תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו חויב לשלם 250 אלף ש' לעורך וואלה לשעבר

אבי אלקלעי תבע את בנו של רה"מ בגין שיתוף פוסט שמכפיש אותו וטוען כי הוא שתול של קרן וקסנר בוואלה. נתניהו לא הגיש כתב הגנה וחויב לשלם לאלקלעי את מלוא הסכום שנתבע. אחרי הפרסום, נתניהו הגיב בטוויטר: "לא קיבלתי כלל את התביעה"

אייס | 
יאיר נתניהו (צילום מועצת יש"ע)
יאיר נתניהו חויב לשלם כרבע מיליון שקלים לעורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, בעקבות פוסט ששיתף. אלקלעי תבע את נתניהו ג'וניור ואת הבלוגר אבשלום זלינגר, שפרסם את הפוסט אותו שיתף נתניהו. נתניהו לא טרח להגיש בכלל כתב הגנה, וביום חמישי הודיע רשם בית משפט השלום בתל אביב, אבי כהן, כי ישלם לאלקלעי 250 אלף שקלים בתוספת 35 אלף שקלים הוצאות משפט.
הפוסט המדובר נכתב ממש סמוך להודעת היועהמ"ש על כך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יעמוד לדין על שלושת התיקים בעניינו – 1000, 2000 ו-4000. זלינגר טען בו כי אלקלעי הוא בעצם שליח של קרן וקסנר ושפיברק הודעות בינו לבין מנכ"ל וואלה בזמנו, אילן ישועה, כדי להפיל את נתניהו.
יאיר נתניהו מצידו, הסתפק בשיתוף הפוסט תוך שהוא קורא לעשרות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות לשתף אותו.
לאחר הגשת התביעה טען נתניהו כי כלל לא ידע מה יש בלינק שאותו שיתף, וכאמור נמנע מלהגיש כתב הגנה. משחלפו שלושה חודשים מהגשת התביעה ולא הוגש כתב הגנה, החליט בבית המשפט לחייבו במלוא סכום התביעה.
עם זאת, במקרים כאלה בית המשפט בדרך כלל נוהג בסלחנות רבה, ואם נתניהו יגיש בקשה לביטול פסק הדין ויתחייב להגיש כתב הגנה תוך זמן קצוב, לא מן הנמנע שפסק הדין יבוטל.

נתניהו אולי לא שלח כתב הגנה, אבל הגיב די מהר לפרסום על פסק הדין נגדו, וכמובן טען כי לא קיבל את התביעה עצמה (אלא רק את האזהרה שקדמה להגשתה).
ההליכים של אלקלעי, שעזב בינתיים את וואלה, מול זלינגר אמורים להימשך כרגיל.
ביום חמישי: יאיר נתניהו שוב מכפיש?
חשבון הטוויטר הפרוע של בנו של רה"מ שוב עשה רעש ביום חמישי, כשנתניהו צייץ תמונה מפרופיל פייסבוק של בחורה פעילת חיות בשם דנה קסידי, שכל פשעה היה תצלום סלפי עם בני גנץ. מתחת לתמונה כתב נתניהו: "מישהו יודע מי זאת?"
נתניהו הוסיף ציוץ נוסף בנושא, אך לא אמר למה הוא מתכוון. מכיוון שקמפיין הליכוד עסק בימים האחרונים בפריצה שהיתה או לא היתה למכשיר הסלולרי של גנץ ובעניינים אישיים אחרים של המועמד לראשות הממשלה, עוקבים רבים של נתניהו שנחשפו לציוץ חשבו כי מדובר במאהבת של גנץ וחשבון הפייסבוק של קסידי הוצף, לטענתה, בהכפשות.
קסידי לא נותרה חייבת והגיבה לנתניהו, שבינתיים כנראה מחק לפחות את אחד מהציוצים, כך:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה