נדל"ן ותשתיות

ביל גייטס מתחבא במקום המדהים הזה כבר שלושה חודשים

המיליארדר ביל גייטס שהודיע לפני כשבוע על גירושיו הקרובים מאשתו מלינדה מתחבא בחודשים האחרונים במקום יוקרתי ופסטורלי במיוחד, וזה מה שהוא עושה שם
מערכת ice |  2
ביל גייטס (צילום Joe Dunnavant ופייסבוק)
ביל גייטס שרק לאחרונה הודיע על סיום קשר הנישואין עם אישתו מלינדה מתחבא כבר שלושה חודשים במועדון גולף יוקרתי. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות ההצטרפות אליו לבדה מגיעה לכ-250 אלף דולרים. גייטס שהה במקום בזמן שפירסם את דבר גירושיו מלינדה גייטס, שותפה שלו למפעלים רבים ואשתו ב-27 שנים האחרונות.  
מועדון הגולף היוקרתי וינטג' קלאב ממוקם בעיירה אינדיאן וולס מאגד את אחת מקהילות הגולף היוקרתיות ביותר בארה"ב ומשתרע על שטח של 2,880 דונם. חלק משכניו של גייטס במקום הם צ'רלס קוק, פיליפ אנשוץ ודניס וושינגטון. לפי מקור שמסר על העניין לאתר הרכילות פייג' סיקס, גייטס שוהה שם כבר כשלושה חודשים. הוא אמר כי, "זה המקום המושלם עבור ביל להסתתר מכל מי שרוצים לשאול אותו לגבי הגירושים וקשריו לכאורה עם אפשטיין".

צילום מתוך אינטגרם
את האחוזה בה שוהה קנה גייטס בכ-12 מיליון דולר לפני כ-30 שנה, והיא כוללת ששה חדרי שינה. בסוף השבוע האחרון דווח בוול סטריט ג'ורנל כי יחסיהם של הזוג גייטס התחילו להיפרם כבר לפני כשלוש שנים, ב-2019, אז החלה מלינדה להיוועץ בעורכי דין בקשר לגירושין. המהלך כולו החל כנראה בעקבות פגישותיו של גייטס האיש עם עבריין המורשע ג'פרי אפשטיין.
כזכור, לפני שבוע הודיע ביל גייטס בציוץ בטוויטר על כך שהוא ואשתו נפרדים לאחר 27 שנים. הזוג החזיק יחד בהון מהגדולים בעולם, המוערך בכ-146 מיליארד דולר. עם זאת, דווח כי לזוג לא היה הסכם ממון וכעת בתהליך הגירושין זו תהיה אחת הסוגיות המורכבות והיקרות שתיפתח על השולחן. גייטס עצמו הוא האיש העשירי העשיר בעולם. ולצד עסקיהם ניהלו קרנות צדקה גדולות. בציוץ של גייטס ציין כי ימשיכו לשתף פעולה בעיסוקים אלה. ביום שבו סיפר על הגירושין העביר לבעלותה מניות בגובה 2.4 מיליארד דולר. קרן הצדקה המשותפת שהקימו ושניהלה לינדה תרמה למטרות צדקה כבר מעל 50 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי הרגשה שלי, הגירושין הם פיקציה למה?
    זה בא 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כנראה נועד לשמור על חלקה של אשתו בלי סיכון. כי פורסם שיש לו בעיות משפטיות. כנראה שזה קומבינה.
    סגור
  • 1.
    ביל גייטס עובר ניתוח לשינוי מין (ל"ת)
    חדשות האמת 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור