השוק

דריו הלת' רוכשת חברה לטיפול נפשי באמצעים מרוחקים ב-30 מיליון דולר

דריו הלת' עוסקת במתן פתרונות רפואיים באמצעים מרוחקים שחווים עדנה מאז פרץ משבר הקורונה, הרכישה של דריו משלימה למעשה פרוטפוליו שירותים רפואיים שהיא מספקת
ניצן כהן | 
צילום פלאש 90 עריכה אייס
דריו הלת' השלימה היום רכישה של חברה בתחום הטיפול הנפשי והפחתת החרדות באמצעים טכנולוגיים מרוחקים. העסקה בהיקף כולל של 30 מיליון דולר מתוכם ישולמו 25 מיליון דולר במזומן ו-5 מיליון דולר בהתאם לתמלוגים שונים שתשלם החברה לבעלי המניות בחברה הנרכשת.
החברה הנרכשת היא wayForward, פלטפורמת בריאות דיגיטלית לטיפול ותמיכה ריגשית הכוללת מנוע חכם (AI) שעוזר בתהליך אבחון והתאמת טיפול, כלים לטיפול עצמי באמצעות טיפול קוגנטיבי התנהגותי (cbt) וטיפול על ידי קאוצ׳רים מומחים בתחום.
הפלטפורמה של wayForward ממלאת מחסור שכיח מאוד בכיסוי הבריאותי עבור אנשים אשר זקוקים לטיפול ותמיכה ריגשית -נפשית על מגוון הטיפולים שבה. כיום מאפשרת הפלטפורמה טיפולים ריגשיים לכ-20 אלף מנויים ו-20 לקוחות עסקיים אשר משלמים עבור השרות לעובדיהם .
ביחד עם הפתרון של wayForward לטיפול ריגשי ונפשי, דריו הלת' מספקת את אחד הפתרונות המקיפים ביותר בשוק המכסה מספר רב של מחלות ומצבים רפואיים לרבות סוכרת, יתר לחץ דם, טרום -סוכרת, בעיות בשלד ובשרירים, ובריאות ריגשית נפשית.
בעקבות הרכישה תכסה הפלטפורמה של דריו שישה מתוך שבעת תחומי ההטבות אשר מעסיקים שואפים לספק לעובדיהן, כך על פי סקר של חברת Mercer . בנוסף, לכ - 20% מהאוכלוסייה יש צורך בתמיכה וטיפול ריגשיים מדי שנה. לפיכך, הרכישה משפרת את הטיפול המשולב שהפלטפורמה של דריו הלת' יכולה לספק ותגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות שעשויים להיות כשירים לשירותים של דריו.
"אנו נרגשים להצטרף לדריו. אנו מאמינים ששילוב הפלטפורמה שלנו בפתרונות רחבי ההיקף של דריו למחלות כרוניות יאפשרו לנו לספק מוצר מוביל בתעשייה עם תוצאות קליניות וחוויית שימוש טובות ויעילות למשתמשים. הניסיון של הצוות ותשתית המכירות והשיווק הקיימת בדריו יסייעו בהאצת המכירות, הפחתת עלות רכישת הלקוחות ומקסום ערך הפלטפורמה שלנו," אמר ריטביק סינג, מנכ"ל ומייסד שותף של wayForward.
"חשוב מכך, הפלטפורמה המשולבת תועיל למטופלים שייהנו מהאפשרות לנצל פתרון משולב ואפקטיבי למחלות כרוניות רבות בחוויה דיגיטלית מעשירה, נוחה ויעילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה