם בכלל) לנתב"ג, אך במשרד התיירות כבר שוקדים על תוכנית מקיפה להחזרת התיירים. כפי שפרסם לראשונה שמעון יעיש, משרד התיירות השתתף מתחילת השנה בכמה ירידים חשובים בתחום באירופה, והוא פועל בשביל לקדם את תיירות הדת בקרב הקהל היהודי והנוצרי.
במשרד החליטו להתמקד בארה"ב, צרפת ואנגליה – ובהמשך לקהלים נוספים. קמפיין "היום שאחרי" יכלול משפיעני רשת, פעילות ענפה של יחסי ציבור, מתן תמריצים לסיטונאי תיירות וכן אירוח של משפיעני רשת. עם זאת, קיימת ההבנה כי התיירים לא ימהרו לבקר במדינה אשר נמצאת המוניטין שלה נפגע עקב המלחמה.
 
כמו כן, אחת המדינות הפוטנציאליות אותן סימן משרד התיירות עם הודו, אשר שיש בה אוכלוסייה של כמעט 1.5 מיליארד תושבים. לכן, המהלך אשר מקודם בימים אלו ויאושר סופית בחודש הבא הוא מתן ויזות אלקטרוניות לתושבי הודו ללא צורך להגיע לשגרירות.
שר התיירות חיים כץ: "קצב כניסת התיירים לישראל עם תחילת המלחמה צנח באופן דרמטי. לפניה, היינו בממוצע של 13.5 אלף כניסות ביום, שהיו מביאות אותנו לשבירת שיא בתיירות הנכנסת בשנת 2023. יום לאחר המתקפה נכנסו 26 תיירים בלבד. היום אנחנו מתייצבים על קצב יומי של כ־3,000 תיירים. התיירות היא זרז כלכלי משמעותי" מעודדות אותי התגובות של תעשיית התיירות העולמית, שמדברת על רצונה לשוב ולפעול בארץ. ביום שאחרי, נתמקד בשיווק מדיניות המותאמת אישית לחוויות שהתייר מחפש, במקום קמפיין כללי לכל השווקים. נפנה לקהל היעד בשפה שמותאמת לו אישית ולפי תחומי עניין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה