טלוויזיה

מגישת הטלוויזיה בחשיפה כואבת: "עברתי הפלה, לא כולם יודעים"

בריאיון לתכנית "כמעט שבת שלום" יעל צין משתפת שבזמן שדיווחה מהשטח, הייתה בתחילתו של היריון שלא החזיק נוכח המראות והזעזוע שחוותה. "עברתי הפלה, זה משהו שלא כולם יודעים. הייתי ממש בתחילת ההיריון בשלב הזה" היא משתפת בכנות, "נכנסתי ביום ה-15 למלחמה, בזמן שהמזרונים היו ספוגים בדם"
מערכת ice |  2
יעל צין (צילום חיה בנדר)
סיפורי הזוועות והטראומה מאז פרוץ המלחמה בשבעה באוקטובר, נגעו כמעט בכל ישראלי שנשאו עימם מאז רגשות כואבים. עוד בימים הראשונים, במהלכם רובנו צפינו בנזק הקשה בעוטף מבעד למסך הטלוויזיה, עיתונאים רבים מיהרו לאותם מקומות כדי לדווח מהשטח, לצלם ולספר על אותן וזוועות, כשהאדמה עדיין בוערת וספוגה בדם, גם יעל צין, אשת תקשורת חרדית, הייתה אחת מהם והיא סיפרה בראיון מטלטל מה עבר עליה.
בריאיון לתכנית "כמעט שבת שלום" שמשודרת היום (שישי) בקשת 12 היא משתפת שבזמן שדיווחה מהשטח, הייתה בתחילתו של היריון שלא החזיק נוכח המראות והזעזוע שחוותה. "עברתי הפלה, זה משהו שלא כולם יודעים. הייתי ממש בתחילת ההיריון בשלב הזה" היא משתפת בכנות, "נכנסתי ביום ה-15 למלחמה, בזמן שהמזרונים היו ספוגים בדם".
 
היא הוסיפה: "ראיתי את המשחקים של התינוקות ועמדתי מול העולם עם האנגלית שלי. מה שראינו מהשואה בשחור לבן - ראיתי בצבע. אחרי שראיתי את הדברים האלה, הגוף לא יכול לשאת בזה. אני עוברת פוסט טראומה מאוד קשה, זה לא קל בתור אישה לראות את הדברים האלה ואחר כך לחזור הביתה".
צין גם הסבירה לסיום כי: ״לא הכול טוב אבל הכול לטובה וכמו שאתם מכירות הכול משתבש לטובה, לא מזמן עברתי הפלה זה אחד הדברים הקשים ולא נעימים, אחת הסיבות שלא שיתפתי זה בגלל הטראומה של השביעי לאוקטובר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היינו מעדיפים להמשיך לא לדעת. אנא שתפי רק חברים קרובים (ל"ת)
    מסביר פנים 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גם אני
    ניבה 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא רק אני. אבל בימי לא פטפטו כל כך הרבה. זה באמת מענין, את מי? לא מוכרחים לחשוף הכל. לטובתך.
    סגור